Program

Program v pdf obliki lahko prenesete tukaj.

PRVI DAN – TOREK, 30.5.2017

Otvoritev konference

Glavni govornik

Kevin Gaskell bo pokazal, kako je marketing gonilo sprememb, kakšne kompetence moramo imeti in kako dokazovati svojo vrednost za vodstvo, lastnike … Vsebinsko bogat govor bo temeljil na njegovem uspešnem menedžerskem delu, ko je dosegel spremembe v poslovanju znamk, kot so Porsche, BMW, Lamborghini, in večletnih podjetniških izkušnjah. Izjemno koristno za vse, ki hočete spremeniti, dvigniti svoj marketing še stopnico više, narediti korak naprej v karieri, zgraditi izjemno znamko …

Bisnode Speed Networking – vaše osebno gonilo in »feedforward« za spoznavanje novih poslovnih partnerjev (ali pa le kratek check-out z obstoječimi) in preseganje okvirjev. Pa ne pozabite na vizitke!

odmor

Timo Elliott (SAP): Marketing v dobi uporabniške izkušnje

Marketingarji danes porabijo manj časa za prepričevanje ljudi, kako odlični so njihovi proizvodi – in več časa za optimizacijo izkušnje stranke od začetka do konca. Predavanje, ki ga ne smete zamuditi, če želite slišati, kako podjetja in organizacije uporabljajo najnovejše tehnologije za ustvarjanje novih proizvodov, odkrivanje novih poslovnih modelov in nove načine prodaje.

Matej Čer (Avantcar): Marketingarji morate izkoristiti priložnosti novih paradigem, ki so že danes vstopile v življenje vaših porabnikov

Podjetnik, mentor in navdušujoč spodbujevalec novega načina razmišljanja, ki ga prinaša silovit razvoj tehnologij, bo govoril o hitrosti sprememb, ki se dogajajo v življenju naših kupcev. Spremembe, ki se kažejo v oblikah deljenja uporabe vozil, pametnih mestih, avtonomnih vozilih …, so že tukaj in od njih imajo podjetja že neposredne poslovne koristi, porabniki jih že uporabljajo in pozabljajo na stare vzorce življenja. Ne slepimo se, da so to modne muhe, iz katerih se ne bo razvilo nič poslovno oprijemljivega. Če želimo, da marketing poganja podjetja, moramo te spremembe sprejeti in jih začeti uresničevati v svojih znamkah. Kako nekateri to že počnejo in kaj moramo narediti danes, da še ujamemo val sprememb – o tem bo svoje mnenje in ideje predstavil Matej Čer.

Milan Vignjević (Zemanta): Account based marketing v funkciji izkoriščanja priložnosti

V prispevku bo pojasnjeno, kako v globalnem okolju hitrih sprememb doseči večjo operativnost, kako se organizirati, da lahko novi ljudje hitro prinesejo dodano vrednost, kako postaviti »account based marketing«. Če želimo izkoriščati priložnosti disrupcij in novih tehnologij, moramo primerno organizirati tudi svoje delo. Avtor bo govoril na osnovi svojih velikih izkušenj pri razvoju uspešnega start-upa Zemanta.

V dobri uri bodo predstavljeni uspešni marketinški prijemi zadnjega leta iz zelo različnih industrij, podjetij različnih velikosti, različnih marketinških področij. Z njimi so reševali različne marketinške probleme. Izjemno uporabno za vse, ki iščete praktične marketinške rešitve, kakršne lahko uporabite že naslednji dan.

Fedja Hvastija (3D Art): S spremembo poslovne strategije do zmanjšanja cenovnega pritiska

Kako marketing spremeni poslovno strategijo podjetja, ki od ponujanja izdelkov preide na ponujanje rešitev? Konkreten primer, ki je svojo industrijo obrnil na glavo in ponudil drugačen koncept, v katerem kupci niso mogli več primerjati na osnovi cene. Konkurenca je izgubila argumente in cenovnega pritiska praktično ni več. Kako se te spremembe lotiti v praksi in 3 vprašanja, na katera si morate pred tem odgovoriti?

