Program

**Program še dopolnjujemo. Organizatorja si pridržujeta pravico do sprememb v programu…

si Prikaži govorce Skrij govorce Prikaži opis programa Skrij opis programa Sponzorji dogodka Sponzor dogodka Uredi dogodek
08:00 - 09:00
Registracija
Prihod udeležencev in registracija
09:00 - 10:30
Sklop
NOVIM IZZIVOM NAPROTI
09:00 - 09:45
Predavanje
Glavni marketinški »master-key«, ki odklepa našo prihodnost
Prikaži opis programa

Trenutno v svetovnih medijih prevladuje diskurz, da se svet hitro pomika v nevarno, negotovo in strašljivo prihodnost. Vendar to preprosto ne drži. Vsi podatki kažejo, da še nikoli ni bilo boljšega časa za življenje in da bo prihodnost neskončno bolj vznemirljiva in čudovita, kot si večina ljudi sploh lahko predstavlja. V tej prihodnosti bo velika večina ljudi na boljšem, vendar bo bistveno bolje kot povprečnim ljudem šlo tistim, ki imajo določena znanja in spretnosti. Ta znanja in spretnosti bi še najbolje opisali kot znanja tržnika. Sinteza leve in desne možganske polovice, ki omogoča ustvarjalnost, uravnoteženo z metriko donosnosti.

Mark bo v svoji predstavitvi govoril o tem, kako so znanja in spretnosti, ki vam jih daje marketing, morda najboljše darilo, ki ga lahko dobite, da boste lahko dobro izkoristili neverjetno desetletje, ki je pred nami. Mark bo občinstvu na konkretnih primerih iz dosedanje kariere predstavil, kako to doseči. Vsi ti primerki so veljali za najboljše v svojem razredu in so prejeli številne nagrade, vključno z nagrado Cannes Lioness.

09:45 - 10:30
Predavanje
Ali je vaša blagovna znamka pripravljena na potrošnika prihodnosti? Ali ste pripravljeni tudi tržniki?
Prikaži opis programa

Uspeh podjetja je odvisen od tega, kako dobro razume svoje stranke, zaposlene in družbo, v kateri deluje. To je lahko precejšen izziv, saj se želje potrošnikov hitro spreminjajo, pojavljajo se novi trendi in spreminja se način, kako komuniciramo in se družimo. Pomembno je, da ostajamo na tekočem in dešifriramo družbene spremembe s pomočjo antropologije, sociologije in psihologije. Če želite zagotoviti, da je vaša blagovna znamka pripravljena na prihodnost, morate razumeti, kaj bo v prihodnosti pomembno za vaše stranke in zaposlene. Aljan De Boer vam lahko pomaga najti odgovore na ta vprašanja. Povedal vam bo, kako pripravljene so blagovne znamke v Sloveniji na prihodnost in kaj kot tržniki lahko storite, da svojo blagovno znamko bolje pripravite na jutrišnji dan.

10:30 - 11:00
Odmor za druženje
Odmor
11:00 - 12:30
Vzporedna sekcija 1 (dvorana Europa)
KAKO OSVOJITI SVET
  • Slaven Kordić (Museum Of Illusions): Kako smo iz lokalnega naredili muzej z največ lokacijami na svetu

    Pred 8 leti muzej v Zagrebu, 7 zaposlenih in ideja o franšiznem sistemu. Danes prek 350 zaposlenih, muzeji na 4 kontinentih in 48 mio prihodkov. V prispevku bo prikazano, kaj je bilo ključno za uspešno mednarodno širitev – kako so spremenili poslovni model, kako zagotavljajo, da se obiskovalci vračajo in kako so uspeli priti na izjemno konkurenčen trg S Amerike v industriji, kjer so drage lokacije izjemno pomemben dejavnik uspeha. Kako pri tem pomaga marketinško razmišljanje?

    Lohi Omo-Ezomo (Comtrade 360): Marketinške strategije za lansiranje na nove trge (s poudarkom na ZDA).

