Aplikacija Drajv je izjemno napredna in inovativna – kako ste dobili navdih za to akcijo?

Aplikacija temelji na tehnološki rešitvi telematike, ki jo nekatere zavarovalnice v tujini že uspešno uporabljajo pri spremljanju, spodbujanju in nagrajevanju varnega ravnanja voznikov. S tem želimo v Zavarovalnici Triglav spodbujati, da ljudje vozijo varneje in izboljšajo vozne navade, s tem pa prispevati k večji varnosti v prometu. Uporaba telematike v zavarovalništvu nedvomno kaže številne pozitivne učinke glede varnosti v cestnem prometu in možnosti za razvoj novih, boljših in drugačnih zavarovalniških ter asistenčnih storitev. Nove tehnologije prinašajo korist tudi zavarovancem, saj so ti na podlagi tovrstnih izračunov deležni premije na podlagi njihovih rezultatov. Rad bi poudaril, da pri DRAJV-u ne gre toliko za spremljanje, kako voziš, temveč za motivacijo, da voziš bolje. Posledično gre tudi za korak v smeri razvoja sistemov za spremljanje vožnje, ki bo omogočal, da bo že sistem nagrajeval varnejše voznike in omogočal obračunavanje zavarovalne premije, prilagojene posamezniku in ne povprečju vseh voznikov.

Akcija ima tudi nekoliko družbeno odgovorno konotacijo, kajne? Pričakujete, da bo prispevala k ozaveščanju o varni vožnji?

Eden od stebrov delovanja Zavarovalnice Triglav je tudi družbena odgovornost, v sklopu katere med drugim izboljšujemo varnost v cestnem prometu in krepimo kulturo v prometu. Na tem področju je pomembna preventiva, vnaprejšnje izobraževanje in ozaveščanje ljudi. Z aplikacijo DRAJV dejansko spreminjamo vozniške navade. Število uporabnikov vztrajno narašča, prav tako število prevoženih kilometrov. Skupaj so prevozili že več kot 10 milijonov kilometrov, od tega je bilo 70 % varnih, kar pomeni da so dosegli 90 točk in več. Odzivi uporabnikov so zelo dobri in spodbudni in potrjuje dejstvo, da aplikacija prispeva tudi k spreminjanju voznih navad voznikov. Na bolje, seveda.

Koliko uporabnikov je imela aplikacija do sedaj? Koliko ljudi je kupon oz. popust vnovčilo?

Aplikacijo je do zdaj naložilo že več kot 40.000 uporabnikov, od tega je trenutno 25.000 aktivnih, zabeležili pa smo že 6.000 pridobljenih popustov (DRAJV omogoča do 25 % popusta pri sklenitvi zavarovanja).

Ste z vpeljavo aplikacije uspeli povečati cross sell oziroma število zavarovancev?

V prvem letu smo osredotočeni na prepoznavanje aplikacije, na smiselne nadgradnje in zadovoljstvo uporabnikov. Verjamemo, da lahko DRAJV po eni strani dolgoročno pripomore k višji stopnji varnosti prometa, po drugi pa prinaša neposredno korist za potrošnika, ki je za varno vedenje na cesti nagrajen z ugodnostmi pri sklenitvi avtomobilskega zavarovanja.

Kaj lahko pričakujemo od vašega nastopa na SMK?

Razvoj tehnoloških inovacij nakazuje hitre in velike spremembe v družbi v širšem smislu, hkrati pa tehnologija prinaša nekatere ključne izzive tudi v zavarovalniško industrijo. Primer DRAJV-a, prve mobilne UBI aplikacije v Sloveniji in širši Jadranski regiji, ki ga bom predstavil, bomo dobili predvsem (nove) ideje za razmislek, kakšne prihodnje interakcije s kupci in priložnosti novih storitev tehnologija prinaša za podjetja.