Nastja je digitalna direktorica v agenciji OMG d.o.o. z večletnimi izkušnjami s področja celostnega marketinga. Specializirana je za razvoj strategij, spletno upravljanje blagovnih znamk, ustvarjanje učinkovitih oglaševalskih pristopov ter oblikovanje prepoznavnih kampanj v lokalnem in mednarodnem okolju. S kombinacijo analitičnega načrtovanja in kreativnih rešitev vedno stremi k doseganju odličnih rezultatov v hitro spreminjajočem se digitalnem svetu.
Nastja Horvat Ižanc
digitalna direktorica, OMG

Poglejte v ogledalo svojega digitalnega medijskega zakupa – katere napake vas stanejo rezultatov?
Nastja Horvat Ižanc (OMG): Poglejte v ogledalo svojega digitalnega medijskega zakupa – katere napake vas stanejo rezultatov?
Si upate pogledati v “digitalno medijsko ogledalo”? V prispevku bodo predstavljene napake, ki jih v Sloveniji pogosto ponavljamo pri medijskem planiranju. Digital še vedno prepogosto razumemo predvsem kot družbena omrežja in vplivneže. TV oglasi se brez prilagoditev prenašajo na digital, namesto da bi izkoristili specifične formate in možnosti posameznih platform. Manjka celovit pregled nad vlaganji v digitalne kanale, pogosto pa še vedno sledimo občutkom namesto podatkom. Neprilagojene kampanje pogosto prinašajo slabše rezultate, globalni pristopi pa ne upoštevajo vedno lokalnih specifik … Nastja bo naredila pregled “napak”, ki nam preprečujejo, da bi svoja sredstva resnično učinkovito uporabili za doseganje ciljev svojih znamk.
Povezani dogodki
- pet 30. Maj, 2025 12:15
MOČ DIGITALNEGA SVETA: Dilema »digital ali nedigital« ni pomembna – edini pravi temelj je relevantnost
Uroš Svenšek (Agencija 101): »Digital first« filozofija marketinga v praksi: upati si biti za nekoga neviden Tradicionalni mediji so množični mediji, ki želijo oziroma morajo biti relevantni za vse. Zato Uroš Svenšek ve…