29. maja in 30. maja 2024
Grand hotel Bernardin, Portorož
AKTUALNA vsebina
MARKETINŠKA odličnost
Veliko nagrado Marketinška odličnost 2024 smo podelili podjetju Petrol d. d., Ljubljana, predvsem zaradi dolgoročne usmerjenosti podjetja v uporabnika, kjer pa ima pri vseh predstavljenih aktivnostih marketing vlogo gonilne sile.
Nagrado v kategoriji Odličnost marketinške strategije je prejel NLB s prijavo Odličnost upravljanja blagovne znamke NLB, ki je komisijo prepričala z odlično postavljeno dolgoročno marketinško strategijo, pri kateri je jasno viden razvoj in krepitev vloge marketinga.
V kategoriji Odličnost trajnostnega delovanja in družbena odgovornost je nagrado prejel projekt Atlantic Grupe Donat – Poskrbite za svoji prebavo. Poskrbite zase. Kako blagovna znamka Donat trajnost vključuje v celostno poslovanje.
V tretji kategoriji smo imeli kar tri zmagovalce; Petrol s Prenovljeno marketinško in komunikacijsko strategijo nove aplikacije Petrol GO v podkategoriji Novost ali inovacija na enem od 7P ; Poslovni sistem Mercator s Prenovo lojalnostnega sistema Pika v podkategoriji Nov poslovni model in Transformacija ali optimizacija poslovnih procesov ter Atlantic Grupa Argeta – enaka srčnost in enaka predanost zaslužita enako podporo v podkategoriji Odziv na izredne okoliščine.
Posebno nagrado Marketinška odličnost za največji preboj si je prislužil Marles s projektom Celovita strateška revitalizacija blagovne znamke Marles.
Več o zadnjih zmagovalcih in podelitvi si lahko preberete tukaj.
GOVORCI konference
asistentka vodje projektov, Agencija 101
direktorica za poslovni in strateški razvoj, Agencija 101
regionalni vodja marketinga upravljanja blagovne znamke Argeta
nekdanji paraolimpijec
ustanovitelj podjetij FeelRooty, Your Inception in PowUnity
vodja marketinga za razvoj znamk in kategorij Argeta, Atlantic Grupa
Program PKP konference
Thursday
30 / 05 / 2024
08:00
- 09:00
Thursday
30 / 05 / 2024
09:00
- 10:30
Thursday
30 / 05 / 2024
09:15
- 10:00
Glavni marketinški »master-key«, ki odklepa našo prihodnost
, pionir digitalnega vodenja in inovacij, Mach49
Trenutno v svetovnih medijih prevladuje diskurz, da se svet hitro pomika v nevarno, negotovo in strašljivo prihodnost. Vendar to preprosto ne drži. Vsi podatki kažejo, da še nikoli ni bilo boljšega časa za življenje in da bo prihodnost neskončno bolj vznemirljiva in čudovita, kot si večina ljudi sploh lahko predstavlja. V tej prihodnosti bo velika večina ljudi na boljšem, vendar bo bistveno bolje kot povprečnim ljudem šlo tistim, ki imajo določena znanja in spretnosti. Ta znanja in spretnosti bi še najbolje opisali kot znanja tržnika. Sinteza leve in desne možganske polovice, ki omogoča ustvarjalnost, uravnoteženo z metriko donosnosti.
Mark bo v svoji predstavitvi govoril o tem, kako so znanja in spretnosti, ki vam jih daje marketing, morda najboljše darilo, ki ga lahko dobite, da boste lahko dobro izkoristili neverjetno desetletje, ki je pred nami. Mark bo občinstvu na konkretnih primerih iz dosedanje kariere predstavil, kako to doseči. Vsi ti primerki so veljali za najboljše v svojem razredu in so prejeli številne nagrade, vključno z nagrado Cannes Lioness.
Predavanje je omogočil:
Thursday
30 / 05 / 2024
10:00
- 10:30
GenZ je pred vrati trgovin – kaj je za njih trgovina in kaj so vrata?
, ustanovitelj in direktor, Valicon
, raziskovalec, Valicon
Večinoma otroci generacije X, so bolj izobraženi, bolje informacijsko opremljeni, bolj finančno pismeni kot njihovi predhodniki. So pragmatični, vizualni, avtentični. Nekateri jim pravijo digitalni domorodci. Če so bili njihovi starši »street smart«, so oni »phone smart«. In zdaj prihajajo v srednja leta, z lastnimi dohodki in še bolj lastnimi pogledi na svet. Koliko jih zares poznate in kaj to pomeni za marketing? Odgovore bosta iskala tipičen »fotr« iz GenX, Andraž Zorko ter eden prvih predstavnikov GenZ, Gašper Pavlin. Zanimivo za vse, ki si med svojimi potrošniki želijo tudi GenZ.
