6. 2. 2015

Primer dobre prakse

best_practice_1Spoštovani bralec, bralka teh vrstic.

Najprej hvala za tvoj čas in pozornost temu vabilu. Pomembno nam je, da ga prebereš in se nanj odzoveš. Res hvala.

Jubilejni 20. Slovenski marketinški konferenci smo dali naslov DEVELOP.DRIVE.DO. Konferenco želimo narediti zelo akcijsko in praktično. S primeri, govorci in predstavljenimi orodji želimo marketinško javnost malo stresti.

Menimo, da smo v preteklosti preveč govorili, kaj vse vemo, a premalo res novega razvili. Premalo povlekli naprej in premalo res zaključili.

Zato želimo vsem dati pospešek, da bomo pognali svoja podjetja, svoje znamke, svoje produkte z dvojno hitrostjo naprej. Zelo praktično bi radi govorili, kako biti »driver«, kako razumeti in uporabiti tehnologijo, kako ustvariti izjemno izkušnjo za svojega porabnika, kako ob zelo omejenih sredstvih narediti preboj …

Pokazati želimo, kako marketing dejansko je gonilo poslovnega uspeha.


Vabimo te, da predlagaš primer dobre prakse z naslednjih področji oz. tem:

  • Razvoj in implementacija izjemne izkušnje za potrošnika/uporabnika
  • Uporaba novih tehnologij za izboljšanje ponudbe, odnosa in izkušnje uporabnikov in posledično za boljši poslovni rezultat
  • Doseganje tržnih uspehov z omejenimi finančnimi sredstvi, lastniškimi težavami, omejenimi kadrovskimi resursi…
  • Sodelovanje z drugimi funkcijami za doseganje izjemnih poslovnih rezultatov, novih rešitev…
  • Kako smo preoblikovali poslovni/marketinški koncept za izboljšanje poslovanja, za boljše rešitve na trgu…
  • Kako smo izboljšali učinkovitost marketinških aktivnosti?

Svoj predlog lahko posreduješ neposredno predsedniku programskega sveta Primožu Hvali na mail primoz.hvala@hsconsulting.si ali pa izpolniš spodnji obrazec.

Vse predloge zbiramo do 15.2. Vsakega bomo veseli.

Primer dobre prakse

  • Posebne forme za prijavo ni, ker ne želimo komplicirati. Napiši samo, zakaj je predlog po tvojem mnenju primer dobre prakse in opiši korist/znanje, ki ga bomo dobili marketingaši ob poslušanju tvojega primera.
 

Posebne forme za prijavo ni, ker ne želimo komplicirati. Napiši samo, zakaj je predlog po tvojem mnenju primer dobre prakse in opiši korist/znanje, ki ga bomo dobili marketingaši ob poslušanju tvojega primera. Nekaj od predlogov bomo gotovo umestili v program konference. Vsakega predloga bomo pa veseli. Res hvala za tvoj čas.

Če si nekaj dobrega razvil(a), če si vlekel(la) naprej – sedaj še napiši pet vrstic o tem in nam pošlji.

Primož Hvala,
predsednik programskega sveta 20. SMK