Program SMK konference
29. Maj 2025
30. Maj 2025
08:00 - 09:00
Zenel Batagelj (Valicon): Pogum za nujne spremembe bo kar v redu
Slovenski marketing pogosto temelji na zadovoljevanju srednjega sloja – imeti veliki srednji sloj je super. Ampak, groza – srednji sloj izginja. Naših kupcev jutri ne bo več. Kaj moramo narediti? Sprejeti zelo boleče odločitve glede portfelja, razvoja B-znamk, pozicioniranja, odziva na prevlado novih prodajnih kanalov, izjemne moči trgovskih znamk … Kako najti svoje mesto ob tem, da je čedalje težje najti svoj razlog za nakup. »Razlikovanje« bo vse težje definirati in ohraniti. O tem, kako naj v teh razmerah razmišljamo v marketingu, bo govor v uvodnem prispevku konference.
Carmen Bistrian (Interpublic, McCann Worldgroup): Od vzhodne Evrope do globalne slave
Carmen Bistrian sebe opisuje kot »gonilno silo in producentko izjemnih idej«, drugi pa jo imenujejo »nežni buldožer«. Je večkratna dobitnica kanskih levov, trenutno pa deluje kot svetovalka za ustvarjalno odličnost pri Interpublicu in kot globalna direktorica kreativnih produktov pri družbi McCann Worldgroup. Prihaja iz majhnega mesta v Transilvaniji v Romuniji in bo spregovorila o tem, kako lahko največja moč izhaja iz odpornosti in boja – nečesa, kar je njej in mnogim izmed nas, ki prihajamo iz nekdanjega komunističnega, vzhodnega bloka, še kako dobro znano. To bo predavanje o tem, kako lahko omejitve spodbudijo ustvarjalnost in se spremenijo v veliko prednost.
Miroslav Maslovarić (Dotidot): Živeti na robu
Kaj je potrebno, da v poslu in znamčenju živiš na robu? V tem dinamičnem govoru vas bo Miroslav Maslovarić popeljal skozi glavne trenutke svoje kariere – od stav na prihodnje legende, kot sta Novak Đoković in Nikola Jokić, še preden ju je svet poznal, do ustvarjanja viralnih senzacij s Frikom Macho in celo soočenja z Elonom Muskom in Donaldom Trumpom v divjem svetu meme kovancev.
Od odkrivanja neizkoriščenih talentov do oblikovanja kampanj, ki zanetijo gibanja, bo delil lekcije, ki se jih je naučil:
- pravi trenutek je odločilen – vstopite, še preden vsi skočijo na vlak;
- poglejte onkraj sedanjosti – vlagajte v prihodnost, tudi ko drugi dvomijo;
- digitalna odpornost – ko vas poskušajo ustaviti, se vrnite še močnejši;
- nekonvencionalne izbire – včasih najdrznejše poteze prinesejo največje nagrade.
Ta govor je poziv k akciji: upajte si stopiti na rob, zaupajte svojim instinktom in sprejemajte pogumna tveganja, pred katerimi drugi bežijo. Kajti tako v poslu kot v življenju svet ne nagrajuje tistih, ki so previdni – nagrajuje tiste, ki si upajo skočiti.
- Zenel Batageljustanovitelj in partner, Valicon
- Carmen BistrianCreative Excellence Advisor Interpublic, Global Product Excellence Director, McCann Worldgroup
- Miroslav Maslovarićsoustanovitelj in CEO,Community Media, Digital Daddy agency
Anne Lise Kjaer (Kjaer Global): Porabniki 2035 – kako prepoznati trende in jih pametno uporabiti?
Anne Lise Kjaer je priznana futuristka, znana po svoji strokovnosti na področju napovedovanja trendov, inovacij in razmišljanja o prihodnosti. Pogosto je prepoznana po svojem interdisciplinarnem pristopu, ki združuje oblikovalsko razmišljanje, psihologijo in kulturne vpoglede. Znana je po svojem edinstvenem modelu Trend Atlas, ki upošteva družbene, kulturne, ekonomske, okoljske in tehnološke dejavnike za napovedovanje trendov in njihovih posledic. O tem bo na konferenci tudi govorila – z vidika malega podjetnika in velike korporacije.
