Program

PRVI DAN – TOREK, 31.5.2016

9.00 – 10.30 Dirigirajmo poslovne priložnosti

Otvoritev konference

Glavni govorec 21. Slovenske marketinške konference Geoff Ramm: Preizkušene ideje za zaznavanje priložnosti, navdihovanje ljudi in ustvarjanje najboljših svetovnih blagovnih znamk

Ključni govornik 21. Slovenske marketinške konference bo udeležence nagovoril z edinstveno predstavitvijo. Na podlagi izkušenj, ki si jih je nabral po vsem svetu, bo vse prisotne navdihnil in motiviral z naslednjimi idejami, koncepti in primeri:

  1. Izkoristite priložnosti, da boste vedno izstopali iz konkurence, hkrati pa zagotovili, da bo vaša strategija vidna postala blagovna znamka. Nov in vznemirljiv način razmišljanja – OMG Marketing.
  2. Neuslišana ljubezen – bodite priča enemu izmed najboljših delov B2B-trženja vseh časov – kako je valentinova čestitka za 14. februar ustvarila 70 % donos – oživitev te marketinške strategije za povečanje prodaje.
  3. Glejte z navdušenjem – katero strategijo sprejeti? Tradicionalno ali digitalno? Za najboljši učinek UPORABITE OBE!!! Oglejte si najboljše marketinške ideje vseh časov – in poglejte, kako je neka sekundarna blagovna znamka v Južni Afriki pometla z največjimi svetovnimi blagovnimi znamkami!
  4. Zmaga, poraz, izenačenje – tako lahko zaznate priložnost in jo vgradite v svojo strategijo za uspeh v prihodnje.

Ta predstavitev je namenjena vsem, ki želijo s svojimi blagovnimi znamkami izkoristiti priložnosti na trgu in ustvariti poslovne rezultate.

10.30 – 11.00 Odmor za druženje

11.00 – 12.30 SEKCIJA: Dirigiraj strategijo in prihodnost podjetja

Pri oblikovanju strategije imajo vedno veliko vlogo razmere na trgu, spreminjanje navad potrošnikov, novi trendi, novi konkurenti. Zato mora trženjski oddelek prevzeti svoj del odgovornosti za postavitev uspešne strategije podjetja. Imamo veliko primerov, kjer sta trženje in trženjsko razmišljanje vplivali na uspešnost poslovne strategije. O dobrih praksah, kako so to naredili, kakšen pripomoček so uporabili, kako so se odločali … o vsem tem bo govor v tem sklopu konference. Seznanili se boste z zgodbami, ko je trženje odkrilo nove segmente kupcev za dodatne prihodke, preoblikovalo strategijo podjetja, soodločalo, v katero smer se bo podjetje razvijalo, katere produkte prodajati, katere opustiti …

Rok Vodnik (Petrol): Preoblikovanje poslovne in trženjske strategije s poudarkom na kupcu – pogled in izkušnje vodstva podjetja

Petrol je v zadnjih letih spremenil svojo ponudbo, dodal nove vire prihodkov, se usmeril v nove industrije, se prilagajal spremenjenim navadam potrošnikov, z novimi storitvami dopolnjeval ponudbo v starih segmentih … Kako se odločajo, kaj razvijati in kaj opustiti, da kupec ostaja zadovoljen in prodajni rezultati rastejo? Kako kombinirajo ponudbo, kako se odzivajo na digitalno dobo in kako usklajujejo prodajne kanale? O tem bo govoril član uprave, ki je izpeljala te spremembe.

Darija Brkić (Ipko): Hitra strategija lansiranja na trg za povečanje tržnega deleža in ohranjanje marže EBITDA na isti ravni – kako to doseči?

