Evgeniy Medvedev

globalni vodja strategije iger, adidas

Ev Medvedev je globalni vodja strategije iger pri adidasu. Je strokovnjak za digitalno trženje in trženje blagovnih znamk z več kot desetletnimi izkušnjami v sektorju športa in zabave. Evgeniy je bil prej zaposlen pri blagovni znamki športnih oblačil Nike in tržnici NFT Rarible, nazadnje pa je bil vodja partnerstev Rarible. Ponosen je na kreativno razmišljanje in ustvarjanje smiselnih kampanj, ki vzbujajo veselje.

Povezani dogodki

  • čet 30. Maj, 2024 13:55

    Oblikovanje učinkovitih strategij blagovne znamke za 3 milijarde igralcev iger na svetu

    O kulturi igričarstva govorimo že kar nekaj let. Ko generacija Z (in alfa) postajata vedno pomembnejši za blagovne znamke, se povečujeta tudi pomen in vloga sveta računalniških iger. Vse večjega deleža potrošnikov ni mog…