Tilen Travnik (Juicy Marbles): Uporaba trendov v praksi oziroma vloga marketinga skozi krivuljo sprejemanja novosti
Spoznali bomo praktičen primer, kako trendi zaživijo v poslovni praksi. Ne gre vse samo navzgor. Na primeru Juicy Marbles bomo videli, kako izdelke sprejemajo (ali pa tudi ne) različni kupci, katere različice so uspešne na začetku in katere pozneje, kako so prvi kupci drugačni od poznejših, kaj neizpolnjena pričakovanja pomenijo za rast kategorije … Videli bomo, kako Gartnerjev Hype Cycle deluje v praksi, in dobili usmeritev, kako naj marketing uspešno odigra svojo vlogo. Zanimivo za vse, ki želite, da vaši novi izdelki tudi tržno uspejo.
- Anne Lise Kjaerustanoviteljica podjetja Kjaer Global
- Tilen Travnikdirektor in solastnik podjetja Bevo (Juicy Marbles)
Andraž Mihelin (Seascape): Kako pomladiti ikonični izdelek globalne znamke?
Znamke z dolgo tradicijo imajo izdelek, ki jih je najbolj zaznamoval – in enkrat se pojavi trenutek, ko želijo ta ključni izdelek prenoviti, pomladiti … Izvedeli bomo, kako je 130-članska ekipa v Sloveniji prevzela vnovično rojstvo znamke Beneteau First za največjega svetovnega proizvajalca jadrnic Beneteau Group. Kako so se lotili razvoja, kako so nove navade kupcev vplivale na njihove rešitve, kako so izluščili bistvo znamke in ga pomladili … Nekaj odgovorov bo ponujenih v prispevku. Zanimivo za vse, ki želijo izboljšati proces razvoja izdelkov oziroma osvežiti svojo znamko.
Jakob Šušterič (Mesi): Iščite novo kategorijo za mednarodni uspeh
Slišali bomo, kako so v podjetju Mesi oblikovali povsem novo kategorijo na področju splošne medicinske diagnostike. Popolnoma drugačno razmišljanje o problemih ciljne skupine jim je omogočilo razviti rešitve, ki jih pred tem na trgu ni bilo. Spoznali bomo, kako se lotiti kreiranja nove kategorije, kako razviti rešitve in začeti ozaveščati potencialne uporabnike na mednarodnem trgu.
Grega Androjna (The World Game): Kako vedno znova priti do boljšega produkta od konkurence?
The World Game prodaja svoje igre predvsem prek Amazona in se širi v trgovine, zlasti v ZDA. Ključ, kako jim uspe vsako leto prodati nekaj sto tisoč iger, se skriva v izdelku. Lahko je reči, težje uresničiti. Kako jim uspe razviti izdelke, ki so tako drugačni od konkurence? Kaj vse je pri izdelku pomembno za uspeh na »polici«? Kako se lotijo izboljšav? Zanimivo za vse, ki želite izboljšati svoje izdelke in s tem postaviti temelj uspešnemu marketingu, prodaji in poslovanju.
Serge Mahmutović (Kriptomat): Je mednarodna rast mogoča brez uporabe kanalov, kot sta Google in Facebook?
Kje so temelji marketinga pri finančnih storitvah? Na katere kanale in aktivnosti se nasloniti, če si izključno digitalen? Ali razvijati lokalne skupnosti ali z UI povečati hitrost in znižati stroške svojih marketinških aktivnosti? Nekaj odgovorov ponuja zgodba o rasti števila uporabnikov spletne platforme Kriptomat v srednji in vzhodni Evropi. V nekaj letih so pridobili več kot 600 tisoč uporabnikov brez uporabe mainstream kanalov, FB, Google Ads … Zanimivo za vse, ki iščete poti do rasti svoje znamke, večanja števila končnih uporabnikov na mednarodnih trgih.