Ob upadu globalne telekomunikacijske industrije je Ipko v najrevnejši regiji na Balkanu, ki ima 35-odstotno stopnjo brezposelnosti in kjer so bile številke Viber v podjetjih oglaševane, še preden so bile na voljo storitve 3G/4G, povečal delež trga mobilnih storitev s 24 na 38 odstotkov ter na področju mobilnih, internetnih in DTV-storitev dvignil število strank za več kot 50 odstotkov, hkrati pa ohranil maržo EBITDA na isti ravni. Kako jim je to uspelo? Našli so čarobno formulo s hitro strategijo lansiranja na trg, ki je osredotočena na prihodnost in temelji na izkušnjah iz preteklosti. Na konferenci bo govornica predstavila, kako so to formulo udejanjili.

Mojca Šimnic Šolinc (Tosama): Od podjetja brez prave prihodnosti s preoblikovanjem strategije na pot vnovičnega vzpona – praktični primer

Pred šestimi leti se je v povezavi s Tosamo govorilo o zastarelem programu izdelkov brez inovativnosti, nejasni lastniški sestavi in majhnosti v primerjavi s svetovnimi velikani. Čutiti je bilo strah, kako bodo v podjetju upravljali spremembe, ki so nujne za preživetje. Pri reorganizaciji podjetja, ki je časovno sovpadala z nastopom gospodarske krize, je bila ključna jasna organizacija v tri programe po kriteriju, kdo je končni uporabnik izdelka in po kakšni poti pride izdelek v njegove roke. Vsak program je pokrival področja prodaje, razvoja in trženja ter pripravil svojo petletno strategijo, na podlagi katere so napisali krovno strategijo. Kako so oblikovali strategijo, ki jih je pripeljala do novih izdelkov, novih prodajnih poti, novih kupcev in veliko boljšega finančnega in tržnega položaja, boste izvedeli na dogodku.

Sekcijo in njene primere bo vsebinsko povezoval in strokovno komentiral Mitja Pirc (Pristop). Na koncu bo razkril, kako lahko marketingarji vsakega od primerov uporabijo v svojem podjetju, oziroma dal nasvet, kako slišano že naslednji dan uporabiti v svoji praksi. Takšnih nasvetov ne dobite na nobeni drugi konferenci. Torej Mitja Pirc (Pristop): Kako slišano uporabiti pri svojem delu? Katere so ključne ideje tega sklopa konference?

12.30 – 13.30 Odmor za kosilo

13.30 – 15.00 SEKCIJA: Dirigiraj vse kanale

Potrošnik živi v več kanalih, kako pa to dobro uspeva brandom? Primeri uspešne izvedbe prodajnih, komunikacijskih, promocijskih aktivnosti prek več kanalov. Primeri vključevanja potrošnikov prek družabnih omrežji in drugih kanalov v razvoj, promocijo, večjo prodajo… Kakšne so dobre prakse? Kje so pasti dirigiranja več kanalov? Izjemno koristno za vse, katerih kupci kupujejo in komunicirajo prek več kanalov.

Matija Torlak (Big Bang): Izjemna izkušnja za kupce prek več kanalov – kako premagati vse ovire v praksi

Vsi želimo narediti izjemno izkušnjo za svoje potrošnike. Ampak koncept spraviti v prakso ni enostavno. Kupci so povsem različni. Tudi isti kupec se pri različnih kategorijah izdelkov lahko obnaša povsem različno. Enkrat je »price seeker«, drugič je »full service«. Kako to upravljati? Potrošniki so sočasno v interakciji prek več kanalov. Kako narediti izjemno izkušnjo po več kanalih, ko se ti isti kupec sočasno pojavlja off in on-line ? Kako spremeniti prodajalce, da bodo izkoriščali poznavanje kupčevega online življenja. Big Bang to aktivno in uspešno razvija in rešuje že vrsto let. Kaj so ključni izzivi, kaj so se naučili in kako to spraviti v prakso – o tem bo govoril Matija Torlak.

Rok Hrastnik (Sensilab): The ugly multichannel truth” ali kako z multichannel uspeti v praksi – 15 let napak in uspehov

“Multichannel marketing” je pogosto glorificiran, predstavljen kot najboljša rešitev, a realnost je pogosto povsem drugačna. Od finančno pogubne kanibalizacije med kanali, ki lahko na prvi pogled deluje varljivo dobičkonosno, do samo-blokiranja rasti zaradi vztrajanja pri internih multichannel pravilih, in še več. Spoznajte največje pasti iz multichannel prakse, kot tudi recepte za uspeh, na podlagi 15 let izkušenj v multichannel marketingu in prodaji. Za upravljalce znamk in trgovce, ki razmišljajo o širitvi izven osnovnega prodajnega kanala.

