Jan Kukovec

direktor, 916 Hub

Manj „gaserjev“, manj „štajercev na kolesu“… in vaša znamka bo bližje mladim

Jan Kukovec (916 Hub)

Pravimo, da družbena omrežja poneumljajo (mladino). Ampak kaj sami počnemo, ko na Tiktoku lovimo samo klike? Ko mislimo, da bomo z “gaserji”, “5 tipov slovencev v gostilni”, “štajerc na dopustu” svoje znamke približali mlajšim generacijam. Z grobimi prilagoditvami ATL rešitev na „nove trende“, ki ne upoštevajo ciljne skupine, ki jo nagovarjajo, ne bomo pritegnili mlajših potrošnikov. Zagotovo jih ne bomo izobrazili. To nam potrjuje praksa. V prispevku bomo videli primere, kako z resničnim sprejemanjem svoje ciljne skupine in razumevanju digitalnih kanalov, kjer živi ciljna skupina, igramo po njenih/njihovih pravilih. Z razumevanjem in komuniciranjem vrednosti, ki jo bo prejel gledalec in ne marketingaš, lahko dosežemo cilje svoje znamke, povečamo vključenost, nakupne namere in dobimo več mladih kandidatov za naša delovna mesta. 

Povezani dogodki

Zaenkrat še ni objavljenih dogodkov