- Andraž Mihelindirektor, Seascape
- Grega Androjnaustanovitelj in direktor, Sweetips
- Serge Mahmutovićsoustanovitelj in izvršni direktor, Kriptomat
- Jakob Šušteričdirektor in soustanovitelj podjetja, MESI
Maša Špan (Vizija rasti): Ni težava v hibridnem delu ali generaciji Z, ampak v našem vodenju
Po Covidu se tudi v marketingu srečujemo z vprašanjem ali delati v pisarni ali od doma, hibridno, kakšni so plusi in minusi… Maša Špan pravi, da problem ne leži v obliki dela ampak v našem vodenju svojih ekip. Če se sprašujemo kako organizirati delo, se moramo mogoče vprašati, kako vodimo svojo ekipo? Kako vodimo mlajšo generacijo? V prispevku boste vodje dobili ogledalo in priložnost za samorefleksijo vodenja svojih ekip.
Interaktivni pogovor »Kako premagujemo izzive vodenja marketinških ekip?«. V pogovoru Maše Špan z Ano Gabršek, Natašo Hartman in Martinom Stariho se bomo dotaknili vseh trenutno najbolj perečih izzivov, ki jih imajo direktorji marketinga pri svojem delu s svojo ekipo – od hibridnega sodelovanja, produktivnosti pri delu doma in/ali v pisarni, izzivi z zadržanjem kadrov, vprašanji, kako pritegniti in zadržati mlajše sodelavce… Prinesite svoj izziv in z njim izzovite sogovornike v pogovoru.
- Maša Španstrokovnjakinja za kadre, organizacijsko kulturo in strateško vodenje ekip, Vizija rasti
- Nataša Hartmanvodja marketinga in poslovnega razvoja, Prosperia
- Martin Starihadirektor naročnikov ter področja razvoja zaposlenih in kulture, Luna \TBWA
- Ana Gabrščekvodja operative in HR, Juicy Marbles
Fedja Hvastija (Simpler Work): Restrukturiranje delovnih procesov v marketinškem svetu, kjer UI obstaja
To predavanje ne bo o tem, kako uporabljati različna UI-orodja in ali in kako bo UI spremenil naše delo, ali bodo nekatera delovna mesta v marketingu izginile … Ne. Fedja Hvastija bo govoril o tem, kako vsakdo lahko spremeni svoj pristop k delu, način svojega funkcioniranja in s tem poveča svojo učinkovitost oziroma pridobi več prostega časa. Pravi preboj UI ni v uporabi orodij, ampak v omogočanju drugačnega pristopa k svojemu marketinškemu delu.
Aleš Popič (Spar Slovenija): UI je veliko več kot nižanje stroškov marketinške produkcije … in še več bo
Da UI ne prinaša zgolj hitrejšega dela in nižjih stroškov oglasne produkcije, lepo potrjujejo aktivnosti v Sparu. Začeli so komunicirati znamke in s segmenti, ki jim prej niso mogli nameniti toliko pozornosti. Razvijajo rešitve, ki omogočajo resnično personalizacijo nakupovanja in vstopanje v vsakodnevno življenje kupcev. Rešitve, podprte z UI, poenostavljajo in izboljšujejo komunikacijo s kupci. O vseh teh izkušnjah in načrtih bo govor v tem prispevku. Zanimivo za vse, ki iščete, kako z UI izboljšati kakovost in širino svojih aktivnosti.
Robert Kordić in Nejc Vrankar (CMS): Digitalni marketing, spletne aplikacije in trgovine: kako premagati nove pravne izzive v dobi UI in personalizacije
Ali s pravnega vidika lahko pri personaliziranem oglaševanju uporabite UI? Kako pravilno ravnati z avtorskimi vsebinami? Kdaj je slovenščina obvezna v komunikaciji s porabniki? Če se novih interaktivnih aplikacij, spletnih trgovin, digitalnih marketinških akcij lotimo pravilno, lahko skladnost s predpisi postane konkurenčna prednost in orodje za boljšo uporabniško izkušnjo. Na podlagi konkretnega primera bomo osvetlili najpogostejše pravne izzive in razkrili praktične nasvete, kako jih premagati – brez kompromisov pri uporabniški izkušnji za vaše uporabnike.
