Brand Manager NORDICA pri Tecnica Group

Luka Grilc

Luka Grilc, 40 let

Direktor blagovne znamke Nordica od leta 2014 in je odgovoren za prodajo, marketing in produktni razvoj enega vodilnih proizvajalcev smučarskih čevljev in smuci na svetu s skoraj 80-letno tradicijo. V Nordico je vpeljal novo vizijo postati najbolj zaupanja vredna blagovna znamka in števika 1 na svetu v smučarskih čevljih, kjer je ze prvo leto nastal projekt inovativnega smučarskega čevlja Speedmachine. Nordica je poslovna enota v okviru skupine Tecnica Group SpA iz Italije, kjer so tudi blagovne znamke Lowa, Rollerblade, Blizzard, Tecnica in MoonBoot.

Prvih 14 let svoje  poslovne poti je prezivel v Elanu, kjer je bil kot direktor blagovne znamke odgovoren za produktno vodenje, razvoj in marketing in je v tem obdobju podjetje osvojilo stevilne nagrade za oblikovanje in inovativnost. Leta 2014 je Luka Grilc postal marketinški direktor leta po izboru DMS.

Univerzitetni diplomirani komunikolog, šolanje GMP pa je opravil na IEDC – Poslovni šoli Bled. Nekdanji državni prvak v deskanju na snegu, učitelj smučanja, šport in potovanja pa so del njegovega privatnega in poslovnega življenja.