Matjaž Omejc (Addiko Bank): Ste izzivalci na trgu? Pravi produkt, učinkovita komunikacija in konverzija v prodajo – kombinacija za vaš uspeh

Banka ima usmeritev biti neposredna, enostavna in ima izziv pridobivanja novih komitentov. V prispevku bo pokazano, kako so oboje uspeli doseči z kombinacijo pravega izdelka, učinkovite komunikacije in uspešnega prodajnega zaključka. Naredili so produkt kot ga na trgu še ni bilo. Z »marketing automation« so uspeli pridobiti ljudi, katerim je produkt na enostaven način rešil njihov problem. Prodajni pristop pa jim je omogočil, da so enkratne »kupce« konvertirali v svoje komitente. Enostavna, a zelo učinkovita marketinška logika, i bo predstavljena na primeru HIP kredita.

Luka Kogovšek (ona-on.com): Prihodkovna enačba in odpravljanje ozkih grl prodajnega lijaka – praktični primeri

V prispevku bo prikazana logika prihodkovne enačbe, ki usmerja marketinške aktivnosti Ona-On. Dodatno bodo prikazani primeri identificiranih ozkih grl v prodajnem lijaku, kako jih z mikro konverzijami rešujejo in kako avtomatizirajo marketing. Koristno za vse, ki iščejo načine izboljšanja učinkovitosti svojih marketinških aktivnosti.

Bojan Šturm (Studio Moderna): »Gamifikacija printa« – vaša tiskana komunikacija lahko poveča prodajo

V prispevku bodo prikazani praktični primeri, kako so z uvedbo »gamifikacije« v prodajnih katalogih (in drugi tiskani komunikaciji) v Studio Moderna povečali vključenost in interakcijo s potrošniki. Rezultat ukrepov je bil za četrtino večji odziv in prodaja. Koristno za vse, ki želijo izboljšati prodajno uspešnost svoje komunikacije s kupci.

Ivo Radaković (Vip Mobile, Si.mobil): Preoblikovanje marketinga v gonilno silo dobičkonosnosti in uporabniške izkušnje

V predstavitvi bomo videli preobrazbo marketinga z namenom še večje osredotočenosti na dobiček in uporabnike. Podjetje deluje v zelo konkurenčni panogi, potrošniki porabijo manj oziroma porabljajo na drugačen način, spremenil se je lastnik podjetja, na trg prihajajo novi tekmeci … Ivo bo govoril o marketinški metriki, ki jo uporabljajo, o preoblikovanju svojih trženjskih aktivnosti, novi organizacijski strukturi marketinga … Vse zaradi večje donosnosti in izboljšanja zadovoljstva potrošnikov. Zanimivo za vse, ki želijo spoznati primer dobre prakse, kako marketing prispeva k finančnemu uspehu in zadovoljstvu porabnikov.

Tomaž Dvořak (Alta Skladi): Učinkovitost marketinga skozi oči direktorja

V prispevku bo prikazano, kako lahko spremljamo in izboljšujemo učinkovitost marketinških aktivnosti. Na primeru marketing automationa, iskanja potencialnih strank v finančni industriji, bomo videli kako upravičevati določen del marketinških aktivnosti. Zanimivo za vse, ki želijo bolj natančno upravičevati svoje aktivnosti.

Lovro Gruden: Kako postati h kupcem usmerjeno podjetje v digitalnem svetu? – Ekskluzivno za 22. SMK

Že četrto leto zapored bodo na SMK premierno predstavljeni rezultati raziskave Mind Wide Open med slovenskimi marketinškimi direktorji. Poudarek letošnje raziskave je na poteh, ki jih podjetja ubirajo, da bi postala h kupcem usmerjena. Raziskava še posebej poudarja vlogo, ki jo pri tem imajo zbiranje in uporaba podatkov o kupcu ter digitalna orodja. Razkrili bomo najbolj učinkovite pristope zadovoljevanja potreb kupcev v digitalnem svetu in preverili, kako se izziva lotevajo slovenska in tuja podjetja. Če bi radi ugotovili, kaj morate storiti, da bi postali na kupca osredotočena organizacija, ter pogledali v prihodnost marketinga, ne zamudite predstavitve izsledkov raziskave MWO 2017.