Simon Cetin (Iprom, Retoba) in Rok Hladnik (Flat Circle): Brutalno iskren, tudi boleč pogled na prihodnost marketingarjev skozi oči UI
V pogovoru bosta ponudila neposredne, nezamaskirane in koristne poglede na sedanjost in prihodnost UI v marketingu. Ali bo UI nadomestil »guglanje« in kaj to pomeni za kampanje? Kje UI že deluje v performance marketingu? UI kot generator vsebin – priložnost ali kaos? Bo UI res zamenjal oblikovalce, copywriterje, režiserje? Kaj bodo po novem dobre kreative? Zakaj bo večina marketingarjev zaspala in nikoli ne bo izkoristila UI za svoje boljše delo? Zanimivo za vse, ki razumete, da UI korenito spreminja marketing, delo in kompetence marketingarjev, in ki tega ne želite zamuditi.
- Fedja Hvastijasoustanovitelj, Simpler Work
- Aleš Popičvodja marketinških komunikacij, Spar Slovenija
- Robert Kordićpravni svetovalec, CMS
- Nejc Vrankarspecialist za tehnološko pravo, CMS
- Simon Cetinustanovitelj in partner družbe iPROM, ustanovitelj in vodja laboratorija RETOBA
- Rok Hladnikdirektor, Flat Circle
Uroš Mihelčič (Titus): Kako do močne B2B-znamke, ki prispeva k poslovnemu, prodajnemu uspehu podjetja?
Vprašanji, kako doseči, da v B2B ne bomo tekmovali zgolj z nižjo ceno oziroma ne bomo samo eni od ponudnikov, sta najtežji vprašanji, največja poslovna izziva B2B-podjetij. Spoznali bomo praktične koristi, kako blagovna znamka prispeva h končnim prodajnim uspehom, in kaj vse mora danes marketing imeti v mislih, če želi zgraditi močno znamko v B2B-okolju. Koristno za vse, ki želite narediti svoje B2B-znamke še močnejše.
Ajda Novak (OTB Marketing): Zapiranje prodajnih priložnosti je odgovornost digitalnega marketinga
Verjetno je prvi odziv na gornji naslov – ali ni za to odgovorna prodaja? Ne bomo se prerekali, čigava je odgovornost, pomembno je, da sta marketing in prodaja usklajena in delujeta enotno. Bomo pa videli zelo praktičen pregled, s katerimi orodji, taktikami in tehnikami digitalnega marketinga lahko v B2B-okolju marketing pomaga uspešneje zaključevati prodajne priložnosti. Prvič bomo dobili praktičen pregled, katera orodja uporabiti, da bomo prodaji pomagali končati več poslov. Zanimivo za vse, ki želite povečati svojo korist tudi na koncu lijaka (kjer nas zdaj tako rekoč ni).
Roman Krušič (Spletna postaja): Praktične priložnosti, ki jih UI prinaša B2B-marketingu. Jih boste izkoristili?
UI-iskalnik je naslednja generacija iskanja. Kaj to pomeni za vašo znamko, vašo prodajo? Kako izboljšati vstopanje na nove trge? Kje lahko znižamo stroške svojih aktivnosti? Kako s pomočjo UI deluje Alibaba v svetu B2B in kaj to pomeni za vaše B2B-poslovanje? Kateri prodajni kanal B2B-podjetja premalo izkoriščajo? Nekaj neposrednih, praktičnih odgovorov bo ponudil Roman Krušič. Zanimivo za vse, ki skrbite za B2B-znamke in ne želite pri valu UI zaostati za konkurenco.