    Združene države so eno najbolj dinamičnih in konkurenčnih območij, zato vam takšna pokrajina pomaga razviti šesti čut za vstop na trg in odpornost. Ta prispevek, ki je prilagojen prav strokovnjakom za trženje, bo podrobno predstavil uporabne vpoglede in inovativne taktike za uspeh na novih trgih. Odkrili boste strategije, ki jih uporablja Comtrade 360 za razumevanje nians ameriškega trga in kako oblikovati privlačna sporočila, kampanje, kako ustvariti občinstvo in zaporedja e-poštnih sporočil za ustvarjanje potencialnih strank, hkrati pa vzpostaviti zaupanje in avtoriteto blagovne znamke. Dobili boste neprecenljivo znanje o premagovanju trženjskih izzivov in povečanju prihodkov s strateškimi marketinškimi pobudami.

    Tina Gorenc (Hansen Beck) in Kaja Kisilak (Monoform): Blagovna znamka je kultura, kultura je blagovna znamka oz. kako jasno postavljena zgodba omogoča mednarodno širitev

    V prispevku bomo spoznali praktičen primer, kako dobro postavljena zgodba blagovne znamke omogoča odraža kulturo podjetja, kako omogoča konsistenten razvoj produktov, kako omogoči enotno mednarodno delovanje, kako vpliva na detajle kot so poimenovanje izdelkov … Izobraževalno podjetje Hansen Beck je nastalo tik pred korono, danes pa je prisotno v 28 državah. Deluje na področju poslovnega izobraževanja in se sooča z vsemi izzivi značilnimi za storitveno, B2B, mednarodno okolje. Jasno postavljena zgodba blagovne znamke jim omogoča mednarodno rast. Zanimivo za vse, ki iščete zgodbo in želite staviti na svojo znamko v B2B okolju.

11:00 - 12:30
Vzporedna sekcija 2 (dvorana Mediteranea)
UČINKOVITI V B2B
  • Katharina Rothbucher (SKIDATA): Kako smo spremenili panogo in postali št. 1 na svetu? S fokusom na uporabnike naših strank

    Skidata je bilo majhno avstrijsko podjetje, ki ga verjetno poznamo predvsem po sistemih identifikacije na smučiščih. Vendar so danes veliko več – poslujejo v več kot sto državah, imajo rešitve za 11 različnih segmentov od letališč, javnih ustanov, hotelov, prometa, event managementa … Spremenili so naš pogled na »sprejemanje gostov«. Kako so to dosegli, bo predstavljeno v tem prispevku. Zanimivo za vse B2B-marketingarje, ki imajo željo po rasti svoje znamke, svojega podjetja.

    Tilen Kegl (Synthesia): »Community Design« (oblikovanje skupnosti) oziroma kako v praksi do skupnosti potrošnikov, uporabnikov

    Skupnost oziroma community so mokre sanje številnih znamk, a le redkim jo uspe uspešno zgraditi. Kako uporabnike pripraviti do tega, da z vami preživljajo svoj prosti čas? Delijo svoje izkušnje? Se počutijo dejansko kot del znamke? Odgovor se skriva v Community Design sistemu, s katerim je Tilen zgradil uspešne globalne skupnosti za znamke, kot sta Kickstarter ter LimeWire. Zadnja je trenutno tretja največja skupnost Discord na svetu z več kot 2,3 milijona uporabniki. Kaj pa B2B, so skupnosti sploh možne?

    Nathalie De Marco (Aquafil): Kako nam je uspelo ustvariti blagovno znamko B2B, po kateri povprašujejo končni kupci?

    Podjetje Aquafil že skoraj 20 let v svojo strategijo vključuje trajnost, že več kot 10 let pa sledi konceptu znamčenja komponent. S tem jim je uspelo v svojo komunikacijo uspešno umestiti priznane modne blagovne znamke, kot je Stella McCartney. Kako je »dobavitelju surovin« uspelo doseči, da ima trajnostno usmerjeno blagovno znamko, kot to zahtevajo končni uporabniki? Zanimivo za vse blagovne znamke B2B, podjetja in tiste, ki verjamejo, da je trajnost veliko več kot komunikacijsko orodje.

    Sebastjan Plavec (Adacta): Kako doseči, da te priporočajo »opinion makerji« v industriji – praktične izkušnje

    V mnogo B2B-panogah igrajo pomembno vlogo različni ustvarjalci mnenja – svetovalci, svetovalne hiše, različne lestvice, različne analize dogajanja v panogi, napovedovalci trendov … Njihovo mnenje o določenem ponudniku je pogosto vstopna točka do novih strank ali pa pomemben dejavnik za uspešno sklenitev posla. Kako se načrtno lotiti doseganja želene pozicije pri njih? Kako pristopiti do njih? Kako doseči, da te denimo Gartner umesti v svojo napoved XXX? Kakšno vlogo mora tu imeti marketing? Nekaj odgovorov bo ponudil Sebastjan skozi svoje uspešne projekte vplivanja na pozicijo pri »opinion makerjih«.

