Anže Hribar

direktor področja analitike, iPROM

Anže Hribar, direktor področja analitike v družbi iPROM, je strokovnjak na področju analitičnih orodij in vizualizacije podatkov, osredotočen na pridobivanje uporabnih informacij, ki omogočajo sprejemanje hitrejših, natančnejših in informiranih poslovnih odločitev. Z več kot desetletnimi izkušnjami v spletnem razvoju in marketingu suvereno krmari skozi kompleksne izzive zajema, obdelave in uporabe podatkov v obdobju vse strožjih regulativ na področju varstva osebnih podatkov.

V zadnjih letih  je svoje delo usmeril v aplikacijsko analitiko in bogatenje podatkov s pomočjo zalednih sistemov. S povezovanjem podatkov iz različnih virov, od spletnih platform in aplikacij do fizičnih prodajnih mest, ustvarja celosten vpogled v uporabniško odločitveno pot. Na ta način pomaga podjetjem tako razumeti vedenje svojih strank kot tudi optimizirati marketinške strategije in izboljšati poslovne rezultate.

Kot reden član strokovnih žirij na marketinških dogodkih s svojim analitičnim pristopom in občutkom za podatkovne trende soustvarja merila odličnosti v stroki.  Kot gostujoči predavatelj na slovenskih fakultetah redno deli svoje obsežno znanje in navdihuje prihodnje generacije marketinških in analitičnih strokovnjakov. Njegova vizija marketinga temelji na podatkovni suverenosti in inovacijah, ki omogočajo podjetjem, da izkoristijo polni potencial zajetih podatkov. S svojim delom postavlja nova merila v industriji in širi meje na področju marketinške analitike.

Marketinška analitika z AI – »adijo, čakanje« in »dober dan, kvalitetnejše odločitve«

Anže Hribar (iPROM)

Gore podatkov iz programov zvestobe, spletnih trgovin, digitalnih marketinški akcij ali prodajnih mest… Kako naj jih smiselno analiziram? Koliko časa bo trajalo, da pridem do uporabnih zaključkov za svoje marketinške odločitve? Obe vprašanji lahko dobita z AI zelo pozitiven odgovor. AI prinaša pospešek tako marketingašem, ki niso analitiki, da pridejo hitreje do boljših odločitev na osnovi podatkov, kot tudi analitikom, da svoje delo opravijo še bolje in prispevajo k boljšim odločitvam glede cen, izdelkov, personalizacije kampanj, uporabniške izkušnje…. Oba vidika praktičnih posledic, ki jih je AI prinesel v marketinško analitiko, bomo spoznali v tem prispevku. Zanimivo za vodje marketinga, marketinške analitike, za majhna in velika podjetja.

Povezani dogodki

Zaenkrat še ni objavljenih dogodkov