V večernem delu prvega dne 23. Slovenske marketinške konference bo Društvo za marketing Slovenije podelilo nagrado marketinška odličnost. Z nagrado marketinška odličnost leta nagrajujemo najboljša marketinško usmerjena podjetja oz. organizacije, ki živijo marketing v vseh delih svojega poslovanja in v katerih je marketing glavno gonilo dobrih poslovnih rezultatov. Letos bodo podeljene nagrade v treh kategorijah, zanje se poteguje 9 finalistov.

nagrade-1

Z nagrado marketinška odličnost leta nagrajujemo najboljša marketinško usmerjena podjetja oz. organizacije, ki:

  • Poglobljeno razumejo delovanja trga in poslovnega okolja.
  • Postavljajo stranke v središče delovanja podjetja – poslovna miselnost, ki je usmerjena k zadovoljevanju in razvoju potreb kupcev.
  • Strateško pristopajo do marketinga – marketing na ravni korporativne strategije.
  • Razumejo odgovornost marketinga za uspešnost podjetja.
  • Merijo konkretne učinke marketinga na prodajne rezultate na trgu in uspešnost podjetja.

Drugostopenjska komisija v sestavi predsednika komisije dr. Mitje Pirca (DMS, Indigo Consulting / Datafund), Marka Lukića (Lumar IG), Maje Lapajne (Steklarna Hrastnik), Aleksandre Brank(Abena), Petre Čadež (Droga Kolinska), Petra Frankla (Finance), Ane Putrih (Svetovalke za marketing), Viktorije Radojević (Mercator) in Matevža Šmalca (A1) je izbrala devet finalistov v treh različnih kategorijah.

Kategorija B2B podjetja:

  • CENEJE, d.o.o.
  • DEWESoft, d.o.o.
  • KNAUF INSULATION, d.o.o. , Škofja Loka

Kategorija mala in srednja B2C podjetja:

  • DOBA Fakulteta
  • ZKOTZ, d.o.o.

Kategorija velika B2C podjetja:

  • A1 SLOVENIJA, d.d.
  • DROGA KOLINSKA, d.d.
  • PETROL, d.d.
  • ZAVAROVALNICA TRIGLAV, d.d.

Mitja-Pirc_02Dr. Mitja Pirc, predsednik Društva za marketing Slovenije in predsednik drugostopenjske komisije za nagrado marketinška odličnost, je ob izboru finalistov povedal: »V zadnjih letih so podjetja postala precej bolj ambiciozna in pogumna, veseli nas, da prejemamo prijave iz popolnoma različnih branž, iz podjetij različnih velikosti, tudi iz manjših krajev. Če podjetje dosega dobre rezultate in je za to odgovoren marketing, to nagradimo. Vsem finalistom je skupno to, da so dosegla preskok v tem, kako uporabljajo marketing kot filozofijo, kako izboljšujejo svoje procese in usmerjenost k strankam. Ni nujno, da so podjetja odlična že danes, ampak se razvijajo s pravo hitrostjo in v zadnjih letih je v vseh izbranih podjetij opazen velik napredek. Tem podjetjem je skupno tudi to, da marketing ne razvijajo zgolj znotraj podjetja, ampak dvigujejo raven in pomen marketinške stroke v poslovnem svetu in družbi.”