Jakob Šušterič

direktor in soustanovitelj podjetja, MESI

Zgodba podjetja se je začela leta 2010, ko sta Jakob Šušterič in Tomo Krivc, takrat 21-letna študenta elektrotehnike, skupaj z zdravnikom Matjažem Španom razvila idejo za medicinsko napravo, ki bi bistveno poenostavila in pospešila diagnostiko zamašenih arterij – t.i. periferne arterijske bolezni. Že v manj kot enem letu je bil njihov prvi izdelek certificiran in uspešno lansiran na trg, za kar so prejeli več nagrad – med drugim rektorjevo nagrado za najboljšo inovacijo, zlato priznanje GZS za inovacije ter nagrado GZS za izjemne dosežke. 

 Uspeh na trgu in nenehen stik z uporabniki, so pomagali osvetliti tudi ostale izzive diagnosticiranja bolezni in stanj, s katerimi se sooča primarno zdravstvo. Glavna ovira so predvsem dolgotrajni in nepovezani diagnostični postopki. Tako je izboljšanje procesa diagnosticiranja bolnikov postalo poslanstvo podjetja. MESI je razvil pristop integrirane diagnostike, ki zdravnikom omogoča hitrejše in bolj informirano odločanje že v zgodnjih fazah bolezni. 

Podjetje, zdaj s 150 zaposlenimi, razvojem in proizvodnjo v Sloveniji in prodajnimi pisarnami v vseh večjih evropskih državah, načrtno razvija novo kategorijo na trgu –  Integrirana diagnostika –  in posledično postaja vodilni v tem segmentu rešitev za primarno zdravstvo.

 

Iščite novo kategorijo za mednarodni uspeh

Jakob Šušterič (Mesi)

Slišali bomo, kako so v podjetju Mesi oblikovali povsem novo kategorijo na področju splošne medicinske diagnostike. Popolnoma drugačno razmišljanje o problemih ciljne skupine jim je omogočilo razviti rešitve, ki jih pred tem na trgu ni bilo. Spoznali bomo, kako se lotiti kreiranja nove kategorije, kako razviti rešitve in začeti ozaveščati potencialne uporabnike na mednarodnem trgu.

Povezani dogodki

  • čet 29. Maj, 2025 13:30

    MOČNI GLOBALNO: Kako pustiti močan globalni odtis

    Andraž Mihelin (Seascape): Kako pomladiti ikonični izdelek globalne znamke? Znamke z dolgo tradicijo imajo izdelek, ki jih je najbolj zaznamoval – in enkrat se pojavi trenutek, ko želijo ta ključni izdelek prenoviti, po…