Aleš Popič

vodja digitalnega marketinga, Spar Slovenija

Aleš Popič je svojo marketinško kariero začel v IT branži, kar je zaznamovalo njegovo strast do razvoja digitalnih storitev ter nenehnega iskanja učinkovitih rešitev, ki izboljšujejo uporabniško izkušnjo in uporabnikom rešujejo dejanske težave, s katerimi se spopadajo. Nadaljnja pot ga je preko igralniškega velikana HIT Gorica pripeljala do podjetja SPAR Slovenija, kjer je osem let opravljal funkcijo namestnika direktorja marketinga, zadnja štiri leta pa vodi oddelek digitalnega marketinga.

Njegovo delo se odlikuje po uspešnem razvoju in implementaciji digitalnih strategij ter vodenju številnih kampanj, ki so povečale digitalno prisotnost. Z navdušenjem spremlja nove trende in tehnologije ter verjame, da je prihodnost marketinga močno povezana z umetno inteligenco, zmožnostjo prilagajanja hitrim spremembam, avtomatizacijo in personalizacijo ter stalnim razvojem inovativnih rešitev, ki omogočajo podjetjem, da se učinkovito povezujejo s svojimi strankami.

AI JE VELIKO VEČ KOT NIŽANJE STROŠKOV MARKETINŠKE PRODUKCIJE … IN ŠE VEČ BO

Aleš Popič (Spar Slovenija)

Da AI ne prinaša zgolj hitrejšega dela in nižjih stroškov oglasne produkcije, lepo potrjujejo aktivnosti v Sparu. Začeli so komunicirati znamke in s segmenti, ki jim prej niso mogli nameniti toliko pozornosti. Razvijajo rešitve, ki omogočajo resnično personalizacijo nakupovanja in vstopanje v vsakodnevno življenje potrošnikov. AI podprte rešitev poenostavljajo in izboljšujejo komunikacijo s kupci. O vseh teh izkušnjah in načrtih bo govora v tem prispevku. Zanimivo za vse, ki iščete načine, kako z AI izboljšati kakovost in širino svojih aktivnosti.

Povezani dogodki

Zaenkrat še ni objavljenih dogodkov