Članki

Za vas smo na enem mestu zbrali članke z 21. SMK. Oglejte si tudi prezentacije govornikov, ki so objavo dovolili!
Želimo vam prijetno branje!

Marketingaši, ki delujejo v tujini, svetujejo: Uredite si LinkedIn profil!

Silvia Cambie: Pred letom dni sem mislila, da je zelo oddaljeno, ampak zdaj že delam na projektih, ki so s tem povezani

Geoff Ramm: »Ustvarite tako trženjsko kampanjo, o kateri se bo govorilo še 30 let«

Največji aplavz prvega dne SMK za Mitjo Okorna

Zakaj v Sloveniji ne snemajo Vojne zvezd?

Mitja Okorn: Ne preveč lagati gledalcem, ker bodo razočarani, če ne dobijo, kar so pričakovali

Suzana Stojanova Šilec: Zvesti kupci ustvarjajo več kot 75 % prihodkov

Žiga Čebulj: Marketing v Sloveniji je končno prešel v razvojno fazo

Digitalizacija postaja fokus trženja

Terens Štader: »Te trgovine so iste po vsem svetu. Ker so majhne, lepše dišijo.«

Rok Hrastnik: V multichannel okolju je lahko marketinški direktor samo še koordinator

Kako se je preobrazila Tosama

Strategije nastopa na trgu na podlagi odločevalskega procesa potrošnika

Uroš Cvetko: Mercator je zajemal podatke s Pika kartice zadnjih 15 let, ampak jih nikoli ni uporabil

Robert Erzin: V letu in pol smo izgubili 30 % mobilnih uporabnikov

Cikli poslovnih modelov so vse krajši, treba se jim je hitreje prilagajati

Ramm: Igrajte drugo melodijo, pojdite v drugo smer!

V Portorožu se začenja 21. SMK

Reportaža SMK – 1. dan

Reportaža SMK – 2. dan