29. 2. 2016

Na SMK prihaja Geoff Ramm!

SMK bo otvoril večkrat nagrajeni govorec

Že 21. Slovensko marketinško konferenco, ki bo 31. maja in 1. junija letos v Portorožu, bo otvoril izjemni govorec Geoff Ramm.

Ramm je avtor knjig “Celebrity Service” in “OMG Marketing” ter večkrat nagrajeni govorec. S podjetniki je sodeloval pri zagonu start-upov brez razpoložljivih sredstev. Ustvaril je marketinške ideje, ki so postale legenda. Med njegove stranke med drugim sodijo Honda, British Airways, TATA, SAGE, Tiger Brands, Goldwell in Dixons Carphone. Je ambasador za podjetništvo v Veliki Britaniji in najmlajši predsednik Združenja profesionalnih govorcev (Professional Speaking Association) Združenega kraljestva.

Geoffove nastope odlikuje odsotnost grafov, tabel in statistik, ki jih nadomešča z obilico idej iz resničnega življenja z vsega sveta, ki pomagajo pri preobrazbi obstoječih idej v odličnem rezultate. Geoff vsak nastop prilagodi občinstvu in vključuje primere udeležencev ali sektorjev, iz katerih izvirajo. Zato naj se udeleženci 21. SMK za najboljši izplen pripravijo z lastnimi primeri in zberejo pogum za sodelovanje.

Mitja Pirc 500

Mitja Pirc

Znan tudi prvi tematski sklop

Znanih pa je tudi vse več podrobnosti o preostalem programu letošnje konference. Njen pomemben del bo sekcija Dirigiraj strategijo in prihodnost podjetja, ki jo bo predstavil, povezoval in strokovno nadgradil Mitja Pirc iz agencije Pristop, v njej pa bodo svoje dobre prakse predstavili predstavniki podjetij Petrol, Tosama in Ipko. Pirc bo na konferenci tudi razkril, kako lahko tržniki vsakega od primerov uporabijo v svojem podjetju, oziroma dal nasvet, kako slišano takoj uporabiti v praksi.

 

Trženje prispeva k dodatnim prihodkom

Skozi zgodbe Petrola, Ipka in Tosame bodo namreč udeleženci 21. SMK spoznali, kako je trženje odkrilo nove segmente kupcev za dodatne prihodke, preoblikovalo strategijo podjetja, soodločalo, v katero smer se bo podjetje razvijalo, katere produkte prodajati, katere opustiti.

Rok Vodnik 500

Rok Vodnik

Mojca Solinc 500

Mojca Šimnic Šolinc

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rok Vodnik, član uprave Petrola, bo ponudil vpogled v to, kako se pri največjem naftnem trgovcu v Sloveniji odločajo, kaj razvijati in kaj opustiti, da kupec ostaja zadovoljen in prodajni rezultati rastejo. Govoril bo tudi o tem, kako kombinirajo ponudbo, kako se odzivajo na digitalno dobo in kako usklajujejo prodajne kanale. Darija Brkić iz Ipka bo razkrila, kako so v tem telekomunikacijskem podjetju udejanjili čarobno formulo s hitro strategijo lansiranja na trg, ki je osredotočena na prihodnost in temelji na izkušnjah iz preteklosti – ter tako uspeli v najrevnejši regiji na Balkanu. Mojca Šimnic Šolinc iz Tosame pa bo spregovorila o oblikovanju nove strategije podjetja, ki jih je pripeljala do novih izdelkov, novih prodajnih poti, novih kupcev in veliko boljšega finančnega in tržnega položaja.