Duško Pavasović

soustanovitelj in izvršni direktor podjetja Kings of Games

Duško Pavasović je izjemen strateg z bogatimi izkušnjami, ki segajo od vrhunskega športa do podjetništva. Njegova šahovska kariera, kjer je že leta 1998 prejel prestižen naziv velemojstra, mu je omogočila razvoj izostrenega analitičnega mišljenja, ki ga uspešno uporablja pri poslovnem odločanju.

Kot soustanovitelj in izvršni direktor podjetja Kings of Games (Chess Universe) vodi eno najbolj priljubljenih platform za ljubitelje šaha, kjer usmerja tako razvoj vsebin kot širjenje poslovnih priložnosti. V vlogi strateškega svetovalca pri Tech12 pa prispeva k izboljšanju uporabniške izkušnje in rasti produktov.

Njegovo poslovno pot dopolnjujejo tudi prejšnje uspešne vloge, med drugim kot vodja lokalizacije za Poker Stars in kot predsednik Šahovskega kluba Ljubljana, kjer je svoje znanje in ljubezen do šaha delil tudi z lokalno skupnostjo. Poleg šahovskih in poslovnih dosežkov ima tudi črni pas v brazilskem jiu-jitsu, kar odraža njegovo disciplino, odločnost in vztrajnost. Duško je strasten ljubitelj športa in družinskega življenja, ki uživa v hitrih šahovskih partijah, a ga še vedno najbolj privlačijo dolge strateške igre.

Marketing je kot šah – če želiš zmagati, moraš misliti več potez vnaprej

Duško Pavasović (King of Games)

V marketingu, tako kot v šahu, vsaka poteza šteje. Strategija mora biti premišljena in tisti, ki znajo gledati več korakov naprej, so tisti, ki uspešno premikajo figure v pravo smer. Duško Pavasović je izjemen strateg z bogatimi izkušnjami, ki segajo od vrhunskega športa do podjetništva. Kot soustanovitelj in izvršni direktor podjetja Kings of Games (Chess Universe) vodi eno najbolj priljubljenih platform za ljubitelje šaha. Povedal bo kako je mojstrsko igro, ki zahteva zbranost in analitično razmišljanje, spremenil v izkušnjo, ki v digitalni šahovski areni Chess Universe pritegne vsak dan več uporabnikov. Kako zgraditi skupnost, ki ostaja zvesta? Kako se strateško lotiti velike ambicije, postati druga največja šahovska platforma na svetu? In zakaj ne prva? Če želite razumeti, kako se lahko marketinška strategija uči od miselnosti šahovskega velemojstra, tega predavanja preprosto ne smete zamuditi.

Povezani dogodki

Zaenkrat še ni objavljenih dogodkov