Janez Rakušček

izvršni kreativni direktor, Luna \TBWA

Janez Rakušček se je oglaševalskemu svetu pridružil leta 1989 kot študent Akademije za gledališče, radio, film in televizijo Univerze v Ljubljani. Po diplomi je svojo kariero začel kot tekstopisec v agencijah Magenta, Luna in Studio Marketing/JWT, kjer je leta 1995 napredoval v kreativnega direktorja in kasneje na mesto vodje kreativnega oddelka. Leta 2001 se je pridružil Luni\TBWA kot kreativni direktor in trenutno opravlja funkcijo izvršnega kreativnega direktorja. Sodeluje s pomembnimi domačimi in mednarodnimi naročniki (Pivovarna Laško Union, Atlantic Grupa, Telekom Slovenije, Krka, Lidl, Mercator, Delo, Syngenta itd.).

V svoji karieri je prejel številne mednarodne in nacionalne oglaševalske nagrade (Cannes Lions finalist, Epica Winner, Golden Drum, ESA, Slovenski oglaševalski festival, Effie, Websi, Diggit itd ). Leta 2011 je prejel prestižno nagrado Oglaševalska osebnost leta, ki jo podeljuje Slovenska oglaševalska zbornica.

Od leta 1999 do 2005 je bil član programskega odbora Slovenskega filmskega sklada in je aktualni član Oglaševalskega razsodišča pri Slovenski oglaševalski zbornici.

Janez je napisal dve knjigi o teoriji filma: Solze in dež (esej o filmskem režiserju Ridleyju Scottu) in (Meta) fizika filmske pripovedi. Poleg tega je gostujoči predavatelj na različnih fakultetah Univerze v Ljubljani in Mariboru ter gostujoči komentator aktualnih komunikacijskih vprašanj za slovenske medije in avtor prispevkov za filmsko revijo Ekran. Janez je tudi predsednik ADC*SLO, Slovenskega kluba umetniških direktorjev, član upravnega odbora ADC*E, Evropskega kluba umetniških direktorjev in član žirij številnih domačih in mednarodnih festivalov (Slovenski oglaševalski festival, Golden Drum, ADSTARS, Južna Koreja, Kijevski mednarodni oglaševalski festival, ADC*E, Ad Black Sea Batumi).

Rast blagovne znamke pogosto zahteva inovativne in prelomne strategije. A kje jih iskati?

Klavdija Vidic (Atlantic Grupa) in Janez Rakušček (LUNA TBWA)

Kaj storiti, če iz objektivnih vzrokov ne morete povečati količin svojih izdelkov ali storitev? Kaj storiti, če obstaja realna nevarnost, da jutri vašega izdelka ne boste več mogli proizvajati?

V prispevku bomo spoznali ozadje in odločitve, ki so vodile do inovativne strategije širitve blagovne znamke. V Atlantic Grupi so spoznali, da je na temeljih pozitivnih asociacij in uspešno zgrajenega znamčnega teritorija mogoče zasnovati pogumno strategijo prihodnje rasti. Rezultate strateškega procesa lahko že vidimo na prodajnih policah, v nakupovalnih vrečkah in rokah potrošnikov. Predavanje, obvezno za vse, ki iščete nove načine za rast svojih blagovnih znamk.

Povezani dogodki

Zaenkrat še ni objavljenih dogodkov