direktorica marketinga, Mlekarna Celeia

Darja Teržan

Darja Teržan ima večletne izkušnje s področja marketinga, ki segajo tako na področje trženjskih komunikacij kot tudi na področje prodaje. Svojo poslovno pot je začela v mednarodnem okolju, kjer se je v začetku kalila predvsem kot produktni vodja, po dveh letih vodenja celovitega portfelja blagovnih znamk pa je prevzela vodenje ekipe v marketinškem oddelku za Adriatic in Balkan regijo. Leto 2009 je posvetila raziskovanju na področju Category/Shopper marketinga, kje je v povezovalnem duhu marketing približala prodaji in obratno, posebno pozornost pa je namenila predvsem fokusu na policah. Leta 2011 se je iz mednarodnega okolja podala v slovensko podjetje iz mlekarske industrije; v Mlekarni Celeia se je srečala z novimi izzivi, ki so temeljili predvsem na povezovanju med domačimi slovenskimi dobavitelji in neobrušeno blagovno znamko Zelene Doline. V Mlekarni Celeia je dokazala, da je bila rast blagovne znamke Zelene Doline od leta 2010 do danes učinkovita, kar potrjujejo tudi številne nagrade; zlati Effie 2012 za dolgoročno strategijo blagovne znamke, Zelene Doline najbolj učinkovita blagovna znamka 2014, srebrni Effie 2016 za vstop v novo kategorijo. Kot priznanje stroke pa je 2013 prejela nagrado Marketinške direktorice leta.