Rada Lekić je magistrica tržnega komuniciranja z večletnimi izkušnjami v marketingu. Karierno pot je začela v zasebnem podjetju, danes pa je odgovorna za marketing v Turističnem združenju Izola. Delo v turizmu in majhni ekipi ji je še posebej pri srcu, saj ji prinaša dinamičnost in priložnost, da prispeva k ustvarjanju okolja, ki je ugodno za naravo, prebivalce in obiskovalce. Priprava strategij in opravljanje analiz ji nista tuja, najraje pa se posveča kreativnim izzivom marketinga. Energijo za nove ideje črpa iz pristnih pogovorov, dobrih zgodb in časa v dobri družbi.
Rada Lekić
strokovnjakinja za digitalni marketing, TZ Izola

Kako z omejenimi sredstvi do velikih zgodb?
Rada Lekić (TZ Izola) in Luca Stančič Kodarin (Kluc)
Izola – dolgo poznana kot manjši turistični kraj med Koprom in Piranom, je danes primer uspešnega destinacijskega marketinga. Kako je nekdanje ribiško mesto z ekipo 4-5 oseb in omejenim proračunom uspelo zgraditi močno turistično blagovno znamko? V predstavitvi bomo razkrili, kako z natančno identifikacijo ciljnih skupin, premišljenimi digitalnimi aktivnostmi, trajnostno naravnanostjo in povezovanjem z lokalno skupnostjo doseči izjemne rezultate. Predstavitev bo še posebej koristna za vse, ki želijo z omejenimi sredstvi doseči preboj in zgraditi avtentično, prepoznavno znamko.
Povezani dogodki
Zaenkrat še ni objavljenih dogodkov