Ajda Novak

direktorica, OTB Marketing

Ajda Novak je strokovnjakinja z več kot 11-letnimi izkušnjami v digitalnem marketingu, večino svoje kariere je posvetila B2B industriji. Magistra sociologije, ki se je z marketingom začela ukvarjati že v prvi študentski službi (A1 Slovenija), po večletni karieri pa je pred začetkom samostojne poti sedela na položaju direktorice marketinga SaaS podjetja. Od 2020 se kali v podjetniških vodah, kjer večjim ter manjšim podjetjem pomaga pri učinkovitejšem spletnem nastopu – pomaga prodati več. Delovala je v ekipah največjih svetovnih korporacij, domačih podjetjih in v start-up svetu.

Zapiranje prodajnih priložnosti je odgovornost digitalnega marketinga

Ajda Novak (OTB Marketing)

Verjetno je prva reakcija na gornji naslov – A ni to odgovornost prodaje? Ne bomo se prerekali čigava je odgovornost, pomembno je, da sta marketing in prodaja usklajena in delujeta enotno. Bomo pa v prispevku videli zelo praktičen pregled s katerimi orodji, taktikami in tehnikami digitalnega marketinga lahko v B2B okolju marketing pomaga uspešneje zaključevati prodajne priložnosti. Prvikrat bomo dobili praktičen pregled katera orodja uporabiti, da bomo prodaji pomagali zaključiti več poslov. Zanimivo za vse, ki želite povečati svojo koristi tudi v »end of the funnel« (kjer nas sedaj praktično ni).

Povezani dogodki

Zaenkrat še ni objavljenih dogodkov