12:30 - 13:30
Kosilo
Odmor za kosilo
13:30 - 14:45
Sekcija
NOVA GENERACIJA
13:30 - 13:55
Predavanje
GenZ je pred vrati trgovin – Kaj je za njih trgovina in kaj so vrata?
Prikaži opis programa

Večinoma otroci generacije X, so bolj izobraženi, bolje informacijsko opremljeni, bolj finančno pismeni kot njihovi predhodniki. So pragmatični, vizualni, avtentični. Nekateri jim pravijo digitalni domorodci. Če so bili njihovi starši »street smart«, so oni »phone smart«. In zdaj prihajajo v srednja leta, z lastnimi dohodki in še bolj lastnimi pogledi na svet. Koliko jih zares poznate in kaj to pomeni za marketing? Odgovore bosta iskala tipičen »fotr« iz GenX, Andraž Zorko ter eden prvih predstavnikov GenZ, Gašper Pavlin. Zanimivo za vse, ki si med svojimi potrošniki želijo tudi GenZ.

13:55 - 14:20
Predavanje
Oblikovanje učinkovitih strategij blagovne znamke za 3 milijarde igralcev iger na svetu
Prikaži opis programa

O kulturi igričarstva govorimo že kar nekaj let. Ko generacija Z (in alfa) postajata vedno pomembnejši za blagovne znamke, se povečujeta tudi pomen in vloga sveta računalniških iger. Vse večjega deleža potrošnikov ni mogoče doseči prek tradicionalnih kanalov, prav tako jih ne boste našli na Facebooku ali Instagramu. Številne nove in tradicionalne blagovne znamke so računalniške igre že popolnoma vključile v svoje trženjske dejavnosti in proračune. V tej predstavitvi bomo raziskali adidasove izkušnje in projekte na področju igričarstva ter izzive, s katerimi se sooča. Govorili bomo tudi o tem, kako naj se tradicionalne in nove blagovne znamke lotijo oblikovanja blagovne znamke, komunikacije, razvoja izdelkov in prodaje v prostoru igričarstva.

14:20 - 14:45
Predavanje
Prihodnost uporabniške izkušnje mladih – pogled CEO
Prikaži opis programa

Luigi Fuzio (Banka Intesa Sanpaolo)

14:45 - 15:00
Odmor za druženje
Odmor
15:00 - 16:15
Vzporedna sekcija 1 (dvorana Europa)
NA TI Z AI
  • Živa Deu (Atlantic Grupa): »Za vsakim grmom tiči … orodje UI. Kaj naj naredim? Kako naj se obrnem?«

    Drugo leto množično govorimo o orodjih UI. Na voljo je vsega preveč, skoraj vse pa obljublja več, kot na koncu uresniči. Kako identificirati področja, kjer nam lahko UI pomaga, ter se lotiti spreminjanja procesov v marketingu za večjo učinkovitost procesov in nadgradnjo marketinških komunikacij? Na te izzive bomo iskali vprašanja v povsem praktičnem prispevku Žive Deu, ki bo izhajala iz izkušenj uspešne in neuspešne uporabe UI v marketinškem svetu. Zanimivo za vse, ki imate izziv, kako narediti korak naprej pri uporabi UI oziroma želite dobiti več za svoje delo, boljše rešitve za svoje marketinške izzive, za svoje znamke.

    Andrej P. Škraba (Astra AI): Od videov do virtualne vizije: Kako UI preoblikuje naš produktni portfelj in omogoča geografsko širitev

    V predstavitvi bo Andrej razkril, kako je že pred leti prek videovsebin začel spreminjati učenje matematike in kako je umetna inteligenca dala dodaten zagon njegovemu poslanstvu. Skozi praktične izkušnje bomo videli, kako UI omogoča širitev našega produktnega portfelja ter ponudbe, ne da bi potrebovali ogromne proračune ali velike ekipe. Ta predstavitev bo zanimiva za vse, ki iščejo poti za obogatitev svojega portfelja izdelkov ter uporabo UI za izboljšanje storitve strankam.