16.00 – 17.30 SEKCIJA: Dirigiraj s potrošniki

»Customer centricity« je že uveljavljen koncept. Ampak ali ga res živimo ali o njem samo govorimo? Kako ga udejanjiti? Kako v praksi izpeljati, da bo celotno podjetje delovalo okoli potrošnikov? Kako narediti premik v vsakodnevnem ravnanju marketingašev, prodajalcev, finančnikov, nabave…? Ali se takšna usmeritev »splača«? Kakšno je dejansko stanje glede potrošniške izkušnje v Sloveniji? Primeri v sekciji bodo dali odgovore na ta vprašanja. Zanimivo za vse marketingaše in koristno za vse, ki verjamete, da bi lahko vaše podjetje bilo še bližje potrošnikom in da lahko svojim potrošnikov ponudite več vrednosti in od njih več dobite nazaj.

Ekskluzivno za 21. SMK: Zagotavljanje celostne kupčeve izkušnje na vseh stičnih točkah s podjetjem – Dejansko stanje v Sloveniji.

Prvič bodo javno prikazani rezultati najnovejše slovenske raziskave MWO o celostni kupčevi izkušnji na vseh stičnih točkah s podjetjem. Prvi del raziskave bo razkril stopnjo razvitosti in odnosa do kupčeve izkušnje v Sloveniji, natančneje kako se podjetja lotevajo ustvarjanja in izboljševanja izkušnje svojih uporabnikov ter kakšni so njihovi načrti na tem področju. Drugi del raziskave je namenjen stopnji digitalizacije marketinga v Sloveniji. Predstavili bomo na katerih področjih smo v slovenskem marketingu v koraku s časom, kje še rahlo zaostajamo in kaj bomo naredili, da bomo dohiteli digitalnega kupca. Če bi radi ugotovili, kam se uvrščate in kaj morate storiti, da bi izboljšali izkušnjo svojih potrošnikov, izsledkov raziskave MWO 2016 ne smete zamuditi.

Suzana Stojanova Šilec (Studio Moderna): V partnerstvu s kupci do povečanje prodaje – koncepti in nasveti, ki prinašajo rezultate

Studio Moderna je šla od prodaje enega izdelka na enem kanalu do ene vodilnih večkanalnih platform s širokim naborom izdelkov različnih kategorij in lastnih blagovnih znamk. Upravlja veliko izdelkov skozi veliko kanalov za veliko različnih kupcev. Priložnosti za rast je našla tudi v še večjem fokusu na svoje kupce. Z boljšim razumevanjem je vpletla kupce v vsakodnevne procese in razvoj podjetja. Razvoj analitike, različni koncepti in marketinški prijemi, so prinesli povečanje deleža nakupov obstoječih kupcev z 30 na 70% celotne direktne prodaje. Kako to doseči bo govora v prispevku. Zelo koristno za vse, ki želijo več dobiti z in od svojih obstoječih kupcev.

Tanja Blatnik (Adriatic Slovenica): Kako doseči »customer centricity« v praksi – praktični napotki

Direktor financ in direktorica operative bosta pokazala, kako se marketing živi v vseh delih podjetja. AS je lep primer, kaj se zgodi, če marketinška filozofija prežema celotno organizacijo. Vsi, ki imate željo, da z svojim marketingom okužite celotne organizacije, prisluhnite praktičnim predlogom, kako do doseči.

17.45 – 19.00 Dirigiraj presenečenja

DRUGI DAN – SREDA, 1.6.2016

9.00 – 9.45 Dirigirajmo sebi

Jaka Kladnik (Marand): Ok, se gremo digital, kaj pa zdaj?! Revolucionirajmo svoj način dela

Digitalni marketing je že stalnica, ki pa zahteva sprejetje določenih dejstev: Da se ta veja marketinga hitro spreminja ter zahteva stalne nadgradnje in testiranje. To zahteva spremembo miselnosti in percipiranja marketinga, monetizacije le tega, predvsem pa zahteva nov proces dela.

