Aljan de Boer

vodja oddelka za navdih, TrendsActive

Aljan de Boer je vodja oddelka za navdih pri TrendsActive. S pravilno uporabo družbenih in kulturnih trendov blagovnim znamkam pomaga ostati relevantne. Svetuje jim, kako naj ustvarijo odpornost na človeške dejavnike, ki bi lahko ogrožali prihodnost njihove znamke. Aljan je splošno priznan kot navdihujoč govornik o kritičnih trendih, ki bodo v prihodnjih desetletjih oblikovali družbo in podjetja. Vodi tudi globalno skupnost 400 CMO-jev na priznanem inštitutu »Institute for Real Growth.«

 

Povezani dogodki

  • čet 30. Maj, 2024 09:45

    Ali je vaša blagovna znamka pripravljena na potrošnika prihodnosti? Ali ste pripravljeni tudi tržniki?

    Uspeh podjetja je odvisen od tega, kako dobro razume svoje stranke, zaposlene in družbo, v kateri deluje. To je lahko precejšen izziv, saj se želje potrošnikov hitro spreminjajo, pojavljajo se novi trendi in spreminja se…