(S SMK) Kako v marketingu izkoristiti moč generativne umetne inteligence?

»Še nikoli ni bilo lažje narediti oglasa ali objave za družbeno platformo kot po pojavu umetne inteligence. To pomeni, da moramo orodja začeti uporabljati bolje kot drugi,« je prepričana Živa Deu, vodja digitalne strategije v strateški poslovni enoti Namazi pri Atlantic Grupi.

Deuova svetuje, naj umetno inteligenco uporabljamo za:

  1. personalizacijo,
  2. vpletanje porabnikov v znamko podjetja – vabljenje porabnikov, da sokreirajo znamko,
  3. obogatitev življenja porabnikov, denimo s klepetalnimi roboti (chatboti),
  4. optimizacijo dela, povečanje produktivnosti dela.

»Začnite pri sebi in optimizirajte svoje delo, spremljajte razvoj umetne inteligence, saj šele, če vemo, kaj ta zmore, dobimo ideje, kako jo uporabiti. Ko ustvarjate orodja in kampanje, znanje generativne umetne inteligence nadgradite z lastnim znanjem in podatki in ne prispevajte k tako imenovanemu enshitificationu, ki pomeni nasičenost spletnih platform z oglaševalskimi vsebinami,« je na Slovenski marketinški konferenci povedala Živa Deu.

Kako z generativno umetno inteligenco do širitve produktov podjetja

 

»Moja zgodba se je začela pred desetimi leti s portalom Astra.si, na katerem sem zastonj objavljal vsebine. Nisem razmišljal o poslovnem modelu, dokler si vsebine niso pridobile skupaj 28 milijonov ogledov. Moja platforma je bila sicer primarno namenjena enosmerni komunikaciji, vendar so mi mladi ves čas pošiljali vprašanja. Nad mano je bilo ves čas vprašanje: kako naj še bolj razširim inštrukcije in sem na vsakem koraku vsem vsem na voljo? S prijateljem Klemnom sva prišla na idejo, ki se danes imenuje AstraAI – inštruktor matematike, ki deluje na podlagi umetne inteligence,« svojo poslovno pot opisuje Andrej Škraba, ustanovitelj podjetja AstraAI.

Imate ustvarjalno blokado? Uporabite umetno inteligenco

 

Kako dobiti od generativne umetne inteligence odgovor, ki ga potrebujete? Ključ je v dobrem ukazu, poudarja Domen Dan Gaiman, direktor in partner pri DD Studios. Ta mora vsebovati:

  • identifikacijo vloge – s kom želite imeti pogovor,
  • navodilo – kaj je naloga, ki jo opravljam,
  • koraki – kako naj se umetna inteligenca loti reševanja naloge,
  • cilj – kaj želite od umetne inteligence.

»Večina idej bo slaba. Ampak lažje je zanemariti 90 odstotkov slabih idej in obdržati 10 odstotkov dobrih kot ustvariti 100 odstotkov dobrih idej,« je poudaril Gaiman in ob tem naštel štiri funkcije, za katere priporoča uporabo umetne inteligence:

  • »Začni pogovor z umetno inteligenco.« Kot je svetoval, komunicirajte z umetno inteligenco, kot da je vaš sodelavec. Dajte ji naloge, jo s tem popravljajte in izboljšujte.
  • »Uporabi umetno inteligenco za ustvarjanje idej.« To pomeni, da umetno inteligenco uporabite takrat, ko jo potrebujete, da z njo razbijete svojo ustvarjalno blokado.
  • »Ustvari prilagojene modele umetne inteligenc.« Personalizirano je boljše, je povedal Gaiman, zato umetno inteligenco oblikujte svojim potrebam v prid.
  • »Ne pozabi: umetna inteligenca vidi, sliši, bere in računa.« Vsak mesec je boljša, učinkovitejša in hitrejša. Napak iz današnjega dne čez tri mesece ne bo več.