Jon Goriup (VCG:AI): Z UI in produktivizacijo storitve do mednarodne rasti
Podjetje Anteja ECG je razvijalo svetovalne projekte na področju trajnosti, krožnega gospodarstva, bioindustrije … v več kot 40 državah sveta. Ampak, kako rasti? Videli bomo, kako so spremenili poslovni model, s pomočjo UI produktivizirali svoje storitve in so zdaj sposobni opravljati storitve za več kot 10 tisoč podjetij, kako so pozicionirali svojo znamko in se prilagodili različnim segmentom. Zanimivo za vse, ki iščete, kako produktivizirati svoje storitve oziroma preoblikovati poslovni model za globalno rast.
- Uroš Mihelčičvodja marketinga Skupine Titus
- Ajda NovakB2B strateginja za digitalni marketing in oglaševanje
- Roman Krušičsenior svetovalec za spletne rešitve, Spletna postaja
- Jon Goriupdirektor in soustanovitelj, VCG.AI
Nikola Vuković (Adidas): Kako sta globalni znamki s tremi črtami uspela vrnitev in obrat k vnovični rasti?
Zakaj se je legendarna športna blagovna znamka Adidas v letu 2022 znašla v razmerah, ki so vodile k upadu vrednosti delnice podjetja s približno 250 evrov v začetku leta na manj kot sto evrov ob koncu leta 2022? In kako je mogoče, da le dve leti pozneje Adidas kot velikan v industriji športne obutve, oblačil in opreme dosega 12-odstotno letno rast prodaje ter posluje zelo dobičkonosno, medtem ko panoga raste v povprečju petodstotno in se glavni konkurenti spopadajo s hudimi težavami? Izvedeli bomo, kaj vse so spremenili v zadnjih dveh letih in kako nadaljujejo začrtano pot sprememb – tako z vidika vnovičnega osredotočanja na osnove, na razumevanje porabnika, na pomen identitete blagovne znamke, pomen uravnoteženosti upravljanja prodajnih kanalov in ne nazadnje na pomen korporativne kulture in utripa v podjetju … ter seveda o vlogi marketinga pri vseh teh spremembah. Edinstvena priložnost, da pokukamo v ozadje obsežne preobrazbe podjetja in znamke Adidas. Zanimivo za vse, ki želite ali morate preobraziti svoje poslovanje oziroma svoje znamke.
Alan Šćuric (Telekom Slovenije): Vedno na boljše - od krave molznice nazaj med vroče igralce
Aleksandar Marković: Dirigirajte svoje ekipe skozi viharje sprememb – DIRIGIRANJE V ŽIVO
Aleksandar Marković je dirigent z izjemnimi izkušnjami pri vodenju orkestrov in različnih ekip, ki štejejo več kot sto članov. Tako kot mora dirigent uskladiti različne instrumente in talente, da ustvari čudovito harmonijo, mora tudi vodja uskladiti različne značaje, izkušnje in stroke v ekipi, da doseže skupni cilj. Pripravite se na izjemno izkušnjo dirigiranja, vodenja v živo. Postali boste dirigenti!
- Nikola VukovićVice President Global Finance & Value Creation Management pri Adidasu
- Alan Šćuricvodja tržnega komuniciranja, Telekom Slovenije
- Aleksandar Markovićdirigent
19:00 - 19:45
21:00
Duško Pavasović (King of Games): Marketing je kot šah – če želiš zmagati, moraš misliti več potez vnaprej
V marketingu, tako kot v šahu, vsaka poteza šteje. Strategija mora biti premišljena, in kdor zna gledati več korakov naprej, premika figure v pravo smer. Duško Pavasović je izjemen strateg z bogatimi izkušnjami, ki segajo od vrhunskega športa do podjetništva. Kot soustanovitelj in izvršni direktor podjetja Kings of Games (Chess Universe) vodi eno najbolj priljubljenih platform za ljubitelje šaha. Povedal bo, kako je mojstrsko igro, ki zahteva zbranost in analitično razmišljanje, spremenil v izkušnjo, ki v digitalni šahovski areni Chess Universe pritegne vsak dan več uporabnikov. Kako zgraditi skupnost, ki ostaja zvesta? Kako se strateško lotiti velike ambicije, postati druga največja šahovska platforma na svetu? In zakaj ne prva? Če želite razumeti, kako se lahko marketinška strategija uči od miselnosti šahovskega velemojstra, ne smete zamuditi tega predavanja.
