Ranko Jelača, član uprave, Telekom Slovenije

Občuduje Steva Jobsa in njegov neverjeten občutek za to, da je potrošniku dal točno tisto, kar je ta potreboval v določenem trenutku. Iskreno verjame, da lahko vsak posel človeka oplemeniti in v njem najde svoje zadovoljstvo. Začel je v lastnem startupu, kar pred 20 leti ni bil najbolj pogost začetek kariere. Nato je deloval v manjši agenciji, pa v “težkem” B2B podjetju, ki se je ukvarjalo s prodajo gradbenih materialov, v industriji pijač, športne prehrane, danes pa deluje v svetu telekomunikacij. Kot otrok je želel postati kitarist v metal skupini. Prosti čas preživlja z družino, rad tudi športa v naravi. Še posebej na morju, njegova velika strast je jadranje. Vse življenje je čutil določeno negotovost in se zavedal, da se mora ves čas spreminjati. Ta misel ga vodi še danes. Na 23. Slovenski marketinški konferenci bo delil svoje poglede, izkušnje in ideje o spremembah v marketingu – kateri koncepti ostajajo isti in kaj je drastično drugače.