8. 12. 2014

O Slovenski marketinški konferenci

smk_logoSlovenska Marketinška konferenca (SMK) je skozi leta postala največje letno stičišče vseh, ki se ukvarjajo z marketingom v podjetjih in institucijah; od raziskovalcev, produktnih vodij, skrbnikov znamk, direktorjev, predsednikov uprav, akademikov idr. Je dogodek, ki premika in povezuje stroko, ki podaja vedno nova in aktualna znanja s področja marketinga. Gre v korak s svetovnimi dogajanji, novimi pogledi na stroko, od tod tudi vedno zanimivi mednarodni gostje in sogovorniki. Dogodka se vsako leto udeleži prek 500 marketinških strokovnjakov iz Slovenije in tujine.

Konferenca je osrednji marketinški dogodek v Sloveniji, ki ga organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Je osrednje srečanje marketinških strokovnjakov in največji marketinški dogodek v Sloveniji, ki pokriva vsa področja marketinga (od strategije do taktike, raziskav itd.).

pa_logodms_logotip_flat

Kako se je razvijala konferenca

Prvo Slovensko marketinško konferenco (SMK) je organiziralo Društvo za marketing Slovenije leta 1996 v Laškem. Na drugi konferenci v Lipici je doživela velik odziv strokovne javnosti in se zato naslednje leto preselila v Portorož ter postala dvodnevna. Leta 1999 je dobila še dimenzijo mednarodnosti s predavatelji z različnih koncev sveta. Leta 2000 jo je obiskalo že več kot 200 udeležencev, v 2001 pa je SMK dobila partnerja, Časnik Finance. Od takrat dalje dogodek raste tako z vidika števila udeležencev kot tudi vsebin.