Prezentacije

V primeru težav pri ogledu prezentacij, potrdite, da gre za varno povezavo.

Uroš Cvetko (Mercator): Big Data deluje v praksi – kako »buzzword« spraviti do rezultatov

Jaka Kladnik: http://www.slideshare.net/iakak/agile-marketing-21-slovenska-marketinka-konferenca

Suzana Stojanova Šilec (Studio Moderna): V partnerstvu s kupci do povečanje prodaje – koncepti in nasveti, ki prinašajo rezultate

Rok Vodnik (Petrol): Preoblikovanje poslovne in trženjske strategije s poudarkom na kupcu – pogled in izkušnje vodstva podjetja

Tanja Blatnik (Adriatic Slovenica): Kako doseči »customer centricity« v praksi – praktični napotki

Mojca Šimnic Šolinc (Tosama): Od podjetja brez prave prihodnosti s preoblikovanjem strategije na pot vnovičnega vzpona – praktični primer

Darija Brkić in Robert Erzin (Ipko): Hitra strategija lansiranja na trg za povečanje tržnega deleža in ohranjanje marže EBITDA na isti ravni – kako to doseči?

Terens Štader (Kalček): Preprosti načini uporabe več kanalov komunikacije, ko so viri omejeni

Objavljene so prezentacije tistih avtorjev, ki so njihovo objavo dovolili. Seznam se še dopolnjuje. Vsa objavljena dela so zaščitena z določbami Zakona o avtorski in sorodnih pravicah. Kopiranje vsebine ali delov vsebine ter javno navajanje ali objava, brez pisnega dovoljenja avtorjev, je nezakonito.