Robert Kordić

pravni svetovalec, CMS

Dr. Robert Kordić

V dobi, ko so intelektualna lastnina in digitalni mediji ključno gonilo inovacij, je Robert Kordić nepogrešljiv strateški svetovalec za podjetja, ki želijo zaščititi in komercializirati svoje ideje. Kot ključni strokovnjak za intelektualno pravo v mednarodni odvetniški pisarni CMS je visoko cenjen na področju patentov, blagovnih znamk, avtorskih pravic, licenciranja ter konkurenčnega prava. Njegovo razumevanje modernih tehnologij, medijev in inovacij pa ga dela nepogrešljivega partnerja za podjetja, ne glede na to, ali gre za lokalne akterje ali globalne korporacije.

Njegovo razumevanje širšega ekonomskega okolja, prilagodljiv pristop in proaktivnost ga postavljajo v vlogo idealnega sogovornika in svetovalca za podjetja, ki si želijo ustvariti optimalen portfelj intelektualne lastnine in ga učinkovito uporabljati v tržne namene. S svojim strateškim svetovanjem pri patentnih in blagovnih znamkah pomaga podjetjem ne le zaščititi inovacije, temveč jih tudi uspešno monetizirati na globalnih trgih.

Njegove stranke prihajajo iz zelo različnih sektorjev, vključno z mediji, tehnološkimi podjetji, zabavno industrijo, biotehnologijo in farmacijo ter internetnimi in spletnimi storitvami.

Robert pa ni le pravni svetovalec. Je tudi eden ključnih strokovnjakov, ki je prispeval k modernizaciji slovenskega pravnega okvirja intelektualnega prava, kar dokazuje njegovo predanost napredku razumevanja in razvoja pravic intelektualne lastnine.

Njegova izjemna strokovnost mu je že tretje leto zapored prinesla uvrstitev v WTR 1000 – The World’s Leading Trademark Professionals, kjer je znova obdržal svojo “Silver” kategorijo. Stranke in kolegi ga opisujejo kot izjemnega strokovnjaka, ki s sistematičnim in poglobljenim pristopom zagotavlja odlične rezultate.

Digitalni marketing, spletne aplikacije in trgovine: Kako premagati nove pravne izzive v dobi AI in personalizacije

Robert Kordić in Nejc Vrankar (CMS)

Ali s pravnega vidika lahko pri personaliziranem oglaševanju uporabite AI? Kako pravilno ravnati z avtorskimi vsebinami? Kdaj je slovenščina obvezna v komunikaciji s potrošniki? Če se novih interaktivnih aplikacij, spletnih trgovin, digitalnih marketinških akcij lotimo pravilno, lahko skladnost s predpisi postane konkurenčna prednost in orodje za boljšo uporabniško izkušnjo. Skozi konkreten primer bomo izpostavili najpogostejše pravne izzive in razkrili praktične nasvete, kako jih premagati – brez kompromisov pri uporabniški izkušnji za vaše uoporabnike.

Povezani dogodki

  • čet 29. Maj, 2025 15:15

    KAKO UPORABITI MOČ UI KOT TEMELJ NAŠIH AKTIVNOSTI: Premaknimo se onkraj ChatGPT

    Fedja Hvastija (Simpler Work): Restrukturiranje delovnih procesov v marketinškem svetu, kjer UI obstaja To predavanje ne bo o tem, kako uporabljati različna UI-orodja in ali in kako bo UI spremenil naše delo, ali bodo n…