Thursday
30 / 05 / 2024
10:30
- 10:50
Thursday
30 / 05 / 2024
10:50
- 12:20
KAKO OSVOJITI SVET
, partnerka in poslovna trenerka, Hansen Beck
, partnerica in kreativna vodja v podjetju Monoform
, partner, Inveraep
, ustanovitelj podjetij FeelRooty, Your Inception in PowUnity
Thursday
30 / 05 / 2024
10:50
- 12:20
UČINKOVITI V B2B
, vodja vsebine in skupnosti, Synthesia
, direktor marketinga, Adacta
, direktorica marketinga, SKIDATA
Thursday
30 / 05 / 2024
12:20
- 13:15
Thursday
30 / 05 / 2024
13:15
- 14:45
Thursday
30 / 05 / 2024
13:15
- 13:55
Ali je vaša blagovna znamka pripravljena na potrošnika prihodnosti? Ali ste pripravljeni tudi tržniki?
, vodja oddelka za navdih, TrendsActive
Uspeh podjetja je odvisen od tega, kako dobro razume svoje stranke, zaposlene in družbo, v kateri deluje. To je lahko precejšen izziv, saj se želje potrošnikov hitro spreminjajo, pojavljajo se novi trendi in spreminja se način, kako komuniciramo in se družimo. Pomembno je, da ostajamo na tekočem in dešifriramo družbene spremembe s pomočjo antropologije, sociologije in psihologije. Če želite zagotoviti, da je vaša blagovna znamka pripravljena na prihodnost, morate razumeti, kaj bo v prihodnosti pomembno za vaše stranke in zaposlene. Aljan De Boer vam lahko pomaga najti odgovore na ta vprašanja. Povedal vam bo, kako pripravljene so blagovne znamke v Sloveniji na prihodnost in kaj kot tržniki lahko storite, da svojo blagovno znamko bolje pripravite na jutrišnji dan.
Thursday
30 / 05 / 2024
13:55
- 14:20
Oblikovanje učinkovitih strategij blagovne znamke za 3 milijarde igralcev iger na svetu
, globalni vodja strategije iger, adidas
O kulturi igričarstva govorimo že kar nekaj let. Ko generacija Z (in alfa) postajata vedno pomembnejši za blagovne znamke, se povečujeta tudi pomen in vloga sveta računalniških iger. Vse večjega deleža potrošnikov ni mogoče doseči prek tradicionalnih kanalov, prav tako jih ne boste našli na Facebooku ali Instagramu. Številne nove in tradicionalne blagovne znamke so računalniške igre že popolnoma vključile v svoje trženjske dejavnosti in proračune. V tej predstavitvi bomo raziskali adidasove izkušnje in projekte na področju igričarstva ter izzive, s katerimi se sooča. Govorili bomo tudi o tem, kako naj se tradicionalne in nove blagovne znamke lotijo oblikovanja blagovne znamke, komunikacije, razvoja izdelkov in prodaje v prostoru igričarstva.