Ste vedeli, da sta klasični management, ki predstavlja osnovo več kot 99 % slovenskih podjetij, ustvarila Gantt in Taylor, ki sta že več kot 100 let pokojna? Ste tako organizirani tudi vi? Vaš oddelek? Resno?! V letu 2016? Zaupati vam želimo skrivnost. Agilnost. Vaš proces potrebuje spremembo. Postati mora prožen, samoorganiziran, vodljiv predvsem pa mora omogočiti marketingu, da se iz naprednega tajništva prelevi v strateško pomemben oddelek.

Jaka Kladnik bo na osnovi svojih izkušenj in znanih konceptov predstavil Scrum kot metoda dela in njena osnovna načela (transparentnost, SCRUM manifesto + SPrint planning, sprint review, sprint retrospektiva, planing poker, backlog…), Vsak udeleženec bo s seboj odnesel vsaj dva pripomočka, ki jih bo lahko uporabil dan po konferenci za izboljšanje agilnosti svojega marketinga – Kanban tabla + stand up meeting. Zelo koristno za vse, ki niso zadovoljni s položajem marketinga v podjetju in hitrostjo njegovega dela.

10.00 – 11.30 SEKCIJA: Dirigiraj tehnologiji in digitalnemu potrošniku

Tehnologija je del življenja podjetji in potrošnikov. Kako uporabiti tehnologijo, digitalni svet v praksi? Kako naj preoblikujemo podjetje, da bomo sploh lahko izkoristili ves potencial digitalnega življenja? Kaj naj najprej naredimo? Kako na enostaven način uporabiti digitalna orodja za večji marketinški učinek? Kdaj je pravi trenutek, da uporabimi novosti v praksi (da ne bomo prehitri)? Odgovore bodo ponudili prispevki v tej sekciji. Uporabno za vse, ki želijo bolje izkoristiti digitalni svet in tehnologijo

Silvia Cambié (IBM Social Consulting): The Future of Social Marketing and Technology

Technology is at the center of change in every industry. Digital has caused a fundamental shift in the way customers think, behave and interact with brands. Phenomena like employee advocacy and the sharing economy are transforming marketing beyond recognition. How do we gear up for the digital transformation journey? Where is it taking us? In this talk, you will learn how to go about implementing a digital strategy based on hands-on best practice and international case studies. You will take a tour of the future exploring how mobile, cloud technology, the Internet of Things and cognitive computing are transforming the way we do business.

Zoran Miloševič (Zavarovalnica Triglav): Izzivi in priložnosti pri vpeljavi novih tehnologij v tradicionalnem podjetju – primer Drajv
Kako slediti tehnološkim novostim? Kdaj implementirati novo tehnologijo in zakaj? Kakšni so marketinški učinki novih aplikacij? Zavarovalnica Triglav zelo preudarno uvaja tehnološke novosti v svoje marketinške aktivnosti. V prispevku bomo spoznali kakšni so bili dejanski razlogi uvajanja »Drajv«, kako se na novosti dejansko odzivajo uporabniki, katere lastnosti jih pritegnejo in katere ne. Predvsem pa bo primer ponudil ideje za razmislek, kakšne vse prihodnje interakcije s kupci in priložnosti novih storitev tehnologija prinaša za vaše podjetje.

