Mojca Pesendorfer

vodja marketinga za razvoj znamk in kategorij Argeta, Atlantic Grupa

Mojca Pesendorfer, univ. dipl. komunikologinja, je v Atlantic Grupi odgovorna za dolgoročni razvoj oranžne linije znamke Argeta in njenih izdelkov, tržne komunikacije in vodenje strateških projektov razvoja znamke s strani marketinga. Njeno delo se začne pri uporabnikih, trendih ter tržnih in ekonomskih podatkih, ki so osnova za strategijo Argete. Pred tem je v Publicis Groupe Slovenia vodila oddelek strateškega načrtovanja, kjer skrbela za strateško inovativnost in efektivnost komunikacijskih rešitev, ki jih je pripravljala agencija.

 

Povezani dogodki

  • pet 31. Maj, 2024 14:00

    Kako izkoriščamo trende in rastemo v novih segmentih?

    Argeta je potrjeno številka ena mesna in ribja pašteta v Evropi. Najučinkoviteje bi bilo osredotočiti se na svoje ključne izdelke. A uspeh Argete že od njenega začetka temelji na inovacijah, stalnem spremljanju trendov i…