Grega vodi hitro rastočo blagovno znamko The World Game, ki je prek Amazona prodalo že skoraj milijon družabnih iger. S poletjem bodo naprodaj tudi v 2000 trgovinah Target po vsej Ameriki, s čimer nadaljujejo svojo pot od spletnega vzpona do trgovinskih polic. Ključ njihovega uspeha so dobro raziskani, kakovostni in izstopajoči izdelki, saj Grega s svojo ekipo pri razvoju novih iger vedno stavi na inovativnost in premišljeno zasnovo.Njegova karierna pot je vse prej kot običajna. Sprva je študiral medicino, nato pa se sedem let preživljal kot profesionalni igralec pokra, kar mu je dalo izostren občutek za strategijo, analizo tveganj in sprejemanje odločitev – veščine, ki so mu kasneje prišle še kako prav v poslovnem svetu. Po dveh letih učenja in nabiranja izkušenj kot Product Manager v start-up podjetju je stopil na lastno podjetniško pot. Danes vodi ekipo, ki nenehno nadgrajuje obstoječe igre in razvija nove, ki presegajo konkurenco in postajajo nepogrešljiv del vsake zbirke.
Grega Androjna
ustanovitelj in direktor, Sweetips

Kako vedno znova priti do boljšega produkta od konkurence
Grega Androjna (Sweetips)
The World Game prodaja svoje igre predvsem prek Amazona in se širi v trgovine, predvsem v ZDA. Ključ, kako jim uspe vsako leto prodati nekaj 100.000 iger, se skriva v izdelku. Enostavno reči, težje uresničiti. Kako jim uspe razviti izdelke, ki izstopajo od konkurence? Kaj vse je pri izdelku pomembno za uspeh na »polici«? Kako se lotijo izboljšav? Zanimivo za vse, ki želite izboljšati svoje izdelke in s tem postaviti temelj uspešnemu marketingu, prodaji in poslovanju.
Povezani dogodki
Zaenkrat še ni objavljenih dogodkov