    Dan Gaiman (DD Studios): Ali so najboljši kočijaži postali najboljši vozniki avtomobilov oziroma kako z UI pospešujemo marketinško kreativnost

    Ko se je pojavil avto so se navduševali kaj zmore in kakšni bodo prihodnji avtomobili. Kar pa je bilo resnično pomembno za takratne voznike kočij pa je, kako bom postal odličen voznik avtomobila, kako se re-kvalificirati, katere veščine rabim? O tem bo posredno govoril prispevek, ki bo pokazal kako AI izboljšuje kreativnost in učinkovitost našega dela in kako vpliva na učinke marketinških aktivnosti. V prispevku bomo videli, kako UI pospešuje kreativnost kreiranja vsebina, omogoča povsem drugačne oblike virtualnih vplivnežev, omogoča posamezniku kreativni output, ki je včasih zahteval celotne time … Zanimivo za vse, ki želijo z UI spodbuditi svojo kreativnost in uspešnost svojih marketinških aktivnosti.

    Gregor Draksler (P Automobil Import) in Simon Cetin (iPROM): Dialog z digitalnim ambasadorjem: Ustvarjanje AI podprtega pogovornega vmesnika Gregor

    V prispevku bomo pogledali v ozadje chatbota, ki že nekaj mesecev uspešno komunicira s potencialnimi kupci novih vozil. Kako se lotiti razvoja AI podprtih orodji, kako takšno orodje uporabiti za doseganje marketinških ciljev, kaj smo se naučili glede uporabe AI pri npr. generiranju leadov, kaj to pomeni za prihodnost prodajnega osebja… Nekaj odgovorov bosta skozi lasten razvoj in uporabo Peugeot 2008 chatbota odkrila Gregor in Simon. Zanimivo za vse, ki želijo sami izkoristiti AI za razvoj svojih marketinških pripomočkov.

15:00 - 16:15
Vzporedna sekcija 2 (dvorana Mediteranea)
VODENJE MARKETINGA DANES
  • Aleksandra Kregar (Habitus): Vpogled v genZ kot iskalce zaposlitve in kako v svoje podjetje pritegniti mlade marketingarje

    V prispevku bomo dobili zgoščen vpogled, kako mlada generacija razmišlja, se vede in kaj ji je pomembno pri izboru delodajalca. Aleksandra bo naredila pregled, kaj generacija Z pričakuje od delodajalcev, kako vidi prihodnje delodajalce, kako jih »ocenjuje« … Podala bo zelo fokusiran pogled, kako naj razvijamo znamko delodajalca, da bi v svoje vrste pridobili mlade marketingarje.

    Borut Jeglič (Thriverse): Učinkovito vodenje Gen Z marketingašev

    V prispevku boste skozi voden pogovor med vodjo in predstavnikom GenZ spoznali ključna področja, v katerih se GenZ marketingaši razlikujejo od ostalih generacij ter kako z njimi najučinkoviteje delati in jih voditi za uspeh celotne ekipe in podjetja. Dotaknili se bomo mitov o generaciji Z, jih pojasnili. Dobili boste konkretna orodja in pristope, ki jih boste lahko takoj isti dan uporabili za vodenje svojih GenZ-jevcev, hkrati pa vas bodo spremenili v boljšo vodjo tudi za vse ostale generacije. Koristno za vse današnje in bodoče vodje marketinga.

    Simon Mastnak (Proteini.si): »Barbarians at the gate« oziroma kako slovenski PE-skladi gledajo na marketing, blagovne znamke svojih podjetij

    Različni skladi so vse pogostejši lastniki podjetij, blagovnih znamk. Logika njihovega delovanja ima določene posebnosti. Zato so tudi njihova pričakovanja do direktorjev marketinga in marketinga lahko nekoliko drugačna. V prispevku bo Simon pojasnil logiko delovanja skladov in kakšna bi lahko bila pričakovanja do marketinga, direktorjev marketinga. Zanimivo za vse, ki iščete ali boste v prihodnje iskali vodstvene izzive v marketingu.

