Programski svet

Primož Hvala

Predsednik programskega sveta

H&S Consulting

Primoz HvalaPrimož Hvala pri svetovalnem delu kombinira znanja in izkušnje s treh področji – trženje, prodaja in HR. Vsebinska področja njegovih projektov so povečevanje poslovne in prodajne učinkovitosti, implementacija poslovnih sprememb v prodajno mrežo, coaching vodjem prodaje, evaluacija in razvoj vodstvenega ali prodajnega potenciala posameznikov. V zadnjem obdobju je izvajal svetovanje in prodajne treninge za Peugeot, Citroen, Iveco, Generali, Bayer, KD Skladi, Unistar PRO, Steklarna Hrastnik, LifeClass…
Primož Hvala je avtor številnih dogodkov, med drugim prodajne konference Sales Summit, SMK, FMCG konference Prodaja na policah, Izvoznih fokusov, Marketing Summit Belgrade in drugih.


Aleksandra Kregar Brus

direktorica centralnega marketinga, Atlantic Grupa

aleksandra-kregar-brus


Darko Dujič

Ceneje.si

Darko DujicDarko Dujič je direktor Ceneje.si. Magistriral je na področju strateškega trženja in poslovodenja na IMB v Ljubljani. V Googlu, kjer je bil do nastopa trenutne funkcije je nadaljeval svoje strokovno izobraževanje v okviru programov Duke CE na Duke University, NC. V preteklosti je deloval kot direktor marketinga in razvoja v Pivovarni Union, direktor GfK Slovenija, izvršni direktor strateškega trženja in razvoja prodajnih formatov ter CRM v PS Mercator. Bil je član strokovnega odbora Effie, prve in drugostopenjske žirije, v okviru dela v globalni skupini GfK je bil izbran v globalni excellence team, ki se je ukvarjal z razvojem in promocijo inovacij v skupini GfK, v okviru Googla pa član Googlove ekipe, ki je razvila model internacionalizacije poslovanja na manjših in manj razvitih trgih. V svoji bogati karieri je bil eden izmed ustanoviteljev uspešnega podjetja. Svoje znanje in modele poslovanja je predstavil kot predavatelj na številnih poslovnih dogodkih v Sloveniji, srednji in vzhodni Evropi, kot gostujoč predavatelj na Ekonomski fakulteti na področju trženja, vedenja porabnikov, spletnega marketinga, CRM, UBS in geomarketinga.


Sašo Palčič

Performance Marketing Consultant, Madwise

saso-palcic


Aleksandra Brank

Customer Experience Manager, Bisnode Group

aleksandra-brankAleksandra Brank ima 17 let marketinških izkušenj, od tega 14 let na vodstvenih položajih v marketingu. Je direktorica marketinga v podjetju Bisnode Slovenija, od l. 2012 odgovorna za CE regijo, ki zajema skupaj 8 držav. Njene odgovornosti so priprava in implementacija celotne strategije marketinga na lokalnem in regionalnem nivoju, izgradnja znamke Bisnode v Sloveniji in CE regiji, razvijanje novih rešitev oz. znamk … Svojo poslovno pot je začela sprva kot produktni vodja v marketingu v založništvu, od leta 2000 dalje pa je bila na vodstvenih mestih v marketingu – kot direktorica marketinga v Metropolis media d.o.o. in za tem direktorica marketinga v Motomedia (danes Adria Media Ljubljana), kjer je vodila tri oddelke: prodaje edicij, trženje oglasnega prostora in promocijo. Sledilo je štiriletno obdobje, ko je bila direktorica marketinga za Slovenijo in JV regijo v IBM Slovenija, leta 2011 pa je prevzela mesto direktorice marketinga v podjetju Bisnode d.o.o. od leta 2016 pa je odgovorna za t.i. Customer Experience za celotno skupino Bisnode oz. 18 držav.


Tatjana Pogačnik

Direktorica Poslovne akademije, Časnik Finance

Tatjana PogacnikTatjana Pogačnik je direktorica Poslovne akademije Časnika Finance. Leta 1997 končala ljubljansko ekonomsko fakulteto. Prve delovne izkušnje si je pridobila kot predavateljica ekonomskih predmetov na srednji gradbeni in ekonomski šoli v Ljubljani. Leta 1998 se je zaposlila na ministrstvu za gospodarstvo v direktoratu za ekonomske odnose s tujino. Sodelovala je pri sklepanju meddržavnih gospodarskih sporazumov, pri oblikovanju stališč in pogajalskih izhodišč RS za določena področja. letih 1999 in 2000 je stažirala na slovenskih veleposlaništvih v Zagrebu in Bratislavi ter pridobila diplomatske izkušnje na delovnem mestu svetovalca za ekonomske odnose. Leta 2003 je sprejela povabilo takratnega direktorja Financ Jurija Giacomellija in se zaposlila na Financah. Kmalu po tem je postala vodja Poslovne akademije Financ. Sodeluje v številnih programskih odborih konferenc in komisijah, katere organizira Poslovna akademija Finance.


Peter Frankl

direktor in glavni urednik, Časnik Finance

Peter FranklPeter Frankl je direktor in glavni urednik Financ, poslovnega dnevnika oziroma podjetja, ki izdaja tudi poslovne revije, se ukvarja s poslovnimi konferencami ter seminarji in ki izdaja tudi najažurnejši in najbolj obiskan slovenski poslovni internetni portal. Peter Frankl je urednik Financ vse od leta 1995, pri tem časopisu dela vse od njegovega nastanka – leta 1992. Pred tem je delal pri reviji Gospodarski vestnik in časopisu Delo. Kot komentator je sodeloval pri Sobotni prilogi Dela, časopisu Dnevnik in ameriškem poslovnem mesečniku Institutional Investor. Peter Frankl je rojen leta 1965, študiral je na ljubljanski fakulteti za novinarstvo, izobraževal se je tudi na ameriški univerzi Stanford ter na številnih seminarjih različnih evropskih ustanov. Finance so del podjetja Bonnier Business Press, švedskega poslovno-založniškega koncerna.


Uroš Cvetko

Direktor službe za poslovno inteligenco, Zavarovalnica Triglav d.d.

uros-cvetko