Fedja Hvastija je soustanovitelj startup podjetja Simpler Work, ki razvija aplikacije za izboljšanje učinkovitosti dela s pomočjo umetne inteligence. Ima izkušnje na področjih marketinške strategije, produktnega marketinga in digitalnih preobrazb. Pri svojem delu se naslanja na poznavanje psihologije kupcev in tehnologije.
V preteklosti je vodil marketinško strategijo divizije komponent blagovne znamke Corsair. Tam je usmerjal globalno strategijo pozicioniranja in predstavitve linij izdelkov na trgu, komunikacije in neposrednih tržnih komunikacijskih kanalov. Na svoji karierni poti se je uspešno preizkusil v različnih B2C in B2B vlogah, tako v manjših podjetjih kot v globalnih korporacijah.
MBA iz marketinga na Univerzi v Essexu združuje analitične pristope z globokimi strateškimi vpogledi. V zadnjih osmih letih je aktiven tudi kot gostujoči predavatelj za podiplomske študente na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani, kjer naslednjim generacijam marketinških vodij pomaga bolje razumeti presečišča človeškega vedenja in marketinških strategij.