Tomas Vucurević (BRAIND): Ingredient Branding: močna strategija vstopa na trg za maksimizacijo vrednosti inovacij
Se sprašujete, kako obdržati stranke? Vas skrbi, da vam ne bo uspelo podaljšati pogodb? Ali vas stranke zlahka zamenjajo z drugimi dobavitelji? Ste nenehno pod pritiskom cenovne konkurence? Kako lahko dosežete višjo vrednost za svoje inovacije? Razpravljali bomo o tem, kako odpraviti te izzive in kako graditi blagovne znamke v B2B-okolju. Tomas Vucurević bo predstavil znamčenje sestavin nove generacije, glavne dejavnike uspeha in umetnost implementacije.
Klavdija Vidic (Atlantic Grupa) & Janez Rakušček (Luna TBWA): Rast blagovne znamke pogosto zahteva inovativne in prelomne strategije. A kje jih iskati?
Kaj storiti, če iz objektivnih vzrokov ne morete povečati količin svojih izdelkov ali storitev? Kaj storiti, če obstaja realna nevarnost, da jutri svojega izdelka ne boste več mogli proizvajati?
Spoznali bomo ozadje in odločitve, ki so vodile do inovativne strategije širitve blagovne znamke. V Atlantic Grupi so ugotovili, da je na temeljih pozitivnih asociacij in uspešno zgrajenega znamčnega teritorija (območja) mogoče zasnovati pogumno strategijo prihodnje rasti. Rezultate strateškega procesa lahko že vidimo na prodajnih policah, v nakupovalnih vrečkah in rokah porabnikov. Predavanje, obvezno za vse, ki iščete nove možnosti za rast svojih blagovnih znamk.
Luca Stančič Kodarin (Kluc) in Rada Lekić (TZ Izola): Kako z omejenimi sredstvi do velikih zgodb?
Izola – dolgo znana kot manjši turistični kraj med Koprom in Piranom, je danes primer uspešnega destinacijskega marketinga. Kako je nekdanjemu ribiškemu mestu z ekipo od štirih do petih oseb in omejenim proračunom uspelo zgraditi močno turistično blagovno znamko? V predstavitvi bomo razkrili, kako z natančno identifikacijo ciljnih skupin, premišljenimi digitalnimi aktivnostmi, trajnostno naravnanostjo in povezovanjem z lokalno skupnostjo doseči izjemne rezultate. Predstavitev bo še posebej koristna za vse, ki želijo z omejenimi sredstvi doseči preboj in zgraditi avtentično, prepoznavno znamko.
- Tomas Vucurevićdirektor, BRAIND®
- Duško Pavasovićsoustanovitelj in izvršni direktor podjetja Kings of Games
- Luca Stančič Kodarinstrokovnjakinja za komuniciranje, KLUC
- Rada Lekićstrokovnjakinja za digitalni marketing, TZ Izola
- Janez Rakuščekizvršni kreativni direktor, Luna \TBWA
- Klavdija Vidicdirektorica marketinga, raziskav in razvoja, poslovna enota Donat, Atlantic Grupa
Verjamete, da imate marketing v malem prstu? Če ste sedaj v mislih dvignili roko, boste zagotovo z veseljem sodelovali v kvizu iz marketinškega znanja. Izvedbo izziva nam pomaga pripraviti BrainyLab, vprašanja, na katera bomo iskali odgovore, pa so prispevali priznani marketinški strokovnjaki: Petra Čadež, Aleksandra Pisnik, Vesna Žabkar, Sašo Palčič, Darko Dujič, Mojca Avšič, Geni Arh, Mitja Tuškej in Matjaž Robinšak.
