Klavdija Vidic

direktorica marketinga, raziskav in razvoja, poslovna enota Donat, Atlantic Grupa

Klavdija Vidic ima več kot 20 let izkušenj na področju marketinga, funkcijo Direktorice marketinga, raziskav in razvoja pa je v novoustanovljeni poslovni enoti Donat v okviru Atlantic Droge Kolinske prevzela leta 2020. V tej vlogi skupaj z ekipo strokovnjakov skrbi tudi za dolgoročni trajnostni razvoj blagovne znamke Donat.

Rast blagovne znamke pogosto zahteva inovativne in prelomne strategije. A kje jih iskati?

Klavdija Vidic (Atlantic Grupa) in Janez Rakušček (LUNA TBWA)

Kaj storiti, če iz objektivnih vzrokov ne morete povečati količin svojih izdelkov ali storitev? Kaj storiti, če obstaja realna nevarnost, da jutri vašega izdelka ne boste več mogli proizvajati?

V prispevku bomo spoznali ozadje in odločitve, ki so vodile do inovativne strategije širitve blagovne znamke. V Atlantic Grupi so spoznali, da je na temeljih pozitivnih asociacij in uspešno zgrajenega znamčnega teritorija mogoče zasnovati pogumno strategijo prihodnje rasti. Rezultate strateškega procesa lahko že vidimo na prodajnih policah, v nakupovalnih vrečkah in rokah potrošnikov. Predavanje, obvezno za vse, ki iščete nove načine za rast svojih blagovnih znamk.

Povezani dogodki

Zaenkrat še ni objavljenih dogodkov