Mag. Mateja Jesenek ima več kot 30-letne izkušnje pri upravljanju podjetij in vodenju mednarodnih ekip. Njena področja dela so poleg vodenja družb obsegala še posebej – kreiranje, vodenje in izvedbo poslovnih strategij, upravljanje znamk in trženjske aktivnosti, upravljanje blagovnih skupin in komercialno sodelovanje z vodilnimi svetovnimi proizvajalci izdelkov široke porabe, in razvoj omnichannel trgovskih konceptov in uporabniške izkušnje.
V letu 1995 je zaključila IMB (International Masters in Business – Magisterij iz Poslovodenja in Organizacije) na Univerzi v Ljubljani, pred tem v letu 1992 diplomirala iz mednarodnih ekonomskih odnosov in v letu 1993 opravila podiplomsko raziskovalno delo iz Upravljanja malih podjetij na Univerzi v Bologni.
Zadnjih 5 let dela v Amsterdamu na Nizozemskem kot članica uprave v družbi IIC – INTERSPORT International Corporation s sedežema v Bernu in v Amsterdamu, in sicer je od 2021 odgovorna za divizijo Retail, Digital, Marketing, v letih 2019-2021 pa je vodila hčerinsko družbo The Athlete’s Foot (TAF) Global. Pred prehodom na globalno funkcijo je 7 let vodila družbo INTERSPORT ISI s poslovanjem na 8 trgih v regiji JV Evrope. Tako v TAF Global kot v INTERSPORT ISI je uspešno vodila podjetji skozi celotni prodajni proces v novo lastništvo.
Precej let (od 1993-2012) je bila del Skupine Mercator, najprej odgovorna za strateško trženje, in potem 6 let tudi članica uprave, zadolžena za trženje, razvoj prodajnih formatov, upravljanje blagovnih skupin in nabavo.
V času delovanja v Sloveniji je bila v preteklih letih aktivna predvsem v marketinških združenjih, na strokovnih razpravah, konferencah in srečanjih s področij trženja blagovnih znamk, trgovine, komuniciranja, med drugim je bila članica nadzornega odbora Društva za marketing Slovenije, članica upravnega odbora Slovenske oglaševalske zbornice, predsednica Združenja oglaševalcev Slovenije, predsednica organizacijskega odbora Marketinške konference. Opravljala je tudi funkcijo častne predsednice društva Mesto žensk, ki se ukvarja s promocijo žensk v kulturi, z vlogo povezovanja gospodarstva in kulture, in bila članica mednarodnega odbora za trženje v mednarodnem združenju Consumer Goods Forum.