16:15 - 16:30
Odmor za druženje
Odmor
16:30 - 18:15
Sekcija
ZDRAVO JE PRIZNATI NAPAKE
16:30 - 17:05
Predavanje
Zaupanje in optimizem
Prikaži opis programa

Dandanes se veliko govori o stresu, depresiji, motiviranosti, odnosih v službi in doma. Sanela Peresciutti bo v svojem predavanju poudarila pomembnost psihološke kleti v vsakdanjem življenju, zakaj na njo ne smemo pozabiti in kakšna je vloga zaupanja v odnosu. Psihološko zdravje je umetnost in mistika ter pomemben del zdrave strukture osebnosti. Kako se povezujeta telesno in duševno, je ljudi zanimalo od nekdaj, saj se vse znane tradicionalne medicine v svojem bistvu ukvarjajo prav s tem vprašanjem. Dober odnos do sebe in drugih vpliva na naše življenje, posebno na zdravje. Osebnostni in socialni potenciali so potrebni za vzdrževanje psihološkega zdravja in uspešno reševanje problemov. Doktorica gastroenterologije bo govorila tudi o hiši zdravja, o temeljih in stebrih, poenostavljeno in spodbudno. Sproščeno stanje telesa in duha namreč upočasnjuje srčni utrip in znižuje krvni tlak ter tako pospešuje prekrvitev večjih mišic in zmanjšuje njihovo napetost. Dotaknila pa se bo tudi motiviranosti, kako spodbuditi zaupanje in optimizem, kako izboljšati odnose med ljudmi in uživati v njih.

17:05 - 18:15
Sklop
Samozavestno priznajmo napake in jih ne ponovimo – Marketinški FuckUps Nights Ljubljana
  • Mateja Jesenek, članica uprave, IIC – INTERSPORT International Corporation

    Včasih je bolje narediti veliko malih napak, da preprečiš velike. Potem, ko že misliš, da vse obvladuješ, včasih kakšno stvar zanemariš. Morda celo namenoma spregledaš. Ampak vedno te na koncu čaka nauk in vredna izkušnja za prihodnost.

    Manca Šalehar, vodja marketinga, Wolt     

    Prva resna karierna priložnost je za mladega odraslega z velikimi ambicijami sveti gral. Sploh, če te pelje tudi po svetu in ti prinaša stik z največjimi imeni v industriji. Kaj pa se zgodi, ko svojo lastno vrednost in identiteto v celoti poistovetiš s svojo funkcijo, potem pa se neko jutro prebudiš in te službe ni več?

    Franci Zavrl, direktor, herman & partnerji

    Slovenija kot marketinški projekt, »druga Švica«, je danes žrtev lastnega uspeha. Franci jo je soustvarjal, od blizu pospremil njene najpomembnejše zmage in bil priča njenim največjim porazom. Lekcije, ki jih bo predstavil iz prve roke.

    Jure Laharnar, podjetnik in ustvarjalec podkasta Underdog

    Juretova ekskurzija v podjetništvo je bila po vseh kriterijih startupovskega podjetništva romantična. Trije prijatelji soustanovijo svojo agencijo, posel teče, pridejo prvi projekti, dober marketing in velika prepoznavnost. Ljudje te na ulici ustavijo in pohvalijo, kako ti uspeva. Tvoj TRR, še bolj pa tvoj občutek, pa ti govori drugo. V nekem trenutku se zaveš, da si sam sebi ustvaril velika pričakovanja, ki jih v realnosti ne moreš dohitevati.

18:15 - 18:30
Odmor za druženje
Odmor
18:30 - 19:30
Podelitev nagrad
Podelitev nagrade Marketinška odličnost 2024
21:00
Zabava
Večerna zabava
09:00 - 10:40
Sekcija
Z RAZLOGOM DRUGAČNI
09:00 - 09:35
Pogovor
Pogled dr. Violete Bulc in Žiga Vavpotiča na družbene spremembe, prihodnost človeštva, optimizem, sodelovanje, skupno dobro …
09:35 - 10:10
Predavanje
Razmišljati drugače o strategiji
Prikaži opis programa

Per Kristiansen (Trivium, LegoSeriusPlay)

Osredotočite se na to, kako razmišljamo o strategiji in kako razmišljamo strateško. Če se svet nenehno spreminja, če imamo vsi dostop do istega znanja o zunanjem svetu, potem edinstvena strategija izhaja iz razumevanja lastnih virov in razumevanja strategije kot pojavne. To pomeni, da je strategija nekaj naučenega, z delovanjem – učenjem – izvajanjem naučenega, podjetje razvija strategijo. Strategija, ki jo lahko »živijo«, ne le imajo kot dokument.

