Andraž Zorko

ustanovitelj in direktor, Valicon

Andraž Zorko je eden od ustanoviteljev podjetja Valicon, zadnjih nekaj let tudi eden od direktorjev družbe. Direktor podjetja Neuro M, ki oglaševalcem s pomočjo EEG pojasnjuje delovanje človekovega nezavednega ob stiku z oglasnimi sporočili. Strokovnjak na področju medijskih in komunikacijskih raziskav, javnomnenjskih in predvolilnih raziskav ter raziskav potrošniškega vedenja. Vodja raziskav #Novanormalnost, ki od marca 2020 dalje ponuja vpogled v percepcijo in ravnanja potrošnikov v času epidemije in po njej, Ogledalo Slovenije, ki od leta 2012 spremlja zaupanje v poklice in institucije v Sloveniji, ter Politikon, ki od leta 2014 spremlja politične preference slovenskih volivcev. V letih 2002-2014 je bil vodja Nacionalne raziskave branosti (NRB) in avtor modela, po katerem se je raziskava izvajala. V letih 2009 – 2016 vodja raziskave Trženjski monitor pod okriljem DMS.

Diplomant Univerze v Ljubljani (sociolog, družboslovni informatik), a šele od leta 2016. Pred tem ni bilo časa (glej zgoraj). Često sodeluje z Univerzo Ljubljana. Predava, nastopa ali oboje hkrati, na mnogih odmevnih dogodkih doma, v regiji in v svetu (ESOMAR, WAM, EMRO, WRRS, SOF, GOLDEN DRUM, SMK). V letih 2003-2007 je bil član programskega odbora WRRS, največje konference s področja tiskanih medijev v svetu. Leta 2003 je bil nagrajen za prispevek na takratni konferenci v Bostonu. V preteklosti tudi član UO SOZ in STP SOF.

Predstavnik tistih, ki imajo vpogled v potrošnika, znamke, oglase, medije, izdelke in storitve. Raziskovalec po duši, svetovalec po meri. Specialist za številke, lestvice in razvrstitve. Ljubitelj globljih vpogledov v »stvari« na eni in pogleda z distance, na drugi strani. Pogost komentator v slovenskih medijih, o aktualnih političnih in drugih dogodkih v družbi.

Značilen predstavnik generacije X. Fotr tipičnega Z najstnika in dveh Alfic, na omrežju X znanih kot »sedemka« in »desetka«, ki jih ima raje kot vse na svetu, plus ena.

Povezani dogodki

  • čet 30. Maj, 2024 13:30

    GenZ je pred vrati trgovin – Kaj je za njih trgovina in kaj so vrata?

    Večinoma otroci generacije X, so bolj izobraženi, bolje informacijsko opremljeni, bolj finančno pismeni kot njihovi predhodniki. So pragmatični, vizualni, avtentični. Nekateri jim pravijo digitalni domorodci. Če so bili …