18. 3. 2015

Marketing 2020: Kako bomo marketingarji prevzeli poslovno prihodnost

hvala 210x210Marketing je zaspal. Tako kot je zaspala Slovenija. Kdo je bolj kriv – CEO, CMO ali lastniki, kdo je manj zaspal, sploh ni pomembno. Pomembno je, da moramo svoj odnos konkretno spremeniti, da moramo začeti dosledno delati preproste stvari. Zakaj nekaj počnemo? Ali bo to res nekdo kupil? Zakaj bo to kupil? Zakaj bo kupil od nas? Kako bom postal prva izbira za kupce v regiji? Za kupce v Aziji? Za kupce po vsem svetu?

Pogosto ne razumemo resnično svojih kupcev, ne razumemo svojih izdelkov, ne razumemo, koliko in zakaj nam bo nekdo plačal za naš izdelek, ne razumemo, kaj vse omogoča tehnologija v smislu nove porabe, proizvodnje, razumevanja podatkov. Če ne razumemo, nas je strah odločanja. Se ne odločamo na podlagi podatkov, dejstev, ampak se zatečemo v kreativnost, zgodbe … in ker ne tvegamo, poslovno ne inoviramo, ne odločamo, nas odrivajo na stran.

To želimo končati. Želimo pokazati, kako si marketing vzame moč odločanja o prihodnosti podjetja. Primere uspešnih marketinških odločitev. Primere resničnega inoviranja izdelkov in poslovnih modelov. Primere razumevanja in uporabe tehnologije za več prihodkov, več podatkov, več izzivalnih odločitev.

smk_20_letZato potrebujemo znanje in pogum to znanje uporabiti. O tem znanju marketinškega odločanja in pogumu bomo govorili v različnih sklopih. Govorili bomo o osebi, ki je »driver«, ki si upa. Potrebuje strateško razmišljanje. Da je ambiciozen. Potrebuje širino. Pozna celoten okvir, vse delčke marketinga, pozna kupce, bistvo izdelka, tehnologijo in številke. Zelo dobro je o vsem obveščen. Pozna in razume poslovni model. Lahko ga tudi obrne. Marketingar je povezovalec, srce in gonilo podjetja. Hoče si vzeti moč odločanja o razvoju podjetja, o svojih porabnikih in kupcih.