Direktor za trženjsko analitiko in upravljanje odnosov s kupci v podjetju Mercator

Uroš Cvetko

Uroš Cvetko je od leta 2013 direktor za trženjsko analitiko in upravljanje odnosov s kupci v podjetju Mercator. Zaključil je BA Economics & Management na Oxford University (1995–1998), pred tem pa International Baccalaureate, UWCAD v Devinu v Italiji (1993–1995). Od leta 2001 do leta 2003 je bil svetovalec v mednarodnem podjetju McKinsey & Co., vodil in sodeloval je tudi na številnih svetovalnih projektih s področja prodaje, trženja in organizacije v telekomunikacijski in naftni industriji v Pragi in Zagrebu. Je eden od soustanoviteljev prve McKinsey pisarne v regiji (Zagreb). V letih 2000–2001 je bil vodja splošnega računovodstva pri Goodyear Engineered Products v Kranju. Med leti 1998–2000 je delal kot poslovni analitik v podjetju Sava Tires/Goodyear, Kranj, Bruselj. Od leta 2004 do 2012 pa je bil izvršni direktor v podjetju Valicon, kjer je bil odgovoren za vodenje podjetja, prestrukturiranje, geografsko širitev in razvoj svetovalne dejavnosti. Večkrat sodeluje s predavanji in na okroglih mizah na regionalnih trženjskih dogodkih (Slovenska marketinška konferenca, Marketinški fokus, SEEMAR) o vlogi trženja, trženjskih raziskav in svetovanja.