10:10 - 10:40
Predavanje
»Dolgoživost s slovenskim pridihom« oz. kako graditi globalno znamko v visoko konkurenčni panogi
Prikaži opis programa

Z misijo, da odklene biološki potencial vsake osebe, NU prinaša inovacije na področju dolgoživosti. NU je najobsežnejši in personaliziran digitalni UI-zdravstveni sopotnik na svetu, zasnovan da posameznikom omogoči upočasnitev in celo zaustavitev procesa staranja, tako navzven kot navznoter. Podjetje, ki ima korenine v Sloveniji, je v ekipo pritegnilo zelo pestro skupino globalno uveljavljenih posameznikov s področij medicine, biotehnologije, UI … UI so uporabljali veliko prej, preden je postala »splošen hit«. V prispevku bomo spoznali, kako pristopiti do svoje dolgoživosti, kako jim pri rešitvah pomaga UI, kako so iskali »early adopterje«, kako vstopajo v B2B segment …

10:40 - 11:00
Odmor za druženje
Odmor
11:00 - 12:15
Sekcija
KREPIMO MOČ MARKETINGA
11:00 - 11:25
Predavanje
5 dejavnikov, ki marketing postavijo za gonilo rasti poslovanja
Prikaži opis programa

Živa je skrbela za 470 mio mesečnih uporabnikov, vodila mednarodno marketinško ekipo s 70 člani, zaposlovala marketingaše od UK do Kitajske … Na temelju teh izkušenj bo govorila o 5 dejavnikih, ki pomagajo marketingu priti do »mize odločanja« oziroma postati vplivna sila znotraj podjetja. Na kaj mora marketing, vodja marketinga razmišljati in kaj narediti, da bo slišan in upoštevan znotraj lastnega podjetja. »To je moj denar«, »Kreativnost vsakogar«…Zanimivo in koristno za vse, ki si (želijo) hočejo povečati svojo vlogo pri razvoju in rasti svojega podjetja, svoje znamke.

11:25 - 11:55
Pogovor
Strateška vloga marketinga v podjetju oziroma kako marketingu izboriti večjo težo pri odločanju o poslovanju?
Prikaži opis programa

Praktične odgovore na večno vprašanje kako marketingu izboriti večjo težo pri odločanju bodo v pogovoru iskali Metka Hrovat, izvršna direktorica znamke in kadrov, SIP Šempeter in svetovalka pri Brand Trust, Jure Bohinc, direktor marketinga pri A1, in moderator pogovora Leon Korošec, direktor zimskošportne divizije in podpredsednik skupine Elan. Kako doseči, da vodja marketinga sodeluje pri ključnih odločitvah v podjetju, kako doseči uspešno preobrazbo poslovanja s pomočjo marketinga, … bodo osvetlili skozi svoje uspešne projekte, iniciative, organizacijske ukrepe. Koristno za vse vodje, ki si želijo povečati vpliv v svojih podjetjih.

11:55 - 12:15
Predavanje
Trajnost ≠ zeleno zavajanje. Kako se izogniti trajnostnemu zavajanju in posledičnim kaznim?
Prikaži opis programa

Evropska zakonodaja na področju “zelenega oglaševanja” postaja vedno strožja. Od vseh, ki smo zavezani komuniciranju trajnostne naravnanosti naših podjetji in blagovnih znamk, to zahteva natančno poznavanje predpisov. Zato bomo v prispevku skozi praktične primere spoznali, dobre in slabe prakse komuniciranja trajnostne naravnanosti. Razjasnili bomo, katere trditve so sprejemljive, katere niso, kakšne simbole in kdaj jih lahko uporabljamo.  Posebno pozornost bomo namenili tudi certifikatom ter njihovi vlogi pri izgradnji zaupanja potrošnikov. Prispevek je namenjen vsem, ki iščejo konkretne nasvete in uporabna navodila za transparentno predstavitev svoje zelene, ekološke in trajnostne usmeritve.