Zase pravi, da dela najboljše salame na svetu. Morda ni najboljši salamar na svetu, je pa verjetno najboljši salamar med vinarji. Pravi, da se inovativnost skriva pri izvoru, tako kot se je to delalo nekoč. In daleč… iz Kavkaza pripelje amfore. Ceno pionirstva je občutil na lastni koži. Leta 1997 je skupaj z nekaj vinarji iz Brd odprl globalno novo kategorijo vin, ki jih imenuje jantarna, sicer se je prijel naziv oranžna vina. Razložil nam bo, zakaj temu ni tako. Belo vino, ki ni belo, ki se pije na drugačen način. Tako kot ima Coca Cola svojo značilno steklenico, si omislil svojo čašo za vina. Ko omeniš nagrade, mu postane malo nerodno. Pa vendar, verjetno slovenska znamka z najvišjo cenovno premijo. Joško Gravner iz druge strani Brd.

Pogovor bo vodil Zenel Batagelj, Valicon.

Imaš eno življenje. Tistega trenutka včeraj ni več. Izkoristi vsak trenutek. Imel boš več od življenja

Izjemna osebna izkušnja slovenskega športnika, ki vam bo dala misliti in vlila energijo za naprej, ne nazaj. Feedforward. Obvezno za vse, ki želijo naprej.

kevin

Kevin Gaskell

Kaj lahko pričakujete od nastopa na SMK?

Na konferenci bo Gaskell pokazal, kako je marketing gonilo sprememb. Poleg strahu med največjimi napakami podjetij pri reorganizaciji izpostavlja še nevpletenost celotne ekipe v proces. Podjetja morajo preoblikovati svoje poslovanje preden tekmec ogrozi njihov trg. To pa od vodstvene ekipe zahteva, da je poštena, da ocenjuje trg, da se zaveda trendov in nenehno prilagaja organizacijo, preden je v to prisiljena. »Če je vse v podjetju pod nadzorom, potem smo prepočasni,« pojasnjuje Kevin Gaskell.« Največja ovira podjetij za preobrazbo so skromne sanje. Le velike sanje vodstva lahko spodbudijo kreativno razmišljanje in potrebne spremembe.

Ales Pustovrh small

Aleš Pustovrh, ABC Pospeševalnik

Na katero vprašanje mora danes znati odgovoriti vsak marketingaš?

Ali že veste, da ne veste, kdo bo vaš glavni konkurent čez 3 leta? Konkurentje prihajajo od tam, kjer jih ne pričakujete in konkurirajo vam na rešitvah, o katerih do danes niste razmišljali. So povsem drugačni od vas. Kako predvideti svojo konkurenco, kakšni so ti sodobni bojevniki in kako se odzvati?

Lovro Gruden

Lovro Gruden, Indigo Consulting

Kaj lahko pričakujete od nastopa na SMK?

Predstavili bomo pomembnost usmerjenosti h kupcu (customer centricity) za podjetje in kupca ter kako lahko podjetja na podlagi podatkov le-to izboljšajo. Predstavili bomo rezultate raziskave, kjer bomo pokazali, kako se s to tematiko trenutno ukvarjajo podjetja v Sloveniji in predstavili ključne izzive, ki ovirajo podjetja pri izrabi podatkov za izboljšanje usmerjenosti h kupcu in na kakšen način lahko te izzive rešijo.

Bojan šturm small cb

Bojan Šturm, Studio Moderna

Kaj lahko pričakujete od nastopa na SMK?

V kratki predstavitvi bom pokazal prodajne trike v kataloški prodaji. Z gamifikacijo in večjo vpletenostjo kupcev v branje kataloga smo v podjetju Studio Moderna uspeli občutno povečati direktni odziv in posledično prodajo. Testirali smo več deset različnih načinov in povzel bom glavne ugotovitve.

V današnjem svetu, kjer je ponudbe v obilici, moramo s primernimi prodajnimi in marketinškimi orodji vzbuditi interes kupca in si priboriti možnost, da mu predstavimo naš izdelek oz. storitev. Sicer bo kupec rekel NE, še preden mu bomo sploh uspeli povedati, kaj imamo za njega.

Luka kogovsek small new cb

Luka Kogovšek, ona-on.com

Kaj lahko pričakujete od nastopa na SMK?

Od nastopa na SMK lahko pričakujete praktične rešitve za odmašitev prodajnega lijaka. Standardni in kreativni prijemi, napake in uspehi.