Svoje znanje boste lahko preverili v sproščenem vzdušju anonimnosti. Če pa boste med tremi najhitrejšimi s pravilnimi odgovori, vas bomo razglasili za zmagovalce prvega marketinškega kviza Marketing imam v malem prstu – in vas tudi nagradili
Anže Hribar (iPROM): Marketinška analitika z UI – »adijo, čakanje« in »dober dan, kakovostnejše odločitve«
Gore podatkov iz programov zvestobe, spletnih trgovin, digitalnih marketinških akcij ali prodajnih mest … Kako naj jih smiselno analiziram? Koliko časa bo trajalo, da pridem do uporabnih ugotovitev za svoje marketinške odločitve? Obe vprašanji lahko dobita z UI zelo pozitiven odgovor. UI prinaša pospešek tako marketingarjem, ki niso analitiki, da pridejo hitreje do boljših odločitev na podlagi podatkov, kot tudi analitikom, da svoje delo opravijo še bolje in prispevajo k boljšim odločitvam glede cen, izdelkov, personalizacije kampanj, uporabniške izkušnje … Oba vidika praktičnih posledic, ki jih je UI prinesel v marketinško analitiko, bomo spoznali v tem prispevku. Zanimivo za vodje marketinga, marketinške analitike, za mala in velika podjetja.
Jernej Česen (Outfit7): Marketing Data Scientist v akciji oziroma kako ustvarja dodano vrednost podjetju
Marketing in Data Science (podatkovna znanost) – ali gre to sploh skupaj? Marketing oziroma marketinške aktivnosti so v zadnjih letih prerešetane s tem vprašanjem. Proračuni se krčijo in ciljno usmerjajo. Zadnja leta se predvsem v tujini krepi vloga data scientistov (podatkovnih znanstvenikov) v marketinških oddelkih. Na temelju globalnih, večletnih izkušenj obstoja funkcije data scientist (podatkovnega znanstvenika) v Outfitu7 bodo prikazani različni načini, kako ta marketinška vloga ustvarja dodano vrednost z optimizacijo medijskih kanalov, izboljšanjem obstoječih in ustvarjanjem novih izdelkov, boljšim razumevanjem spremenjenega vedenja kupcev, optimizacijo proračunov … Kako to vlogo postaviti v majhnem in večjem podjetju? Koristno za vse, ki želijo izboljšati svoje odločitve, slediti novim kariernim priložnostim.
- Jernej ČesenCOO, Outfit7
- Anže Hribardirektor področja analitike, iPROM
Uroš Svenšek (Agencija 101): »Digital first« filozofija marketinga v praksi: upati si biti za nekoga neviden
Tradicionalni mediji so množični mediji, ki želijo oziroma morajo biti relevantni za vse. Zato Uroš Svenšek vedno pravi, da moramo komunikacijo prek množičnih medijev »skrčiti na najnižji skupni imenovalec vseh ljudi«. Digitalni kanali pa v resnici niso množični medij. So usmerjen medij. Zato so najmanj učinkovite kampanje v digitalnem okolju tiste, ki so usmerjene v nič, hkrati pa v vse. In prav to so po definiciji skoraj vse kampanje »TV first«. Mogoče se sliši filozofsko, a od tod izhaja učinkovitost oziroma neučinkovitost komunikacijskih aktivnosti. Uroš Svenšek bo pripravil pregled dobre prakse »digital first« filozofije marketinga, kjer si upaš biti za nekoga neviden, zato da te nekdo drug ne more spregledati.
Živa Deu (Atlantic Grupa): Pet generacij, pet povsem različnih digitalnih svetov – kako premagati razlike?
Živimo v fascinantnem obdobju digitalne evolucije, kjer moramo v enem marketinškem trenutku nagovoriti kar pet različnih generacij. Vsaka od njih je odraščala ob drugačnih tehnologijah, oblikovala različne navade in razvila unikaten način interakcije z blagovnimi znamkami. Kako torej preseči generacijske meje in ustvariti kampanje, ki resnično delujejo?
