Prezentacije 2018

Objavljene so prezentacije govornikov, ki so objavo dovolili.
Vsa objavljena dela so zaščitena z določbami Zakona o avtorski in sorodnih pravicah. Kopiranje vsebine ali delov vsebine ter javno navajanje ali objava, brez pisnega dovoljenja avtorjev, je nezakonito.

Jeremy Waite, IBM:
(R)evolucija marketinga je tu!

Lovro Gruden (Indigo Consulting):
Ali vključujemo partnerje v inoviranje?/Ekskluzivno za SMK rezultati tradicionalne raziskave MindWideOpen

Jelena Agafonova (BIT-Roots):
Kako izzvati celotno industrijo in kako ustvariti svetovni izdelek za digitalne porabnike?

Jan Dobrilovič (Beeping):
5 vpogledov v nakupno vedenje Slovencev oz. kako uporabiti nakupno vedenje v svoj prid

Gorazd Kos (Telekom Slovenije):
Vplivanje na percepcijo vrednosti in nakupno odločitev za višji paket

Melnisa Begović (Studio Moderna):
Kako obletnico blagovne znamke resnično izkoristiti za prodajni uspeh

Nataša Ravnikar (Optiweb):
Ne prodajne akcije, vključenost porabnikov in digitalne vsebine prinašajo dodatno prodajo. Tudi do 70 odstotkov večjo.

Mitja Pirc (Datafund, Indigo Consulting):
Dolgotrajni učinki blockchaina na marketing

Polona Peunik (Akrobat):
Kako smo spremenili koncept in povečali prodajo na globalnem trgu za 80 odstotkov – izkušnje Akrobata

Ivan Kovačević (Bruketa & Žinić & Grey):
Kako blagovne znamke v regiji preoblikujejo izkušnje kupcev – primeri iz različnih panog

Matjaž Grm (Adria Mobil):
Koncept za povečanje inovativnosti, izboljšanje uporabniške izkušnje in vrednosti blagovne znamke

Črt Podlogar (Red Orbit):
Naredite korak naprej od kratkoročne optimizacije – digital naj bo usmerjen k dolgoročnim poslovnim ciljem

Leon Korošec (Elan):
Naš zakaj – >sveti gral< blagovne znamke