Direktorica poslovne enote CHC za Adriatic regijo, pri podjetju Sanofi

Simona Špilak

Simona Špilak ima več kot 15 let mednarodnih izkušenj s področja marketinga in prodaje. Diplomirala je na Ekonomski fakulteti v Ljubljani, kjer zaključuje tudi magistrski študij. Kot gostja že desetletje predava pri predmetu Tehnike in oblike mednarodnega poslovanja na EF v Ljubljani. Svojo marketinško kariero je začela na področju selektivne kozmetike in jo nadaljevala v farmacevtskih vodah. Od leta 2005 naprej dela na področju zdravil brez recepta in proizvodov široke potrošnje. V podjetju GlaxoSmithKline je vodila blagovno znamko Aquafresh za področje celotne CEE regije, potem pa nadaljevala marketinško pot z vodenjem celotnega GSK portfelja v regiji Adriatic. Od leta 2010 je v francoskem farmacevtskem gigantu Sanofi odgovorna za vodenje poslovne enote CHC (proizvodi široke potrošnje, prehranska dopolnila, zdravila brez recepta) za 8 držav regije Adriatic, kjer je oblikovala celotno enoto, skrbela za geografsko širitev in kjer vodi vse strateške, marketinške, prodajne in organizacijske aktivnosti. Če jo ujamete na kavici v centru Ljubljane boste lahko poleg poslovnih tem, z njo klepetali tudi o nakitu, modi mladih modnih oblikovalcev in o vseh odtenkih črne.