Katharina Rothbucher je študirala industrijsko oblikovanje na Univerzi za umetnost in oblikovanje v Linzu in magistrirala iz poslovne administracije na zasebni univerzi za management PEF na Dunaju.Med leti 1999 in 2010 je delala za podjetje KISKA, eno vodilnih avstrijskih oblikovalskih agencij, najprej kot oblikovalka izdelkov in vodja odnosov s strankami, nato pa kot vodja poslovnega razvoja, kjer je svetovala več evropskim blagovnim znamkam pri upravljanju blagovnih znamk in oblikovanja.
Katharina Rothbucher, specializirana za B2B marketing, je delala za več svetovnih industrijskih podjetij.
V vlogi vodje trženja pri PRINOTH je bila odgovorna za združitev blagovnih znamk snežnih frez in goseničarjev. Za EMCO-TEST je vodila upravljanje portfelja in globalno širitev trga za stroje za testiranje trdote. Od leta 2017 je direktorica marketinga pri SKIDATA in je odgovorna za globalni razvoj blagovne znamke, repozicioniranje in trženje izdelkov.