4. 3. 2015

20. SMK: napovedujemo nov koncept

190x150 sponzorji_1Slovenska marketinška konferenca (SMK), največji marketinški dogodek pri nas, bo ob svoji jubilejni 20. izvedbi v letu 2015 zaživela s prenovljenim konceptom.

26. in 27. maja 2015 bo v Portorožu združila slovenske tržnike, raziskovalce, akademike, produktne vodje, skrbnike znamk in vse tiste, ki vidijo v marketingu velik potencial.

Spoznajte programski svet.
Prijavite se na konferenco.

Uporabno:

Primož Hvala: Kako rešiti spor med marketingom in prodajo (1. del).

Peter Frankl: 9 nasvetov, kako poslovati v medijskem svetu.

Primož Hvala: Kako povečati sodelovanje med marketingom in prodajo (2. del).

Maja Golob: 8 korakov marketinga za 21. stoletje.

[section][heading title=”Bodite na tekočem” class=”text-upper”]Prijavite se na prejemanje SMK okrožnic[/heading]

 
 
[/section]

[section id=”kontakt”][heading title=”Kontaktirajte nas” class=”text-upper”]Imate kakšno vprašanje, mnenje?[/heading]

 
 
[one_half class=””]
Organizacija konference:

Jasna Špende

Vodja projektov Poslovne akademije

E: info@smk.si, jasna.spende@finance.si

T: 01 30 91 470

GSM: 040 455 470
[/one_half]
[one_half class=””]
Sponzorstvo konference:

Špela Kržišnik Mesarić

Vodja trženja sponzorstev, Poslovna akademija

E: spela.krzisnik@finance.si

T: 01 30 91 434
[/one_half]
[/section]