Jure Šumi (Knauf Insulation): Prodrite do ključnih odločevalcev z omejenim budgetom – praktični napotki, kako to doseči

Jure bo predstavil (brezplačno) komunikacijsko strategijo, s katero so identificirali in pridobili na svojo stran ključne odločevalce, osebe, ki priporočajo končnim kupcem katere izdelke oz. rešitve naj izberejo. V zelo kratkem času so uspeli na svojo stran pridobiti ključne odločevalce v 30 državah . Strategija je temeljila izključno na brezplačnih spletnih družbenih omrežij (LinkedIn, Twitter, Google+), spletnih forumih (v okviru LinkedIn-a) in portalih za distribucijo vsebin (YouTube & Slide Share). Niz svojih izkušenj bo pokazal, kako izbrati in opredeliti ključne odločevalce, kako pripraviti pravilne vsebine, kako oblikovati poziv k akcijam in kako vse skupaj avtomatizirati. Tema je posebej koristna za vse marketingaše na medorganizacijskem trgu.

11.45 – 13.15 SEKCIJA: Dirigiraj implementacijo

Pri oblikovanju strategije imajo vedno veliko vlogo razmere na trgu, spreminjanje navad potrošnikov, novi trendi, novi konkurenti. Zato mora trženjski oddelek prevzeti svoj del odgovornosti za postavitev uspešne strategije podjetja. Imamo veliko primerov, kjer sta trženje in trženjsko razmišljanje vplivali na uspešnost poslovne strategije. O dobrih praksah, kako so to naredili, kakšen pripomoček so uporabili, kako so se odločali … o vsem tem bo govor v tem sklopu konference. Seznanili se boste z zgodbami, ko je trženje odkrilo nove segmente kupcev za dodatne prihodke, preoblikovalo strategijo podjetja, soodločalo, v katero smer se bo podjetje razvijalo, katere produkte prodajati, katere opustiti …

Rok Vodnik (Petrol): Preoblikovanje poslovne in trženjske strategije s poudarkom na kupcu – pogled in izkušnje vodstva podjetja

Petrol je v zadnjih letih spremenil svojo ponudbo, dodal nove vire prihodkov, se usmeril v nove industrije, se prilagajal spremenjenim navadam potrošnikov, z novimi storitvami dopolnjeval ponudbo v starih segmentih … Kako se odločajo, kaj razvijati in kaj opustiti, da kupec ostaja zadovoljen in prodajni rezultati rastejo? Kako kombinirajo ponudbo, kako se odzivajo na digitalno dobo in kako usklajujejo prodajne kanale? O tem bo govoril član uprave, ki je izpeljala te spremembe.

Darija Brkić (Ipko): Hitra strategija lansiranja na trg za povečanje tržnega deleža in ohranjanje marže EBITDA na isti ravni – kako to doseči?

Ob upadu globalne telekomunikacijske industrije je Ipko v najrevnejši regiji na Balkanu, ki ima 35-odstotno stopnjo brezposelnosti in kjer so bile številke Viber v podjetjih oglaševane, še preden so bile na voljo storitve 3G/4G, povečal delež trga mobilnih storitev s 24 na 38 odstotkov ter na področju mobilnih, internetnih in DTV-storitev dvignil število strank za več kot 50 odstotkov, hkrati pa ohranil maržo EBITDA na isti ravni. Kako jim je to uspelo? Našli so čarobno formulo s hitro strategijo lansiranja na trg, ki je osredotočena na prihodnost in temelji na izkušnjah iz preteklosti. Na konferenci bo govornica predstavila, kako so to formulo udejanjili.

Mojca Šimnic Šolinc (Tosama): Od podjetja brez prave prihodnosti s preoblikovanjem strategije na pot vnovičnega vzpona – praktični primer

Pred šestimi leti se je v povezavi s Tosamo govorilo o zastarelem programu izdelkov brez inovativnosti, nejasni lastniški sestavi in majhnosti v primerjavi s svetovnimi velikani. Čutiti je bilo strah, kako bodo v podjetju upravljali spremembe, ki so nujne za preživetje. Pri reorganizaciji podjetja, ki je časovno sovpadala z nastopom gospodarske krize, je bila ključna jasna organizacija v tri programe po kriteriju, kdo je končni uporabnik izdelka in po kakšni poti pride izdelek v njegove roke. Vsak program je pokrival področja prodaje, razvoja in trženja ter pripravil svojo petletno strategijo, na podlagi katere so napisali krovno strategijo. Kako so oblikovali strategijo, ki jih je pripeljala do novih izdelkov, novih prodajnih poti, novih kupcev in veliko boljšega finančnega in tržnega položaja, boste izvedeli na dogodku.

