10. 3. 2015

[20. SMK] Spoznajte govorce sklopa Develop


smk_ddd_500b.jpg

Ali želite biti drugačni in poslovno uspešni s svojimi izdelki oziroma
storitvami?

Kako priti do te izjemne izkušnje, zakaj nam ne uspe oziroma zakaj nekaterim uspeva, bo govor v sklopu, ki smo ga poimenovali Sklop
Develop
: Strankam ponudite izjemno izkušnjo ‒ primeri.

klinar_210×210_1-150x150_.jpg

Miha Klinar, Gigodesign

Praktični napotki, kako začeti design management.

Nika Furlan, Intra lighting

Izkušnje in spremembe, skozi katere je šlo podjetje, ko je gradilo drugačno izkušnjo za svoje uporabnike.

mihelin_210×210_1-150x150.jpg

Andraž Mihelin, Seascape

Orodja, ki so pomagala do izjemnega izdelka, izjemne uporabniške izkušnje – praktičen pregled narejenega v praksi

Morda ste spregledali:
Kako rešiti spor med marketingom in prodajo
Primož Hvala
9 nasvetov, kako poslovati v medijskem svetu
Peter Frankl
Kako povečati sodelovanje med marketingom in prodajo (2. del)
Primož Hvala
8 korakov marketinga za 21. stoletje
Maja Golob
Za uspešno trženje je ključna podpora vodstva
Srečko Nakić