Alan Šćuric, vodja tržnega komuniciranja, Telekom Slovenije
Alan svojo celotno kariero deluje na področju marketinga, tržnega komuniciranja in razvoja blagovnih znamk. V Telekomu Slovenije od leta 2020 vodi področje tržnega komuniciranja. Navdušuje ga nenehen tehnološki razvoj, ki v vedno bolj digitalnem svetu hkrati prinaša številne priložnosti, pa tudi izzive pri nagovarjanju ciljnih skupin in tržni komunikaciji nasploh. Zato Alan verjame v strateški pristop, ki temelji na poglobljenem poznavanju trendov in uporabniških navad, navdušujejo pa ga enostavno razumljive ideje, ki v sebi nosijo tisti »nekaj več«.
Tekom svoje kariere je z delom v mednarodnih podjetjih Lactalis, Danone in Atlantic Grupa pridobil mednarodne izkušnje s trgi Avstrije, Švedske, Poljske, Španije, Združenih držav Amerike in Balkana.
Pri delu ga odlikuje vztrajnost, ki jo je uspešno prenesel v rekreativno, a strastno, ukvarjanje z (ultra)maratonom, je pa tudi član glasbene skupine in oče. Energije mu torej ne manjka.
In nenazadnje, je aktiven član upravnega odbora Slovenskega združenja oglaševalcev.