Sekcijo in njene primere bo vsebinsko povezoval in strokovno komentiral Mitja Pirc (Pristop). Na koncu bo razkril, kako lahko marketingarji vsakega od primerov uporabijo v svojem podjetju, oziroma dal nasvet, kako slišano že naslednji dan uporabiti v svoji praksi. Takšnih nasvetov ne dobite na nobeni drugi konferenci. Torej Mitja Pirc (Pristop): Kako slišano uporabiti pri svojem delu? Katere so ključne ideje tega sklopa konference?

13.30 – 15.30 SEKCIJA: Dirigiraj svojo zgodbo

Kompetence sodobnega marketingaša? Kakšno znanje imajo danes direktorji marketinga mednarodno uspešnih podjetji? Dobre osebne zgodbe prodora v korporaciji? Osebne zgodbe, kako sem obrnil svoje podjetje, uveljavil marketing, si upali kljub bojazni neuspeha… Zgodbe, kako so si izborili budget, kako so si izborili čas, kako so si izborili veljavo v podjetju. Kako so dobili možnost odločanja.

Okrogla miza: Kakšen je profil marketingaša, ki je uspešen danes in bo uspešen jutri?

Pogovor z uveljavljenimi posamezniki in posameznicami, ki so naredili mednarodno kariero na področju marketinga. Kako so uspeli? Kakšna znanja in sposobnosti se danes pričakujejo? Kakšni profili se bodo iskali jutri?

V pogovoru bodo sodelovali: Vesna Šiftar, Simona Špilak, XXX. Pogovor bo vodila Vesna Marđonović

14.30 – 15.30 Marketingaš v akcijo!

Potrošnik živi v več kanalih, kako pa to dobro uspeva brandom? Primeri uspešne izvedbe prodajnih, komunikacijskih, promocijskih aktivnosti prek več kanalov. Primeri vključevanja potrošnikov prek družabnih omrežji in drugih kanalov v razvoj, promocijo, večjo prodajo… Kakšne so dobre prakse? Kje so pasti dirigiranja več kanalov? Izjemno koristno za vse, katerih kupci kupujejo in komunicirajo prek več kanalov.

Matija Torlak (Big Bang): Izjemna izkušnja za kupce prek več kanalov – kako premagati vse ovire v praksi

Vsi želimo narediti izjemno izkušnjo za svoje potrošnike. Ampak koncept spraviti v prakso ni enostavno. Kupci so povsem različni. Tudi isti kupec se pri različnih kategorijah izdelkov lahko obnaša povsem različno. Enkrat je »price seeker«, drugič je »full service«. Kako to upravljati? Potrošniki so sočasno v interakciji prek več kanalov. Kako narediti izjemno izkušnjo po več kanalih, ko se ti isti kupec sočasno pojavlja off in on-line ? Kako spremeniti prodajalce, da bodo izkoriščali poznavanje kupčevega online življenja. Big Bang to aktivno in uspešno razvija in rešuje že vrsto let. Kaj so ključni izzivi, kaj so se naučili in kako to spraviti v prakso – o tem bo govoril Matija Torlak.

Rok Hrastnik (Sensilab): The ugly multichannel truth” ali kako z multichannel uspeti v praksi – 15 let napak in uspehov

“Multichannel marketing” je pogosto glorificiran, predstavljen kot najboljša rešitev, a realnost je pogosto povsem drugačna. Od finančno pogubne kanibalizacije med kanali, ki lahko na prvi pogled deluje varljivo dobičkonosno, do samo-blokiranja rasti zaradi vztrajanja pri internih multichannel pravilih, in še več. Spoznajte največje pasti iz multichannel prakse, kot tudi recepte za uspeh, na podlagi 15 let izkušenj v multichannel marketingu in prodaji. Za upravljalce znamk in trgovce, ki razmišljajo o širitvi izven osnovnega prodajnega kanala.