Thursday
30 / 05 / 2024
14:20
- 14:45
Prihodnost uporabniške izkušnje mladih – pogled CEO
, predsednik uprave, Intesa Sanpaolo Bank
Luigi Fuzio (Banka Intesa Sanpaolo)
Thursday
30 / 05 / 2024
14:45
- 15:00
Odmor z Argeto
Thursday
30 / 05 / 2024
15:00
- 16:15
NA TI Z AI
, ustanovitelj, Astra AI
, vodja digitalne strategije v strateški poslovni enoti namazi pri Atlantic Grupi
, partner in ustanovitelj družbe iPROM
, direktor oglaševanja in marketinga in skrbnik marketinga na nivoju Skupine Emil Frey; P Automobil Import
, direktor in partner, DD Studios
Thursday
30 / 05 / 2024
15:00
- 16:15
VODENJE MARKETINGA (DANES)
, Senior Management Consultant, Habitus consulting
, partner in vodstveni coach, Thriverse
, direktor, Proteini.si
, direktorica za poslovni in strateški razvoj, Agencija 101
, asistentka vodje projektov, Agencija 101
Thursday
30 / 05 / 2024
16:15
- 16:30
Odmor in druženje z Radiem 1 80
Thursday
30 / 05 / 2024
16:30
- 18:15
ZDRAVO JE PRIZNATI NAPAKE
Thursday
30 / 05 / 2024
16:30
- 17:05
Zaupanje in optimizem
, specialistka gastroenterologije
Dandanes se veliko govori o stresu, depresiji, motiviranosti, odnosih v službi in doma. Sanela Peresciutti bo v svojem predavanju poudarila pomembnost psihološke kleti v vsakdanjem življenju, zakaj na njo ne smemo pozabiti in kakšna je vloga zaupanja v odnosu. Psihološko zdravje je umetnost in mistika ter pomemben del zdrave strukture osebnosti. Kako se povezujeta telesno in duševno, je ljudi zanimalo od nekdaj, saj se vse znane tradicionalne medicine v svojem bistvu ukvarjajo prav s tem vprašanjem. Dober odnos do sebe in drugih vpliva na naše življenje, posebno na zdravje. Osebnostni in socialni potenciali so potrebni za vzdrževanje psihološkega zdravja in uspešno reševanje problemov. Doktorica gastroenterologije bo govorila tudi o hiši zdravja, o temeljih in stebrih, poenostavljeno in spodbudno. Sproščeno stanje telesa in duha namreč upočasnjuje srčni utrip in znižuje krvni tlak ter tako pospešuje prekrvitev večjih mišic in zmanjšuje njihovo napetost. Dotaknila pa se bo tudi motiviranosti, kako spodbuditi zaupanje in optimizem, kako izboljšati odnose med ljudmi in uživati v njih.
Thursday
30 / 05 / 2024
17:05
- 18:15
Samozavestno priznajmo napake in jih ne ponovimo – Marketinški FuckUps Nights Ljubljana
, direktor, herman & partnerji
, vodja marketinga, Wolt
, članica uprave, IIC - INTERSPORT International Corporation
, podjetnik in ustvarjalec podkasta Underdog
Thursday
30 / 05 / 2024
18:15
- 18:30
Odmor
Thursday
30 / 05 / 2024
18:30
- 19:30
Podelitev nagrade Marketinška odličnost 2024
Thursday
30 / 05 / 2024
21:30
- 03:00
Večerna zabava – Cafe Teater Piran
08:30
- 09:00
Oranžno jutro z Inteso Sanpaolo Bank
SKRBIMO ZA VSE, KAR VAM POMENI NAJVEČ.
Tudi za zdrav začetek dneva.
09:00
- 11:00
Z RAZLOGOM DRUGAČNI
09:00
- 09:30
Kaj moramo vedeti o civilizaciji, v kateri živimo?
, Vibacom, kuratorka Ecocivilizacije
Dr. Violeta Bulc je oseba mnogih izkušenj in znanj. Je ustanoviteljica in kuratorka mednarodnega gibanja Ecocivilisation, ki je trenutno eden njenih glavnih fokusov. V pogovoru bomo spoznali njen pogled na prihodnost družbe, glede na to, da ima vpoglede z različnih področij, od gospodarstva in politike, do duhovnosti. Kakšne prilagoditve nas po njenem mnenju čakajo? Na kakšni točki razvoja se nahaja naša civilizacija in kakšne spremembe potrebuje, da preživi in uspešno napreduje? Kakšna je vloga marketinga in posameznika v vsem, kar se danes dogaja? Zanimivo za vse, ki si želite širšega pogleda na sedanjost in prihodnost družbe. Pogovor bo vodila Tanja Kavran (DMS).
09:30
- 10:00
Razmišljati drugače o strategiji
, vodja, Trivium, LegoSeriusPlay
Osredotočimo se na način, kako razmišljamo o strategiji in kako strateško razmišljamo. V svetu, ki se neprestano spreminja in kjer vsi dostopamo do istih informacij o zunanjem svetu, se edinstvena strategija rodi iz razumevanja lastnih virov ter iz procesa, ki strategijo razume kot nekaj, kar se neprestano razvija. To pomeni, da je strategija nekaj, kar se učimo z dejanji – delujemo, se učimo iz izkušenj in spet delujemo. Podjetje tako razvija strategijo, ki jo ne le poseduje na papirju, ampak jo dejansko živi. V svojem govoru bo Per Kristiansen delil vpoglede iz metodologije LegoSeriousPlay, ki spodbuja inovativno in praktično razmišljanje skozi igro s kockami Lego, kar omogoča poglobljeno razumevanje ključnih strategij, ki resnično vplivajo na uspešnost podjetij. Ta pristop ponuja praktične primere in konkretna orodja za razvoj strategij, ki so prilagodljive in odzivne na stalne spremembe v poslovnem okolju.
10:00