Aleš Hostnik

vodja marketinga vzdržljivostnih športov, Sport Media Focus

Aleš Hostnik, vodja marketinga vzdržljivostnih športov, Sport Media Focus

Vse se je začelo s pretečeno prvo 10ko na Ljubljanskem maratonu 2010. Od takrat dalje je Aleš raziskoval rekreativne tekače kot porabnike, jih segmentiral glede na motivacijo in iskal rešitve za optimalno združevanje organiziranih športnih prireditev, sponzorjev in tekačev. V agenciji Sport Media Focus vodi marketing vzdržljivostnih športov in deluje na področju organizacije prireditev, izvedbe sponzorskih aktivacij in komunikacij. Vodi ekipo, razvija področje športnega marketinga, trži in skrbi za sponzorstva, dostavlja kreativne rešitve in svetuje naročnikom za najboljši nastop na trgu. V sklopu delovanja je ustanovil največjo tekaško skupnost, društvo Priprave, kjer povezujejo, motivirajo in navdušujejo ljudi za aktiven življenjski slog.

Za Ljubljanski maraton z ekipo pokriva marketing, sponzorstva, promocijo, komuniciranje in znamčenje. Organizatorju svetuje pri strateških poslovnih usmeritvah organizacije prireditve, optimizira marketinške odnose in izpostavitve, opravlja statistične analize trga, porabnika, prodaje in predlaga izboljšave.

Aleš Hostnik je univerzitetni diplomirani ekonomist, smer trženje, študij je nadaljeval na programu Management v športu na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani.

 

Povezani dogodki

  • pet 31. Maj, 2024 12:49

    Od upadanja zanimanja do 30+ odstotne rasti udeležbe, prihodkov – ozadje ponovne rasti Ljubljanskega maratona

    »Ko je organizator spoznal, da je marketing povsod, je prišlo do preobrata«. Globalno in v Sloveniji so bili zlati časi teka in tekaških prireditev že nekaj let mimo. Ljubljanski maraton je postopoma izgubljal število ud…