Nikola Vuković
Vice President Global Finance & Value Creation Management pri Adidasu

Vpogled v transformacijo blagovne znamke in podjetja Adidas
Nikola Vuković, Vice President Global Finance & Value Creation Management pri Adidasu bo na SMK delil dragocen vpogled v obsežno transformacijo njihove blagovne znamke in podjetja. Da pot ni bila enostavna, vam pove že podatek, da so se v letu 2022 soočili z izzivom padca vrednosti delnice s cca. 250 na slabih 100 evrov. V začetku letošnjega leta je vrednost Adidasove delnice znova dosegla in presegla 250 evrov, ob letni rasti prodaje 12% ter zelo dobri dobičkonosnosti, medtem ko se večina konkurentov v panogi sooča s hudimi težavami. Kako jim je to uspelo in kakšno vlogo je imel pri tem marketing, izvemo v Portorožu.
Povezani dogodki
- čet 29. Maj, 2025 17:00
MOČ MARKETINGA: Dirigirajte poslovni uspeh svoje znamke
Nikola Vuković (Adidas): Kako sta globalni znamki s tremi črtami uspela vrnitev in obrat k vnovični rasti? Zakaj se je legendarna športna blagovna znamka Adidas v letu 2022 znašla v razmerah, ki so vodile k upadu vredn…