V prispevku bo prikazana logika prihodkovne enačbe, ki usmerja marketinške aktivnosti Ona-On. Dodatno bodo prikazani primeri identificiranih ozkih grl v prodajnem lijaku, kako jih z mikro konverzijami rešujejo in kako avtomatizirajo marketing. Koristno za vse, ki iščejo načine izboljšanja učinkovitosti svojih marketinških aktivnosti.

matija Torlak small cb
Andraz Stalec cb small new

Matija Torlak, Big Bang; Andraž Štalec, Red Orbit

Kaj lahko pričakujete od nastopa na SMK?

Kompleksnost potrošnika, novi poslovni modeli, veliko število prodajnih poti od podjetji zahtevajo nov pristop in proces dela, kako organizirati delo in opravila, da s strukturirano metodologijo dela dosežemo rast.
Udeleženci lahko pričakujejo predvsem vpoglede v dejanski proces vzpostavitve podatkovno orientirane organizacije. Pogovarjali se bomo o izzivih, preprekah in rešitvah ter o tem, kaj vse se lahko naučimo iz podatkov.

Simon Belak small cb

Simon Belak, GoOpti

Na katero vprašanje mora danes znati odgovoriti vsak marketingaš (oziroma si ga mora zastaviti)?

Ali merim vse, kar bi moral? Kako se to, kar merim, odslikava v poslovanju? Ali lahko svoje početje stroškovno upravičim? Bi lahko denar (in ostala sredstva) porabil bolje? Česa ne vem in kako postavim procese in usmerim svoje početje, da se čim več naučim? Koliko je smiselno vložiti v eksperimente in kakšni naj bodo kriteriji za (ne)uspeh?

Fedja Hvastija cb small

Fedja Hvastja, 3D Art

Kaj lahko pričakujete od nastopa na SMK?

Vsako podjetje je v nekem trenutku prisiljeno v cenovno tekmovanje s konkurenti. To je zadnji trenutek, da marketing prevzame odgovornost za krovno strategijo in prilagodi poslovni model podjetja. Na SMK bom pojasnil, kako se iztrgati iz primeža cenovnih pritiskov in kako na novo pot povabiti tudi prodajo.

DRUGI DAN – SREDA, 31.5.2017

Delia Dumitrescu (Trendwatching): Use trends to maksimize your value

V prispevku bodo prikazani najnovejši porabniški trendi z vsega sveta in kako jih podjetja že danes izkoriščajo za povečevanje svoje tržne moči, večjo interakcijo s porabniki, razvoj novih storitev in boljšo izkušnjo za svoje kupce. Koristno za vse, ki iščete nove ideje, ki želite presenetiti konkurenco in navdušiti svoje kupce.

Aleš Pustovrh in Dejan Roljič (ABC Pospeševalnik): Transform or die!

Danes so vse industrije disruptivne. Ali veste, od kod vse lahko pridejo novi tekmeci? V prispevku bo na primerih FMCG, finančne, avtomobilske in drugih industrij prikazano, od kod v današnjem ekstremno dinamičnem in spreminjajočem se svetu prihaja vaša današnja in jutrišnja konkurenca. Konkurenti prihajajo od tam, kjer jih ne pričakujete, in vam konkurirajo z rešitvami, o katerih do danes niste razmišljali. So povsem drugačni od vas. Kako predvideti svojo konkurenco, kakšni so ti sodobni bojevniki in kako se odzvati? Nekaj odgovorov boste slišali v prispevku. Dal jih bo Aleš, ki vse te transformacije, disrupcije zadnja leta spremlja skozi več kot 500 zgodb start-upov z vsega sveta.

Bisnode Speed Networking – vaše osebno gonilo in »feedforward« za spoznavanje novih poslovnih partnerjev (ali pa le kratek check-out z obstoječimi) in preseganje okvirjev. Pa ne pozabite na vizitke!

odmor

Monika Schulze (Zurich Insurance): Povečan vpliv marketinga v digitalnem svetu – primeri, ki to dokazujejo

Izjemna marketinška strokovnjakinja in govornica Monika Schulze bo pokazala, kaj vse je digitalni svet dejansko prinesel novega marketingarjem. Na primerih bo predstavila, kako narediti privlačno znamko, ki se čustveno poveže s svojimi porabniki. Povedala bo, kako ustvariti zanimivo, zabavno in navdušujočo vsebino v digitalnem okolju, kako marketingarji že uporabljajo tehnologijo za povečanje svoje učinkovitosti. Pokazala bo, kako danes marketing dokazuje svojo vrednost za posel, menedžment in lastnike. Koristno za vse, ki imate podobne želje oziroma želite doseči podobne cilje. Zanimivo posebej za vse iz finančno-zavarovalniške industrije, koristno tudi za vse preostale, ki želite izboljšati digitalne izkušnje svojih kupcev.

