Nejc Vrankar

specialist za tehnološko pravo, CMS

V dobi digitalne transformacije, kjer tehnologija narekuje tempo inovacij v poslovnem svetu, je Nejc Vrankar nepogrešljiv pravni svetovalec za podjetja, ki se soočajo s kompleksnimi izzivi novih tehnologij. Kot specialist za tehnološko pravo v odvetniški pisarni CMS svetuje slovenskim in mednarodnim podjetjem na področju pogodbenega, korporacijskega in gospodarskega prava, pri čemer se osredotoča na tehnološki sektor, finančne storitve, FMCG in logistiko ter digitalne platforme in e-trgovino.

Nejc pokriva področja kot so sporazumi o zunanjem izvajanju informacijskih storitev, licenciranje programske opreme, pravne vidike umetne inteligence, pogodbe s področja IKT infrastrukture ter regulativne zahteve za digitalne poslovne modele. Posebno pozornost namenja pravnim izzivom e-trgovin, vključno s skladnostjo digitalnih platform z zakonodajo EU, odgovornostjo ponudnikov spletnih storitev in pravili o varstvu potrošnikov. Strankam pomaga oblikovati pravne strategije, ki ne le zagotavljajo skladnost s predpisi, temveč tudi odpirajo vrata inovacijam in poslovnim priložnostim.

Posebej ga navdušujeta tudi tehnologija veriženja blokov in kriptovalute. Tu Nejc uspešno združuje poglobljeno tehnično znanje s poznavanjem kapitalskih trgov in regulativnih okvirov. Nanj se tako stranke obračajo tudi s pravnimi vprašanji vezanimi na licenciranje NFT-jev ter regulacijo digitalnih sredstev, saj je Nejc eden redkih pravnih strokovnjakov na tem hitro razvijajočem se področju.

Z razumevanjem kompleksnih pravnih okvirov in dinamičnih tehnoloških trendov podjetjem omogoča strateško prednost v hitro razvijajočih se industrijah. Stranke cenijo njegov analitični pristop, inovativne rešitve in sposobnost jasne komunikacije pravnih izzivov v jeziku poslovnega sveta.

Digitalni marketing, spletne aplikacije in trgovine: Kako premagati nove pravne izzive v dobi AI in personalizacije

Robert Kordić in Nejc Vrankar (CMS)

Ali s pravnega vidika lahko pri personaliziranem oglaševanju uporabite AI? Kako pravilno ravnati z avtorskimi vsebinami? Kdaj je slovenščina obvezna v komunikaciji s potrošniki? Če se novih interaktivnih aplikacij, spletnih trgovin, digitalnih marketinških akcij lotimo pravilno, lahko skladnost s predpisi postane konkurenčna prednost in orodje za boljšo uporabniško izkušnjo. Skozi konkreten primer bomo izpostavili najpogostejše pravne izzive in razkrili praktične nasvete, kako jih premagati – brez kompromisov pri uporabniški izkušnji za vaše uoporabnike.

Povezani dogodki

  • čet 29. Maj, 2025 15:15

    KAKO UPORABITI MOČ UI KOT TEMELJ NAŠIH AKTIVNOSTI: Premaknimo se onkraj ChatGPT

    Fedja Hvastija (Simpler Work): Restrukturiranje delovnih procesov v marketinškem svetu, kjer UI obstaja To predavanje ne bo o tem, kako uporabljati različna UI-orodja in ali in kako bo UI spremenil naše delo, ali bodo n…