Na podlagi Global Digital Reporta in praktičnih primerov bomo spoznali, kako posamezne generacije vstopajo v stik z blagovnimi znamkami – od zvestobe televiziji pri starejših do dinamičnih interakcij pri mlajših. Vsaka generacija si zasluži svojo zgodbo. Ključ do uspeha pa ni le demografija, temveč tudi vsebinska relevantnost. Videli bomo, kako je to relevantnost mogoče doseči za vse generacije. Zanimivo za vse, ki želite biti pomembni ne zgolj za svojo generacijo.
Nastja Horvat Ižanc (OMG): Poglejte v ogledalo svojega digitalnega medijskega zakupa – katere napake vas stanejo rezultate?
Si upate pogledati v digitalno medijsko ogledalo? V prispevku bodo predstavljene napake, ki jih v Sloveniji pogosto ponavljamo pri medijskem načrtovanju. Digital še vedno prepogosto razumemo predvsem kot družbena omrežja in vplivneže. TV-oglasi se brez prilagoditev prenašajo na splet, namesto da bi izkoristili specifične formate in možnosti posameznih platform. Manjka celosten pregled nad vlaganji v digitalne kanale, pogosto pa še vedno sledimo občutkom namesto podatkom. Neprilagojene kampanje pogosto prinašajo slabše rezultate, globalni pristopi pa ne upoštevajo vedno lokalnih specifik ... Nastja Horvat Ižanc je pripravila pregled napak, ki nam preprečujejo, da bi svoja sredstva resnično učinkovito uporabili za doseganje ciljev svojih znamk.
Jan Kukovec (916 HUB): Manj gaserjev, manj Štajercev na kolesu ... in vaša znamka bo bližje mladim
Pravimo, da družbena omrežja poneumljajo (mladino). Ampak, kaj sami počnemo, ko na Tiktoku lovimo samo klike? Ko mislimo, da bomo z gaserji, 5 tipi Slovencev v gostilni, Štajerci na dopustu svoje znamke približali mlajšim generacijam. Z grobimi prilagoditvami ATL-rešitev na »nove trende«, ki ne upoštevajo ciljne skupine, ki jo nagovarjajo, ne bomo pritegnili mlajših porabnikov. Gotovo jih ne bomo izobrazili. To nam potrjuje praksa. Spoznali bomo primere, kako z resničnim sprejemanjem svoje ciljne skupine in razumevanjem digitalnih kanalov, kjer živi ciljna skupina, igramo po njenih pravilih. Z razumevanjem in komuniciranjem vrednosti, ki jo bo prejel gledalec, in ne marketingar, lahko dosežemo cilje svoje znamke, povečamo vključenost, nakupne namere in dobimo več mladih kandidatov za naša delovna mesta.
- Jan Kukovecdirektor, 916 Hub
- Nastja Horvat Ižancdigitalna direktorica, OMG
- Živa Deuvodja digitalne strategije v strateški poslovni enoti namazi pri Atlantic Grupi
- Uroš Svenšekvodja digitala, Agencija 101
Aleš Vičič (Sprememba): Upajte si preveriti temeljne psihološke koncepte za svojo učinkovitost
Ne bomo govorili o sreči, zadovoljstvu …, ampak nam bo Aleš Vičič nastavil ogledalo, koliko sledimo psihološkim konceptom, ki so temelj naše učinkovitosti. V poplavi vseh »trendov«, »buzzwordov«, novih aplikacij in čudežnih formul pozabimo, na čem dejansko temelji in od česa je odvisna naša učinkovitost. Učinkovitost pa nas na koncu lahko pripelje tudi do uspešnosti. Želite slišati, na čem temelji naša učinkovitost, in si upate pogledati v ogledalo lastne učinkovitosti? Vabljeni, da odkrijete, kaj resnično lahko poveča vašo učinkovitost.
Katarina Čas in Miha Brajnik: Zaključni pogovor o navdihu in uspehu. Doma, v tujini, na nebu zvezd in na zemlji vsakodnevnih izzivov.
Veliki sklepni pogovor s Katarino Čas bo vodil Miha Brajnik.
- Aleš Vičičpsiholog, Sprememba
Konec konference s poletnim kosilom