Kaj bi marketingaši naredili s kozarcem?

Rdeča nit letošnje Slovenske marketinške konference je optimizem. Pogosto ob tej besedi pomislimo na delitev med tiste, ki vidijo kozarec kot pol polen ali kot pol prazen.

Morda lahko dodamo tej delitvi še skupino ljudi, ki delamo v marketing. Mi se praviloma začnemo ukvarjati s tem, kakšne priložnosti ta kozarec ponuja oziroma s čim bi lahko napolnili drugo polovico. Hitro tudi raziščemo, kako veliko povpraševanje obstaja za vsebino kozarca, kdo in od kod je natočil kozarec, ali je morda nov trend, da mora biti kozarec natočen samo do polovice? Dopustimo tudi možnost, da bi bil morda kozarec več vreden, če ga izpraznimo in prestavimo v drugo kategorijo. Ali pa poiščemo zgodbo, ki bi vsebini kozarca dala povsem nov pomen in vrednost.

Povedano na kratko, marketingaši redko svet vidimo črno-belo, takoj začnemo iskati ves spekter vmes in okoli. To nam daje veliko moč, odpira neskončno možnosti in je razlog, da smo lahko vedno znova optimistični, da bomo kos vsakemu izzivu.

Vseeno pa včasih tudi podvomimo. Hiter tempo, utrujenost in vpliv pesimistov, nas lahko včasih potegnejo v občutek, da bo tokrat pa res (pre)težko. In takrat je dragoceno slišati, kako so bili takšnim nalogam kos drugi. Dobiti nova znanja, da jih imamo pri roki, ko jih potrebujemo. Se spomniti, da so vse napake v resnici dragocene lekcije, ne pa ovira pogumu. Dobro je tudi srečati znane in nove obraze in počutiti del močne skupnosti.

Se vidimo 30. in 31. maja v Portorožu!