30. Slovenska marketinška konferenca
MOČ ZNANJA JE NAŠA STALNICA
Portorož, 29. in 30.maj 2025
MOČ POGUMA: Drzne odločitve za prebojne rezultate
- Zenel Batagelj, ustanovitelj in partner, Valicon: Pogum za nujne spremembe bo kar uredu
- Carmen Bistrian, Creative Excellence Advisor Interpublic, Global Product Excellence Director, McCann Worldgroup: Od Vzhodne Evrope do globalne slave
- Miroslav Maslovarić, vodja prodaje in svetovalec za PPC oglaševanje, Dotidot: Živeti na robu
MOČ TRENDOV: Kako jih prepoznati in pametno uporabiti?
- Anne Lise Kjaer, ustanoviteljica podjetja Kjaer Global: Potrošniki 2035 – Kako prepoznati trende in jih pametno uporabiti?
- Tilen Travnik, direktor in solastnik podjetja Bevo (Juicy Marbles): Uporaba trendov v praksi oz. vloga marketinga skozi krivuljo sprejemanja novosti
MOČNI GLOBALNO: Kako pustiti prepričljiv globalen odtis?
- Andraž Mihelin, direktor, Seascape: Globalna znamka nam je zaupala prenovo svojega kultnega izdelka – zakaj?
- Jakob Šušteršič, direktor, Mesi: Iščite novo kategorijo za mednarodni uspeh
- Grega Androjna, ustanovitelj in direktor, Sweetips: Kako vedno znova priti do boljšega produkta od konkurence
- Serge Mahmutović (Kriptomat): Kako mednarodno rasti brez Googla, FB…?
MOČ DOBREGA VODENJA: Ustvarite harmonijo in uspeh v svoji ekipi
- Maša Špan (Vizija rasti): Ni problem v hibridnem delu ali GenZ ampak v našem vodenju
- Interaktivni pogovor »Kako premagujemo izzive vodenja marketinških ekip?«
KAKO UPORABITI MOČ AI KOT TEMELJ NAŠIH AKTIVNOSTI: Premaknimo se 'beyond ChatGPT' / vzporedna sekcija
- Fedja Hvastija, soustanovitelj, Simpler Work: Restrukturiranje delovnih procesov v marketinškem svetu, kjer AI obstaja
- Aleš Popič, vodja marketinških komunikacij, Spar Slovenija: AI je veliko več kot nižanje stroškov marketinške produkcije… in še več bo
- Robert Kordić, pravni svetovalec, CMS in Nejc Vrankar, specialist za tehnološko pravo, CMS: Digitalni marketing, spletne aplikacije in trgovine: Kako premagati nove pravne izzive v dobi AI in personalizacije
- Simon Cetin, ustanovitelj in partner družbe iPROM, ustanovitelj in vodja laboratorija RETOBA in Rok Hladnik, direktor, Flat Circle: Brutalno iskren, tudi boleč, pogled na prihodnost marketingašev skozi oči AI
MOČ MARKETINŠKEGA ZNANJA V B2B: Ključni faktorji prihodnjega uspeha podjetja/ vzporedna sekcija
- Uroš Mihelčič, vodja marketinga Skupine Titus: Kako do močne B2B znamke, ki prispeva k poslovnemu, prodajnemu uspehu podjetja?
- Ajda Novak, direktorica, OTB Marketing: Zapiranje prodajnih priložnosti je odgovornost digitalnega marketinga
- Roman Krušič, senior svetovalec za spletne rešitve, Spletna postaja: Praktične priložnosti, ki jih AI prinaša B2B marketingu. Jih boste izkoristili?
- Jon Gorjup (Vcg.ai): Z UI in produktivizacijo storitve do mednarodne rasti
MOČ MARKETINGA: Dirigirajte poslovni uspeh svoje znamke
- Nikola Vuković, Vice President Global Finance & Value Creation Management, Adidas: Kako smo transformirali tradicionalno blagovno znamko?
- Aleksandar Marković, svetovno priznani dirigent: Dirigirajte svoje ekipe skozi viharje sprememb – „DIRIGIRANJE V ŽIVO“
MOČ STRATEŠKEGA RAZMIŠLJANJA: Kako učinkovito razmišljati več korakov naprej?
- Duško Pavasović, soustanovitelj in izvršni direktor, King of Games: Marketing je kot šah – če želiš zmagati, moraš misliti več potez vnaprej
- Tomas Vucurević, direktor, BRAIND: Ingredient Branding: A Powerful Go-To-Market Strategy to Maximize Innovation Value
- Klavdija Vidic, direktorica marketinga, raziskav in razvoja, poslovna enota Donat, Atlantic Grupa & Janez Rakušček, izvršni kreativni direktor, Luna \TBWA: Rast blagovne znamke pogosto zahteva inovativne in prelomne strategije. A kje jih iskati?
- Luca Stančič Kodarin, strokovnjakinja za komuniciranje, KLUC in Rada Lekić, strokovnjakinja za digitalni marketing, TZ Izola: Kako z omejenimi sredstvi do velikih zgodb?
MOČ PODATKOV ZA PRAVE ODLOČITVE
- Anže Hribar, direktor področja analitike, iPROM: Marketinška analitika z AI – »adijo, čakanje« in »dober dan, kvalitetnejše odločitve«
- Jernej Česen, Senior VP Of Distribution And Business Intelligence, Outfit7: Marketing Data Scientist v akciji oziroma kako ustvarja dodano vrednost podjetju
MOČ DIGITALNEGA SVETA: Dilema »digital ali nedigital« je mimo - edini pravi temelj je relevantnost!
- Uroš Svenšek, vodja digitala, Agencija 101: „Digital-first“ filozofija marketinga v praksi: Upati si biti nekomu neviden
- Živa Deu, vodja digitalne strategije v strateški poslovni enoti namazi, Atlantic Grupa: Pet generacij, pet povsem različnih digitalnih svetov – kako premagati razlike?
- Nastja Horvat Ižanc, digitalna direktorica, OMG: Poglejte v ogledalo svojega digitalnega medijskega zakupa – katere napake vas stanejo rezultatov?
- Jan Kukovec, direktor, 916 HUB: Manj „gaserjev“, manj „štajercev na kolesu“….in vaša znamka bo bližje mladim
MOČ PREPLETA UČINKOVITOSTI IN ESENCE: Kako se boriti s vedno višjimi pričakovanji in sočasno ohraniti skrb za svoje bistvo?
- Aleš Vičič, psiholog, Sprememba: Upajte si preveriti temeljne psihološke koncepte za svojo učinkovitost
- Zaključni pogovor – gosta razkrijemo kmalu