12:15 - 12:30
Odmor za druženje
Odmor
12:30 - 13:45
Sekcija
12:30 - 12:49
Predavanje
Kako smo spremenili celotno industrijo?
Prikaži opis programa

Massimo Makovac (360Karting)

Pred 10 leti so začeli s proizvodno usmerjenostjo in proizvajali zaščitne ograje za karting steze. Nato so s fokusom na poslovne učinke za svoje stranke postavili več kot 100 karting stez. Kaj imajo skupnega USA, Irak, UK, Venezuela, Kambodža, Mauricius …? Vsi imajo karting steze zasnovane in narejene v Izoli. Nato so se usmerili na kreiranje izkušnje za vse vključene, ne samo aktivne voznike. In ponovno so povečali zaslužke svojim strankam. Sedaj so s sočasnim razvojem stez in gokartov dosegli popolno transformacijo industrije. Karting industriji bodo omogočili širitev na lokacije, kjer nikoli ni mogla obstajati, in pritegniti množice, ki jih karting še nikoli ni zanimal. Zato so danes številka 1 v karting zabaviščni industriji. Kako so transformirali svoje poslovanje in celotno industrijo bo prikazano v prispevku. Zelo veliko težo je pri tem imelo marketinško razmišljanje, fokus na resnično razumevanje strank, gledanje prek meja produktov …

12:49 - 13:08
Predavanje
Od upadanja zanimanja do 30+ odstotne rasti udeležbe, prihodkov – ozadje ponovne rasti Ljubljanskega maratona
Prikaži opis programa

»Ko je organizator spoznal, da je marketing povsod, je prišlo do preobrata«. Globalno in v Sloveniji so bili zlati časi teka in tekaških prireditev že nekaj let mimo. Ljubljanski maraton je postopoma izgubljal število udeležencev. V prispevku bomo videli, kaj vse so naredili organizatorji, da so v lanskem letu dosegli 35% prirast udeležbe, 53% več tekačev iz tujine in 39% višje sponzorske prihodke. Dobili bomo vpogled v celovitost sprememb, ki so se vrtele predvsem okoli »strank« – od zelo natančna analiza prijav (lokacija, čas, višina prijavnine, …), definiranje ciljnih skupin in ciljnih trgov, sprememba nekaterih lokacij, fokusiranega digitalnega komuniciranja … do sprememb medalij. Zelo lepa zgodba o moči marketinškega razmišljanja. Kaj od tega lahko prenesete v svojo prakso?

13:08 - 13:27
Predavanje
Ukinili smo »papir«, a si nismo odžagali veje. Zakaj in kako smo to naredili?
Prikaži opis programa

Tiskane izdaje dnevnikov so bile desetletja glavni produkt in glavni vir prihodkov tiskanih medijev. Finance so globalno gledano bile en prvih medijev, ki so si upale popolnoma ukiniti tiskano izdajo dnevnika. Odrezati vejo na kateri so dolgo sedeli. Kako so to naredili? Kako so se prilagodili spremenjenemu potrošniku? Kako so prilagodili produktni splet za nove vire prihodkov? Kje so bile ovire? Zanimivo za vse, ki razmišljate kaj narediti, ko vam je »jasno«, da vaš glavni produkt danes v prihodnosti nima prihodnosti .

13:28 - 13:45
Predavanje
Kako izkoriščamo trende in rastemo v novih segmentih?
Prikaži opis programa

Predstavnik znamke Argeta.

13:45 - 14:00
Odmor za druženje
Odmor
14:00 - 15:00
Sekcija
SAMOZAVEST KOT DOBRA NAVADA
14:00 - 14:30
Predavanje
Samozavest kot veščina za soočanje s stresi današnjega sveta
Prikaži opis programa

Vse večja kompleksnost okolja, več »resnic«, več izbire, več pričakovanj … Vse to postavlja naše možgane pod vedno drugačne »pritiske«. Ti »pritiski« lahko pripeljejo do novih fenomenov, kot so decision-making fatigue, fear of missing out (FOMO-efekt), poslabšanje poglobljene pozornosti … Da bi se s temi pritiski bolje spoprijeli, potrebujemo nove/boljše/raznolike psihološke veščine (denimo nadzor misli, kontrola emocij, pozornosti in distraktorjev, samoomejevanje izbire…). Ena od njih je tudi samozavest. Na samozavest lahko gledamo kot na veščino, ne samo kot na psihološko stanje. O vsem tem bo govoril Aleš Vičič s poudarkom na praktičnih opisih veščin in predvsem, kako lahko sami izboljšamo svojo veščino samozavesti.

14:30 - 15:00
Pogovor
POVEŽIMO SE
Prikaži opis programa

Pogovor s športnikom. Gosta razkrijemo kmalu.

15:00
Kosilo
Zaključek s kosilom