Komercialni direktor, Big Bang

Matija Torlak

Matija Torlak je v podjetju Big Bang d. o. o., ki je glavni ponudnik zabavne elektronike in gospodinjskih aparatov v Sloveniji, komercialni direktor. Pokriva delovna področja marketing, komercialo, nabavo, prodajo in poprodajo. Razvoj Multi-channel poslovnega modela, ki brezšivno za kupca združuje povezavo fizičnih trgovin, spletne prodaje in ostalih tržnih poti, so gonilo razvoja in vizije podjetja Big Bang.

Skupaj s sodelavci v Big Bang-u so strategijo nastopa na trgu, ki jo predstavlja slogan Big Bang – Boljša storitev, boljši nakup, osredotočili na usmerjenost k kupcu, poznavanje nakupnega procesa in nakupnih faz in osredotočenost na dodano vrednost za kupca. Ob vsakem izdelku, ki je v prodajnem naboru Big Bang-a so s sodelavci ponudili nabor storitev, od svetovanja, dostave, montaže in priklopa, namestitve in nastavitve, izobraževanja o uporabi izdelkov in zavarovanja. Preko Big Bang distribucije skupaj s svojimi sodelavci razvija in dviguje vrednost blagovnim znamkam kot so Beko, LG, Huawei, Grundig, Telefunken in ostalimi.