Simon Belak (GoOpti): Kako enostavna ali zapletena podatkovna marketinška analitika izboljšuje poslovanje podjetja.

Dovolimo si ga opisati kot možgane v ozadju marketinške mašine podjetja, ki raste, se širi zunaj Slovenije in povečuje prihodke. Simon bo predstavil, kako enostavna ali zapletena podatkovna marketinška analitika izboljšuje poslovanje podjetja. Pokazal bo primere, kako so zelo enostavni ukrepi (testiranje A- in B-verzij različnih elementov na spletni strani, sprememba besed v vprašalnikih za stranke …) prinesli očitne poslovne koristi podjetju GoOpti. To bodo primeri, ki jih lahko naredi vsak posameznik oziroma tudi oddelek za marketing, ki ima dva zaposlena. V drugem delu pa bo pokazal zapletenejše ukrepe, ki zahtevajo več analitike, več IT-razvoja, a jih pri GoOptiju že danes uporabljajo. Govoril bo o optimizaciji prodajnih poti, natančni oceni tržnih potencialov posameznih mest, dinamičnem prilagajanju cen … Zelo zanimivo za vse, ki želijo dobiti iz svojih podatkov več poslovne koristi in boljšo izkušnjo za svoje uporabnike.

Matija Torlak (Big Bang) in Andraž Štalec (Red Orbit): S hekingom rasti (growth hacking) uporabite gore podatkov za poslovno rast

V Big Bangu imajo milijarde podatkov offline, online, nakupno košarico, nakupno pot, označevalce na prodajnem mestu, kataloge … Kako doseči, da bi vse te gore podatkov prinašale donosne poslovne odločitve? Izjemno časovno in disciplinsko zahteven pristop bo povsem praktično prikazan v prispevku. Zanimivo in koristno za vse, ki beležite svoje interakcije s kupci in ne veste, kako priti do dobrih operativnih odločitev, ki bi podjetju prinašale dobiček, kupcem pa boljšo nakupno izkušnjo in večje zadovoljstvo.

Jukka Hyttinen (Bisnode Finska): Merjenje uporabniške izkušnje v realnem času prinaša izboljšave, ki vplivajo na prihodke

Podjetja se usmerjajo s tradicionalnih anket o zadovoljstvu uporabnikov k merjenju uporabniške izkušnje v realnem času. Pri tem pa se pojavijo nekateri novi izzivi, ki jih je treba premagati. Kako zbirati in analizirati podatke o strankah in izboljšati uporabniško izkušnjo? Kako lahko v marketingu uporabimo povratne informacije strank za pospešitev WOM efekta (word of mouth)? Kako dokazati, da je boljša uporabniška izkušnja vpliva na prihodke in dobiček? V prezentaciji bomo odgovorili na zgornja in druga vprašanja ter jih podprli s primeri.

Ekskluzivno na SMK, prvič v Sloveniji, odkrito o tem, kako dvigniti veljavo marketinga v podjetju, kako lastniku in CEO dokazati svojo vrednost, kako si individualno izbojevati boljši položaj v strukturi podjetja in kako uresničiti svoje podjetniške sanje. Koncentrat enkratnih izkušenj. Zakaj bi se učili na lastnih napakah? Učite se od tistih, ki so to že uspešno prestali.

Sodelujejo managerji z izjemnimi izkušnjami in poslovnimi rezultati.

Enzo Smrekar, predsednik uprave Droga Kolinska, višji izvršni direktor strateškega poslovnega področja, Atlantic Grupa
Bojan Radun, generalni direktor, Bambi
Matjaž Grm, izvršni direktor prodaje in trženje, Adria Mobil

Program v odf obliki najdete tukaj.