Podrobnosti programa

Ali je vaša blagovna znamka pripravljena na potrošnika prihodnosti? Ali ste pripravljeni tudi tržniki?

#Predavanje

Vsebina

Uspeh podjetja je odvisen od tega, kako dobro razume svoje stranke, zaposlene in družbo, v kateri deluje. To je lahko precejšen izziv, saj se želje potrošnikov hitro spreminjajo, pojavljajo se novi trendi in spreminja se način, kako komuniciramo in se družimo. Pomembno je, da ostajamo na tekočem in dešifriramo družbene spremembe s pomočjo antropologije, sociologije in psihologije. Če želite zagotoviti, da je vaša blagovna znamka pripravljena na prihodnost, morate razumeti, kaj bo v prihodnosti pomembno za vaše stranke in zaposlene. Aljan De Boer vam lahko pomaga najti odgovore na ta vprašanja. Povedal vam bo, kako pripravljene so blagovne znamke v Sloveniji na prihodnost in kaj kot tržniki lahko storite, da svojo blagovno znamko bolje pripravite na jutrišnji dan.