Kaj lahko pričakujejo od nastopa na SMK? / Na katero vprašanje mora danes znati odgovoriti vsak marketingaš (oziroma si ga mora zastaviti)?

kevin

Kevin Gaskell

Kaj lahko pričakujete od nastopa na SMK? Na konferenci bo Gaskell pokazal, kako je marketing gonilo sprememb. Poleg strahu med največjimi napakami podjetij pri reorganizaciji izpostavlja še nevpletenost celotne ekipe v proces. Podjetja morajo preoblikovati svoje poslovanje preden tekmec ogrozi njihov trg. To pa od vodstvene ekipe zahteva, da je poštena, da ocenjuje trg, da…

Več »
Omejc Matjaz small

Matjaž Omejc, Addiko bank d.d.

Kaj lahko pričakujemo od vašega nastopa na SMk? Kratek in učinkovit prikaz kako lahko učinkovita povezava med produktom, marketingom in prodajo pripelje do povečane prodaje. Na katero vprašanje mora danes znati odgovoriti vsak marketingaš (oziroma si ga mora zastaviti)? Kako moj marketinški plan neposredno vpliva na povečano prodajo produkta? Pri pripravi marketinškega plana sodelovati s…

Več »
Luka kogovsek small new cb

Luka Kogovšek, ona-on.com

Kaj lahko pričakujete od nastopa na SMK? Od nastopa na SMK lahko pričakujete praktične rešitve za odmašitev prodajnega lijaka. Standardni in kreativni prijemi, napake in uspehi. V prispevku bo prikazana logika prihodkovne enačbe, ki usmerja marketinške aktivnosti Ona-On. Dodatno bodo prikazani primeri identificiranih ozkih grl v prodajnem lijaku, kako jih z mikro konverzijami rešujejo in…

Več »
Bojan šturm small cb

Bojan Šturm, Studio Moderna

Kaj lahko pričakujete od nastopa na SMK? V kratki predstavitvi bom pokazal prodajne trike v kataloški prodaji. Z gamifikacijo in večjo vpletenostjo kupcev v branje kataloga smo v podjetju Studio Moderna uspeli občutno povečati direktni odziv in posledično prodajo. Testirali smo več deset različnih načinov in povzel bom glavne ugotovitve. V današnjem svetu, kjer je…

Več »
Lovro Gruden

Lovro Gruden, Indigo Consulting

Kaj lahko pričakujete od nastopa na SMK? Predstavili bomo pomembnost usmerjenosti h kupcu (customer centricity) za podjetje in kupca ter kako lahko podjetja na podlagi podatkov le-to izboljšajo. Predstavili bomo rezultate raziskave, kjer bomo pokazali, kako se s to tematiko trenutno ukvarjajo podjetja v Sloveniji in predstavili ključne izzive, ki ovirajo podjetja pri izrabi podatkov…

Več »
Ales Pustovrh small

Aleš Pustovrh, ABC Pospeševalnik

Na katero vprašanje mora danes znati odgovoriti vsak marketingaš? Ali že veste, da ne veste, kdo bo vaš glavni konkurent čez 3 leta? Konkurentje prihajajo od tam, kjer jih ne pričakujete in konkurirajo vam na rešitvah, o katerih do danes niste razmišljali. So povsem drugačni od vas. Kako predvideti svojo konkurenco, kakšni so ti sodobni…

Več »
stalec-torlak-1

Matija Torlak, Big Bang; Andraž Štalec, Red Orbit

Kaj lahko pričakujete od nastopa na SMK? Kompleksnost potrošnika, novi poslovni modeli, veliko število prodajnih poti od podjetji zahtevajo nov pristop in proces dela, kako organizirati delo in opravila, da s strukturirano metodologijo dela dosežemo rast. Udeleženci lahko pričakujejo predvsem vpoglede v dejanski proces vzpostavitve podatkovno orientirane organizacije. Pogovarjali se bomo o izzivih, preprekah in…

Več »
Simon Belak small cb

Simon Belak, GoOpti

Na katero vprašanje mora danes znati odgovoriti vsak marketingaš (oziroma si ga mora zastaviti)? Ali merim vse, kar bi moral? Kako se to, kar merim, odslikava v poslovanju? Ali lahko svoje početje stroškovno upravičim? Bi lahko denar (in ostala sredstva) porabil bolje? Česa ne vem in kako postavim procese in usmerim svoje početje, da se…

Več »
Fedja Hvastija cb small

Fedja Hvastija, 3D Art

Kaj lahko pričakujete od nastopa na SMK? Vsako podjetje je v nekem trenutku prisiljeno v cenovno tekmovanje s konkurenti. To je zadnji trenutek, da marketing prevzame odgovornost za krovno strategijo in prilagodi poslovni model podjetja. Na SMK bom pojasnil, kako se iztrgati iz primeža cenovnih pritiskov in kako na novo pot povabiti tudi prodajo.

Več »